Gå til innhold

Reiseforsikringsbevis- man trenger vel ikke å printe dette ut lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det jo liggende på mine sider hos forsikringsselskapet. Skal til Hellas.

Anonymkode: dd882...df2

Skrevet

Min mann måtte ha legebesøk da vi var på ferie i Kroatia nå, og han logget bare inn på sidene hos forsikringsselskapet og viste legen. Dette var legebesøk da, og ikke sykehus, så vet ikke om det er forskjell der, men jo, alt ligger jo på nett så lenge man logger inn  :)

Anonymkode: 3113b...89d

Skrevet

Mulig jeg er gammeldags, men når jeg reiser langt (Asia, USA) liker jeg å ha med et print av reiseforsikringen, skriver også ned referansenummer på flybilletter. Tilfelle tom for strøm på mobil og ikke tilgang til datamaskin. 

Anonymkode: 2d2b2...310

Skrevet

Lurt å printe ut! Min far skulle vise forsikringsbevis på reise , men nettet ville ikke virke der han var. Heldigvis hadde han og printet det ut.

En bør tenke , hva viss….. 

Anonymkode: 180ee...5cf

Skrevet

Tja….. er papirkort liksom - hvem skal man egentlig vise det til?

skal di ha legebehandling utover ting som er veldig akutt, vil forsikringsselskapet at du kontakter de først slik at de kan henvise deg til rett legekontor/sykehus. I Asia og Afrika er også et papirkort null verdt for sykehusene. De vil vite at de får pengene sine - altså må du enten betale selv der og da eller de må ha fått forhåndsgodkjenning av forsikringsselskapet ditt. 

Europeisk helsetrygdekort kan imidlertid være lurt å ha med seg på reiser i Europa 

Anonymkode: 2c016...566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...