Gå til innhold

Hører du ofte: Jeg er glad i deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sier det ofte til barna mine, ene sier det tilbake hver gang eller først også. De to andre er 15 og 13, og sier det aldri tilbake om noen kam høre dem, men de skriver det i meldinger. Og så hører jeg det ofte og sier det ofte til niesene mine. Utenom det, hører jeg det aldri. Mamma kan si det hvis jeg har det tøft, men det er ikke ekte

Anonymkode: a4856...21c

Annonse

Ja, sier det alltid til ungene, og de sier det alltid tilbake, også først. Til alle rundt meg egentlig, av nære venner og familie. Til og med til ene søsteren min som jeg ikke går overens med på noen måte. Vi tåler ikke hverandre, men vi er glad i hverandre likevel. 

Endret av ReneRene

Jeg sier det flere ganger om dagen til barna mine, alltid når de legger seg og vi går fra hverandre. Sier det alltid til mannen når vi legger oss, og av og til oftere.

De gjengjelder alle dette, så jeg hører det fra dem iallefall en gang om dagen 🥰

Til barna mine, niesen min og mannen min daglig❤️ Vi sier elsker deg! Og jeg sier det til søsteren min når det er naturlig. Og glad i deg når det er naturlig til venninner, og til noen av deres barn som jeg er veldig glad i! 
Og til noen få familiemedlemmer. 

Til og med sønnen min på snart 18 år sier, Elsker deg, mamma stort sett hver dag! Og at jeg lager verdens beste mat (noe som ikke er tilfelle, men han synes nå det😅). 

Mamma pleide å kaste rundt seg :"Jeg er glad i deg!" i hytt og pine, nærmest på automatikk.. Det jeg ville ha var :"Jeg liker deg.", "Du er bra nok.", "Jeg er stolt av deg.", "Jeg har tid til deg." osv osv.

Jeg er glad i deg, betyr ikke så mye for meg. Jeg vil bli sett og hørt. 

Anonymkode: 7be45...4be

Annonse

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Nja. Jeg går ikke rundt hele tiden og sier det nei. Må man si det hver dag har det ingen betydning lengre. Sier det når det passe seg. 

Anonymkode: be821...69b

Skulle akkurat til å skrive dette. Det går inflasjon i det om jeg sier det for ofte føler jeg. Som i usa, der de sier det i slutten av hver setning, nærmest.

Jeg elsker de rundt meg, og sier det kanskje en gang i året eller noe sånt. Men de vet det da. Og jeg vet at de er glad i meg.

Anonymkode: c4318...bce

ReneRene skrev (12 timer siden):

Ja, sier det alltid til ungene, og de sier det alltid tilbake, også først. Til alle rundt meg egentlig, av nære venner og familie. Til og med til ene søsteren min som jeg ikke går overens med på noen måte. Vi tåler ikke hverandre, men vi er glad i hverandre likevel. 

Åhh noe sier meg at jeg ville kommet veldig godt overens med søsteren din!!

Anonymkode: 7a05f...c3b

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Åhh noe sier meg at jeg ville kommet veldig godt overens med søsteren din!!

Det tviler jeg sterkt på. Tror ikke at hun akkurat ville hatt noe særlig med folk som frekventerer slike forum å gjøre. Tror knapt hun ville lest her inne i fem minutter engang ☺️

ReneRene skrev (5 minutter siden):

Det tviler jeg sterkt på. Tror ikke at hun akkurat ville hatt noe særlig med folk som frekventerer slike forum å gjøre. Tror knapt hun ville lest her inne i fem minutter engang ☺️

Det er en overveiende stor sjanse for at jeg går godt overens med alle som misliker deg.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er en overveiende stor sjanse for at jeg går godt overens med alle som misliker deg.

Nei, det er nok ikke det. Hun syns jeg kaster bort tiden min på å være her inne, for hun mener at veldig få på forum er friske psykisk og er ellers det hun betrakter som white trash. Jeg har fortalt om enkelte tråder her, og hun himler med øynene og lurer på hvorfor jeg gidder. Hun ser ikke humoren en gang som venner av meg gjør. 

Så nei du. Du har både tankefeil og lite selvinnsikt nå. 

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Nei, det er nok ikke det. Hun syns jeg kaster bort tiden min på å være her inne, for hun mener at veldig få på forum er friske psykisk og er ellers det hun betrakter som white trash. Jeg har fortalt om enkelte tråder her, og hun himler med øynene og lurer på hvorfor jeg gidder. Hun ser ikke humoren en gang som venner av meg gjør. 

Og du klarer jo virkelig ikke å lese mellom linjene. Trodde det var hovedgeskjeften din inne på forumet 

Anonymkode: a7d35...870

ReneRene skrev (15 minutter siden):

Dere er tydeligvis mer like enn dere tror...

Anonymkode: ab16a...e60

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Nei, det er ikke nødvendig å si selvfølgeligheter.

Anonymkode: f8a49...f1b

Nødvendigheter? Om du har barn håper jeg inderlig du sier du er glad i dem-ofte! 

Anonymkode: 23dfa...b19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...