Gå til innhold

er svarene mine riktige.

Anbefalte innlegg

hei folkens. jeg løste tre oppgaver nå i naturfag. kan dere svare meg om de er riktige eller ikke. hvordan sendes meldinger trådløst mellom to mobiler som ligger i et samme rom. svare mitt det skjer gjennom trådløs kommunikasjon. en sender sender signaler i from av radiobølger som sendes fra antennen til sender til nærmeste basestasjon til mottaker. som sender den videre til antenne til mottaker. mobil. er svaret mitt riktig.  hva er halveringstid for radioaktive stoffer. svaret mitt det betyr den tiden som trengs før halvparten av atomkjerner i et stoff er omdannet til et annet stoff. hva  er isotop. et atom som har samme antall protoner men med variant antall protoner i atomkjernen. takk for svaret på forhånd

Anonymkode: a9a5e...f22

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442129-er-svarene-mine-riktige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Dette orket jeg ikke lese. Ikke en eneste stor bokstav... 

Anonymkode: 2d946...740

Hva er problemet med det. Det er ikke en fagaetikkel. Hva skal du gjøre med store bokstaver så lengde teksten er forståelig

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hva er problemet med det. Det er ikke en fagaetikkel. Hva skal du gjøre med store bokstaver så lengde teksten er forståelig

Hvorfor skal noen slippe unna med å skrive som griser? Til slutt tror jo folk at de faktisk kan skrive sånn, når sånne som deg gidder å bruke energi på å prøve å forstå. 

Anonymkode: 6e65e...13e

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Det er vanskelig å forstå teksten når alle bokstaver er små, det er vanskeligere å se når en ny setning begynner.  Du bruker heller ikke kolon i teksten. Selv om det ikke er en fagaetikkel som du kaller det, er det helt vanlig å bruke stor bokstav i begynnelsen av en setning altså. Det river faktisk i øynene nå. 

Anonymkode: 4c76d...374

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er vanskelig å forstå teksten når alle bokstaver er små, det er vanskeligere å se når en ny setning begynner.  Du bruker heller ikke kolon i teksten. Selv om det ikke er en fagaetikkel som du kaller det, er det helt vanlig å bruke stor bokstav i begynnelsen av en setning altså. Det river faktisk i øynene nå. 

Ok. Du kan uansett lese den. Men takk for at du kommenterte det. Jeg skal bruke dem neste gang

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Den er faktisk ikke forstålig. Jeg måtte hoppe tilbake et par ganger, samt lese alt enda en gang etter det igjen.

Skriver du så slurvete på på prøver risikerer du å få feil selv om svaret kanskje er riktig. En annen ting er respekt for leserene. Vil du bli lest må du skrive så det ikke blir en ekstra byrde å lese det.

Anonymkode: 1e0dd...bf3

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Den er faktisk ikke forstålig. Jeg måtte hoppe tilbake et par ganger, samt lese alt enda en gang etter det igjen.

Skriver du så slurvete på på prøver risikerer du å få feil selv om svaret kanskje er riktig. En annen ting er respekt for leserene. Vil du bli lest må du skrive så det ikke blir en ekstra byrde å lese det.

Anonymkode: 1e0dd...bf3

Ja. Du overdriver veldige mye. Alle klarer å forstå teksten unntatt du som klage på at teksten ikke inneholder store bokstaver. Takk for kommentaren. Men om du ikke vil svare på spørsmålene, kan du rett og slett ikke kommentere.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja. Du overdriver veldige mye. Alle klarer å forstå teksten unntatt du som klage på at teksten ikke inneholder store bokstaver. Takk for kommentaren. Men om du ikke vil svare på spørsmålene, kan du rett og slett ikke kommentere.

Nei. Her er vi minst tre stykker som ikke skjønner.  

Jeg er ikke HI, men siden jeg ikke har noe bedre å foreta meg en stille søndags morgen...

Hei folkens.

Jeg løste tre oppgaver nå i naturfag. Kan dere svare meg om de er riktige eller ikke?

"Hvordan sendes meldinger trådløst mellom to mobiler som ligger i et samme rom?"
Svaret mitt: Det skjer gjennom trådløs kommunikasjon. En sender sender signaler i from av radiobølger som sendes fra antennen til sender til nærmeste basestasjon til mottaker, som sender den videre til antenne til mottaker-mobil.
Er svaret mitt riktig?

"Hva er halveringstid for radioaktive stoffer?"
Svaret mitt: Det betyr den tiden som trengs før halvparten av atomkjerner i et stoff er omdannet til et annet stoff.

"Hva er isotop?"
Et atom som har samme antall protoner men med variant antall protoner i atomkjernen.

Takk for svar på forhånd.

Anonymkode: 4963a...713

Anonym bruker skrev (På 13.8.2023 den 2.18):

Joda. Du skriver så dårlig at det i seg selv gjør at du ikke kan vurderes på innholdet. Hilsen lærer.

Anonymkode: 57d52...3d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...