Gå til innhold

Når dere trekker i snoren på toalettet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nede, både hjemme og ute.  Veldig ofte når jeg går på do utenfor hjemmet så står dolokket oppe. Mange synes det er ekkelt å ta i dolokket og lar det stå oppe. Jeg synes det er eklere med alle bakteriene som spres.  

Anonymkode: 941f1...ed3

Oppe. Hva slags toalett er det dere har som splæsjer avføring over alt? Tenk så ekkelt i så fall med alt det griset på lokket og så setter man seg der med genseren inntil toalettlokket og så sitter man i sofaen etterpå. Bedre da å spre de få bakteriene ut over et større område. Eller vasker dere dolokket etter hvert nedtrekk?

Anonymkode: 4d692...384

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Oppe. Hva slags toalett er det dere har som splæsjer avføring over alt? Tenk så ekkelt i så fall med alt det griset på lokket og så setter man seg der med genseren inntil toalettlokket og så sitter man i sofaen etterpå. Bedre da å spre de få bakteriene ut over et større område. Eller vasker dere dolokket etter hvert nedtrekk?

Sitter aldri med genseren inntil lokket, har aldri falt meg inn at noen gjør det. Det er hvertfall ekkelt! Enda mer ekkelt enn å ikke ha lokket nede når man trekker ned. 

Anonymkode: a3449...a33

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så i stedet for å begrense bakterier til en liten flate som er enkel å rengjøre så foretrekker du å spre bakteriene på hele badet.... Hver sin smak 😊

Har der oppe. Vet at det er mest korrekt å ha det nede, men jeg liker å sjekke at toalettet ser fint ut før jeg gjør meg ferdig og forlater badet. At alt er spylt ned, og at det ikke er avføringsrester i skåla.

Den perfekte mor, påan igjen skrev (7 minutter siden):

Har der oppe. Vet at det er mest korrekt å ha det nede, men jeg liker å sjekke at toalettet ser fint ut før jeg gjør meg ferdig og forlater badet. At alt er spylt ned, og at det ikke er avføringsrester i skåla.

Jeg liker også å sjekke. Skyller fortsatt ned med lokket nede. Løfter når det er ferdig og tar en titt, legger det ned igjen slik at det er nede, vasker hender og gjør meg ferdig og går. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hva slags doer har dere som spruter drit opp og ut når dere trekker ned…?

Anonymkode: a0def...a83

Det spruter ikke dritt opp og ut, men bakterier som er nede i toalettet. Dette er små dråper som du ikke ser. Det er gjort tester på bad og med lokket oppe spres bakteriene til store deler av rommet. På offentlig toalett kan dette føre til at håndtørker (de som blåser varm luft) er en av plassene med mest bakterier da her er varmt og fuktighet og bakteriene trives.

Den perfekte mor, påan igjen skrev (37 minutter siden):

Du kan jo bare løfte opp lokket å kikke etter at du har spylt ned da.

Anonymkode: eee19...18c

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Sitter aldri med genseren inntil lokket, har aldri falt meg inn at noen gjør det. Det er hvertfall ekkelt! Enda mer ekkelt enn å ikke ha lokket nede når man trekker ned. 

Anonymkode: a3449...a33

Det er jeg sikker på at du gjør. Du drar buksa ned, løfter genseren eller kjolen litt opp. Da bulker den seg bak og kommer inntil dolokket. Kjenn etter neste gang så skal du se. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...