Gå til innhold

Dere med tenårings gutter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor handler de klærne sine? Tips til nettsider med litt kule klær 😊

Anonymkode: b028c...425

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går endel i zalando og hm

Anonymkode: bcb1b...1c8

Skrevet

Boys of Europe, Match, HM, Jack and Jones og i sommer kjøpte han en del basis plagg på Primemark 

Skrevet

Eldste handler mye på Asos, han bestiller og betaler selv, bare ser det kommer leveringer derfra med jevne mellomrom. Han er lærling og holder seg selv med tøy.

Nest eldste har en litt mer "street wear look" og handler på Boardshop, Zalando, Session o.l

Begge handlet mye på Jack & Jones tidlig i tenåra, men ikke nå lenger.

De er 16 og 19 år.

Anonymkode: a4d96...753

Skrevet

Min handler på XL-mann, han er en lang slamp. Klærne er ekstra lang, da slipper han å blotte magen hvis han strekker seg. 

Anonymkode: 7e454...b18

Skrevet

Mye på Jack and Jones, litt på Boys og Europe og ellers der de finner noe.

Anonymkode: fd523...56e

Skrevet

Carlings og hm 

Anonymkode: f466d...6aa

Skrevet

Zalando dekker det meste. De har jo nesten alt. Han bruker også bruktbutikker endel. 

Skrevet

Carlings, Junkyard. Noe på zalando. Mye basisplagg fra hm og Cubus.

Anonymkode: d41a0...ccf

Skrevet

Helst: Footlocker og Nike Store. 

Men det blir ofte HM eller Zalando. 

Skrevet

Kidsbrandstore og Zalando

Anonymkode: baf2d...9e4

Skrevet

Carlings, vic, matche og junkyard, i tillegg til mye sporttøy av typen Norrøna(utebruk) og Nike/rab til trening.  Pluss litt basisplagg som T- shirt på hm/Cubus/dressmann. To eldre døtre- gutta er mye vanskeligere synes jeg. Dessuten vokser han i rakettfart….. 

Anonymkode: 950c5...f6d

Skrevet

Superdry, Match, HM,

Anonymkode: 1498e...9bd

Skrevet

Min er ikke så opptatt av klær, men han bruker for det meste zalando og emp shop på nett, og Carlings og New yorker når han går i butikker. 

Anonymkode: be8d6...bb3

Skrevet

Min nekter å gå med klær som har synlige merker. Så det blir mest overdeler fra hm og cubus. Bukser fra jack and jones da de har lange smale modeller. 

Anonymkode: 3ec97...1cd

Skrevet

Zalando, Boozt, KappAhl , Gant, Jack and Jones osv. litt dyrt og litt billig!

Anonymkode: ad419...85e

Skrevet

Fretex for det meste. HM for bukser, Skatesjapper

Anonymkode: 8fb26...ece

Skrevet

Stort sett fra Sport1... Går "alltid" i treningstøy! Det finnes uante mengder treningstøy i heimen, begge ungdommene trener mye

Anonymkode: 77cb4...f9e

Skrevet

Nå går min mest i joggebukser. Kjøper de på sportoutlet til 150kr eller 100kr når de er på salg. Vil ha ensfargede t-skjorter, og funnet at Cubus har de neste for han. Gensere er litt forskjellig. De fleste blir for korte i livet om de skal passe i bredden, og han liker de lange. Han er 185 høy og 60kg, så vanskelig å finne noe han vil bruke. Sliter litt med det. Han er 13 år om det har noe å si..

Anonymkode: 8b592...7ae

Skrevet

Junkjard, Carlings, Cubus, HM, Dressmann(mest t-skjorter)

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Nå går min mest i joggebukser. Kjøper de på sportoutlet til 150kr eller 100kr når de er på salg. Vil ha ensfargede t-skjorter, og funnet at Cubus har de neste for han. Gensere er litt forskjellig. De fleste blir for korte i livet om de skal passe i bredden, og han liker de lange. Han er 185 høy og 60kg, så vanskelig å finne noe han vil bruke. Sliter litt med det. Han er 13 år om det har noe å si..

Prøv Jack and Jones, de er skikkelig bra til tenåringsgutter nettopp fordi de faktisk har klær til disse guttene som strekker seg fort, men fortsatt er veldig tynne/hengslete. Det var det eneste stedet vi fant bukser som satt godt i den fasen på våre tre sønner, og de har gensere og t-sjorter også som er slimfit slik at de både er lange nok og ikke blir for brede. Det er forøvrig også eneste butikken eldstemann som nå er 21 år, 2 meter høy og veltrent, finner bukser som sitter skikkelig godt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Prøv Jack and Jones, de er skikkelig bra til tenåringsgutter nettopp fordi de faktisk har klær til disse guttene som strekker seg fort, men fortsatt er veldig tynne/hengslete. Det var det eneste stedet vi fant bukser som satt godt i den fasen på våre tre sønner, og de har gensere og t-sjorter også som er slimfit slik at de både er lange nok og ikke blir for brede. Det er forøvrig også eneste butikken eldstemann som nå er 21 år, 2 meter høy og veltrent, finner bukser som sitter skikkelig godt.

Han bruker bare joggebukser og de må være vide. Så de på sportoutlet er perfekt. Både lengde og bredde. Skal sjekke ut gensere der, men om de koster mye, så har jeg ikke råd til det. Det kastes gensere annenhver mnd her fordi han spiser de opp i halsen.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...