Gå til innhold

Dere som bruker nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sug lut skrev (9 minutter siden):

Alltid. Eneste unntak er om det er identifiseringsmulighet på det jeg skriver.

Samme her. Eller, om noen skulle kjenne meg igjen er det ikke nødvendigvis så farlig, men hvis jeg skriver noe utleverende om andre i min nærhet, spesielt om det kan virke negativt, velger jeg anonymknappen.

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Skriver kun som anonym hvis det er noe identifiserbart.

Da lurer jeg litt på hva du anser som identifiserbart. Du legger ut mye informasjon om barna dine, om jobben, om familiesammensetning, reisevaner, handlevaner, ditt eget utsende og klesstil +++. Om man vet hvem du er irl, så er det nok ikke vanskelig å skjønne hvem du er her. 

Anonymkode: 1f4de...16b

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Da lurer jeg litt på hva du anser som identifiserbart. Du legger ut mye informasjon om barna dine, om jobben, om familiesammensetning, reisevaner, handlevaner, ditt eget utsende og klesstil +++. Om man vet hvem du er irl, så er det nok ikke vanskelig å skjønne hvem du er her. 

Det kan være at noen som snakker om identifisering mener at de ikke vil bli forbundet med nicket sitt her....

Uten at jeg tror akkurat det gjelder brukeren du siterer. 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Det tipper jeg hun klarer å styre heeeeeelt selv, faktisk.

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Og hvilke håndballcup guttene er med på, og vi vet alderen på dem også.

Ikke vondt ment @mamma til ADHD-gutt, men det er ikke så mye du ikke forteller her... 

Endret av ReneRene
sug lut skrev (7 minutter siden):

Nettopp, tror jeg har dritt meg ut allerede ved å gi for mye informasjon om meg selv. Men nå er ikke jeg den største kjendisen her inne heller😁

Annonse

sug lut skrev (32 minutter siden):

Det er jeg heeeeeelt sikker på at hun gjør, faktisk. Mitt spørsmål var hva hun anser som identifiserbart. 

Om det er greit for deg, altså. 

Stort sett alltid med nick. Men innimellom kjenner jeg at jeg ikke har lyst til å måtte stå for/bli konfrontert med situasjonen for all fremtid, og velger da anonym. Og så glemmer jeg stort sett det i løpet av tråden når jeg svarer og blir avslørt uansett😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...