Gå til innhold

Bulen i buksa på mannen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har alltid så synlig bul i buksa. Om det er dongeribukse eller joggebukse, så skal den bulen alltid være der. Det irriterer meg, og jeg blir flau. Fordi jeg vet hva andre kvinner tenker. Er jeg teit? 

Anonymkode: d6f0b...bfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp mannen en boxer og ikke bruk truse så løser det seg av seg selv

Anonymkode: ed76f...c81

Skrevet

Hva mener du andre kvinner tenker da? 

Anonymkode: 781ed...21c

Skrevet

Alle menn har vel bul i buksa?

Anonymkode: f271b...eaa

Skrevet

Jeg legger aldri noen gang merke til om menn har en bul i buksa. Ser ikke i den retningen engang.

Anonymkode: 65587...5df

Skrevet

Hva tenker du at han skal gjøre da? Kutte av seg hele utstyret? Altså, alle (biologisk fødte) menn har jo baller og penis, og vil jo da naturlig nok få en bul foran. Det skal være veldig ekstremt eller spesielt før jeg legger merke til dette på menn, så jeg tviler på at kvinner pleier å legge merke til din mann sin bul, altså. 

Anonymkode: e19a1...6e9

Skrevet

Fortell meg, hva tenker andre kvinner?

Kan bare snakke for meg selv, men jeg verken legger merke til eller tenker på hva menn har i buksa. 

Anonymkode: c5ae9...fac

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Kan bare snakke for meg selv, men jeg verken legger merke til eller tenker på hva menn har i buksa. 

Jeg legger så definitivt merke til bul i buksa, men det er jo bare spennende!

Anonymkode: 044d2...41e

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

De fleste er som meg, som liker å se det. Ikke misforstå, jeg liker å se på den, men vil bare ikke at andre skal se den. Eller så finbes det jo de som synes det er ekkelt og vulgært. Men ser her at jeg muligens har tatt feil. At dere ikke ser på skrittet i det hele tatt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg legger så definitivt merke til bul i buksa, men det er jo bare spennende!

Det er det jeg også mener. Er det ikke slik de fleste tenker da? 

Skrevet

Mener du mannen skal legge igjen utstyret sitt hjemme 😉

Eller mener du han skal gå i så vide bukser at det ikke synes?

En slapp pikk laget da ikke allverdens av bul, og det er noe alle hankjønn i hele verden har, så ikke noe jeg gåt rundt og titter etter eller tenker over ihvertfall.

Eller går mannen din rundt med konstant bennern i trange bukser og trykker synet opp i trynet på alle han møter? Da skjønner jeg jo at du reagerer....

Anonymkode: 50cf5...aac

Skrevet

Alle menn fødes med pikk og baller. Det overrasker ikke noen, hi.

Anonymkode: 72888...075

Skrevet

Lurer på om han tenker det samme om brystene dine?

Anonymkode: 53c5f...bf6

Skrevet

Han kan da ikke noe for hvordan han er skapt. Regner med du har bryster som er synlige selv om du ha klær på? 
Akkurat hva tenker du han skal gjøre med dette- holde seg hjemme?

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Det er det jeg også mener. Er det ikke slik de fleste tenker da? 

Nei, jeg tror faktisk ikke det. Jeg legger som nevnt merke til det hvis det blir vanskelig å la være. F.eks. en gang da det var åpen hall og en far, i joggebukser, skulle vise sønnen rockeringen. Det ble da ekstremt tydelig at han ikke hadde undertøy på, så jeg tror samtlige plutselig stirret på underlivet hans da. Eller enkelt menn når de tar på seg lys og veldig thigt sykkelbukse slik at man ser konturene helt tydelig. Det er ikke spennende synes jeg, men det er vanskelig å ikke legge merke til det og drar derfor blikket litt dit ufrivillig. Men normalt sett tenker jeg ikke over menns buler i det hele tatt. 

Skrevet

Jeg kan se det, registrere at det er der og så tenker jeg ikke mer på det. Det er ikke pent å se på, det er ikke spennende, det er bare en bul. Som at en dame har pupper. Man registrerer det om de er gigasvære eller vulgære, men ikke noe mer enn det.

Anonymkode: 76e16...e00

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Nei, jeg tror faktisk ikke det. Jeg legger som nevnt merke til det hvis det blir vanskelig å la være. F.eks. en gang da det var åpen hall og en far, i joggebukser, skulle vise sønnen rockeringen. Det ble da ekstremt tydelig at han ikke hadde undertøy på, så jeg tror samtlige plutselig stirret på underlivet hans da. Eller enkelt menn når de tar på seg lys og veldig thigt sykkelbukse slik at man ser konturene helt tydelig. Det er ikke spennende synes jeg, men det er vanskelig å ikke legge merke til det og drar derfor blikket litt dit ufrivillig. Men normalt sett tenker jeg ikke over menns buler i det hele tatt. 

Men ingen av de tingene er særlig vanlig, vel. Det går årevis mellom hver gang jeg ser en mann uten undertøy og med rockering og joggebukse. Faktisk tror jeg at jeg aldri har sett det. Kanskje HIs mann hverken rocker eller går rundt i lyse tights?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

De fleste er som meg, som liker å se det. Ikke misforstå, jeg liker å se på den, men vil bare ikke at andre skal se den. Eller så finbes det jo de som synes det er ekkelt og vulgært. Men ser her at jeg muligens har tatt feil. At dere ikke ser på skrittet i det hele tatt. 

Hvordan vet du at de fleste er som deg?

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Men ingen av de tingene er særlig vanlig, vel. Det går årevis mellom hver gang jeg ser en mann uten undertøy og med rockering og joggebukse. Faktisk tror jeg at jeg aldri har sett det. Kanskje HIs mann hverken rocker eller går rundt i lyse tights?

Nei, og det var hele poenget mitt. Jeg tror de fleste damer egentlig ikke legger merke til/ser på/tenker over dette med mindre man kommer i nettopp slike sjeldne eller uvanlige situasjoner. At noen ser, joda, men flertallet av damer? Jeg tviler.

Skrevet

Altså, alle menn har utstyr, som lager bul av ulik størrelse. Det er like uinteressant som at damer har pupper av ulik størrelse under genseren. 

Men noen gutter/menn legger ikke penis nedover i boxere, men sidelengs ut mot en av hoftene. Har måttet veilede min egen sønn på at det synes godt, og at det er mer diskret om han plasserer den nedover. Man legger jo i større grad merke til «avvik», enn «normalen». Og normalen er at menn oppbevarer utstyret sitt i buksa, og at det lager bul. Ingenting man tenker over. 

Anonymkode: ddeff...681

Skrevet

Hadde ikke tenkt noe på bul. Men menn i joggebukser er jo en grei turn off.

Anonymkode: 34268...569

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg legger aldri noen gang merke til om menn har en bul i buksa. Ser ikke i den retningen engang.

Anonymkode: 65587...5df

I så fall vet jeg om noen fine sykkelhjelmer du vil like.

Bxq6PQTIgAADnvH.jpg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

I så fall vet jeg om noen fine sykkelhjelmer du vil like.

Bxq6PQTIgAADnvH.jpg

🤣🤣🤣

Anonymkode: e67ba...a34

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hvordan vet du hva de fleste tenker? Så lenge han ikke går med tights og fremhever penis, så er det nok få som legger merke til det. Hvordan det er å være vulgær klarer jeg ikke å se. 

Anonymkode: 5ec09...955

Skrevet

Jeg legger ikke merke til bul, før det nærmer seg det her 🙂

image.png.e8b94d5114633815f4e27877be3184de.png

Anonymkode: 1fc74...58c

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...