Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #26 Skrevet 10. august 2023 ReneRene skrev (3 minutter siden): Dere er som hyener noen ganger. Dere må klare å si meningen deres og kritisere saklig uten å begynne med hat og hets. Og jo, det jeg mener betyr noe. Åpenbart. Da har jeg sagt mitt. «Hat og hets»?? Du altså, du er ikke til å tro 🙃🙃🙃 Du som er den mest dømmende av alle her inne, og som ikke tar fem øre for å ydmyke andre og til og med fortelle dem hva de mener og føler (for det vet jo du bedre enn dem 🤣). Da har jeg sagt mitt. Anonymkode: d1600...b67
Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #27 Skrevet 10. august 2023 Du dreit deg ut. Og datteren din manipulerte deg, igjen åpenbart. Problemet er at din datter. Hun lyver og er uærlig og tåler åpenbart ikke at noen går mot henne. Anonymkode: 9d7a9...ea8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #28 Skrevet 10. august 2023 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Du dreit deg ut. Og datteren din manipulerte deg, igjen åpenbart. Problemet er at din datter. Hun lyver og er uærlig og tåler åpenbart ikke at noen går mot henne. Anonymkode: 9d7a9...ea8 Ja, jeg bæsja visst på meg. Igjen, dette er 2 år siden, hun er ikke sånn i dag. Hun var 13 år, litt mer moden nå. Men nå var det vel ikke min datter jeg spurte om. Hi Anonymkode: 5dd2c...5eb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #29 Skrevet 10. august 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så hvis dattera di bare fortsetter å insistere, så gir du etter til slutt? Har du ingen integritet som mor? Anonymkode: d1600...b67 Å kjære vene. Ja, sånn er det i alle situasjoner...jeg trodde jeg gjorde det riktige for 2 år siden, ville få hennes tillit, det var det som var meningen. Hi Anonymkode: 5dd2c...5eb
Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #30 Skrevet 10. august 2023 For å svare på spørsmålet ditt uten å dømme den ene eller andre, så tror jeg du bare kan slutte å ta kontakt med henne. Det virker på meg ganske klart at hun ikke ønsker å fortsette et vennskap med deg. Anonymkode: 23e29...011
Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #31 Skrevet 10. august 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har sagt til mine ungdommer mange ganger at verden ikke er så stor, og både jeg og pappa kjenner ganske mange mennesker. Ting kommer ofte frem, fra et eller annet sted. Vi er også mange som er litt opptatt av dette med foreldrenettverk, og om noen ser noe, eller hører noe, som er bekymringsfullt så vil foreldrene få beskjed, uten at det noen gang kommer frem hvem som har "sladret" Dette ville jeg holdt på også i din situasjon. Det spiller ingen rolle hvem som har observert at dere har kontakt, men jeg har blitt informert om det Det er dessverre foreldre som deg som gjør at mange ikke sier ifra om bekymringsfulle ting, for de kan ikke stole på at de ikke blir kastet under bussen... Anonymkode: 40299...c70 Dette er jeg så enig i. Foreldre som HI kaster andre foreldre og deres barn under bussen når de sier i fra om bekymring. Og til HI du klarer ikke å stå i det når din 13-åring spør igjen og igjen - hvor ryggradsløs er det mulig å være? Du bæsja på leggen og da får du leve med en venninne mindre. Anonymkode: 29821...479
Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #32 Skrevet 10. august 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Takk for svar dere. Skjønner hva dere mener. Hva hadde dere gjort? Hvis det var deres datter som holdt på med en som driver med narkotika og en hel masse annet? Jeg ønsket at min dattet skulle stole på meg og at jeg ikke jugde henne midt opp i ansiktet, dette fordi hun jugde en del til oss, og jeg ville vise at jeg som mor ikke skal juge. Jeg syns selv jeg ble satt i en vanskelig situasjon. Hva hadde dere sagt når hun spurte om hvem som kom med den anklagen? Hi Anonymkode: 5dd2c...5eb Da hadde jeg sagt at jeg forstår at hun vil vite, men denne informasjonen er blitt fortalt meg i fortrolighet og å bryte noens tillit er uaktuelt. Anonymkode: 9d79d...d22
Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #33 Skrevet 10. august 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Takk for svar dere. Skjønner hva dere mener. Hva hadde dere gjort? Hvis det var deres datter som holdt på med en som driver med narkotika og en hel masse annet? Jeg ønsket at min dattet skulle stole på meg og at jeg ikke jugde henne midt opp i ansiktet, dette fordi hun jugde en del til oss, og jeg ville vise at jeg som mor ikke skal juge. Jeg syns selv jeg ble satt i en vanskelig situasjon. Hva hadde dere sagt når hun spurte om hvem som kom med den anklagen? Hi Anonymkode: 5dd2c...5eb Du skulle svart at du ikke trenger å. fortelle henne hvem kilden var. At kilden villebarnet ditt vel. Ikke ødelegge for barnet ditt. Du må jo forsvare denne venninnen og moren. Du skulle aldri gitt etter. Anonymkode: bc323...2d0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #34 Skrevet 10. august 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg sa det flere ganger, men så begynte hun å spørre om det var den og den, så da endte jeg med å si det. Ikke at det spiller noen rolle, men vennskapet deres var litt på vei over og, var en del intriger. Jeg hadde faktisk foretrukket at hun ikke sa noe, for da hadde jeg ikke blitt satt i den situasjonen. Det sa jeg til venninna mi og, sa at nå setter du meg i en vanskelig situasjon, lurte på hvordan jeg skulle ta det videre med min datter uten å si noe om hvor det kom fra, hun hadde ikke noe svar på det. Det er snart 2 år siden det skjedde, så det går greit, men hun kan jo gjerne si til meg at hun ikke vil ha kontakt med meg hvis det er pga det da, vet jo ikke om det er det heller da, bare noe jeg tror selv. Takk for svar dere. Hi Anonymkode: 5dd2c...5eb Uansett. Du skulle aldri aldri aldri oppgitt kilden. Aldri. Anonymkode: bc323...2d0
Anonym bruker Skrevet 11. august 2023 #35 Skrevet 11. august 2023 Jeg skjønner hva dere sier, tar det til meg. Som sagt 2 år siden snart, jeg har skjønt mer som tenåringsmor og min datter har blitt litt mer moden med ting og tang. Ingen unnskyldning, dette skjedde i en periode der det skjedde mye med henne, så jeg var litt på felgen kan du si, så tenkte ikke akkurat klart. Trodde det var lurt å være med "lag" med min datter og tenkte ikke konskvenser. Takk for svar alle sammen. Hi Anonymkode: 5dd2c...5eb
Anonym bruker Skrevet 11. august 2023 #36 Skrevet 11. august 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg skjønner hva dere sier, tar det til meg. Som sagt 2 år siden snart, jeg har skjønt mer som tenåringsmor og min datter har blitt litt mer moden med ting og tang. Ingen unnskyldning, dette skjedde i en periode der det skjedde mye med henne, så jeg var litt på felgen kan du si, så tenkte ikke akkurat klart. Trodde det var lurt å være med "lag" med min datter og tenkte ikke konskvenser. Takk for svar alle sammen. Hi Anonymkode: 5dd2c...5eb Jeg synes at du nå, som du bet hvor dum du var, kan sende en melding tin venninnen din og beklage. Fortelle at du lun tenkte på deg selv og din datter og helt glemte henne og hennes datter i det hele. Og at du ønsker å beklage til datteren hennes også. Si at du ikke tenkte på at du ødela tillitsforholdet hun og hennes datter hadde, og forsikre deg om at du ikle har ødelagt forholdet mellom de to for å bevare ditt forhold til din datter. Anonymkode: cb844...8b7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2023 #37 Skrevet 11. august 2023 Det er faktisk lov å bruke litt fantasi. Som forelder har jeg benyttet meg av det mange ganger. Jeg ville bare sagt at dere ble sett sammen på butikken og at det var en av de ansatte som fortalte dette til meg. Nå vet jo ikke jeg om det finnes butikk i nærheten av der dere bor, men jeg antar at du kunne ha funnet på noe som gjør at du ikke hadde forårsaket et tillitsproblem mellom venninna di og hennes datter. Anonymkode: 02eb5...2ca
Anonym bruker Skrevet 11. august 2023 #38 Skrevet 11. august 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er faktisk lov å bruke litt fantasi. Som forelder har jeg benyttet meg av det mange ganger. Jeg ville bare sagt at dere ble sett sammen på butikken og at det var en av de ansatte som fortalte dette til meg. Nå vet jo ikke jeg om det finnes butikk i nærheten av der dere bor, men jeg antar at du kunne ha funnet på noe som gjør at du ikke hadde forårsaket et tillitsproblem mellom venninna di og hennes datter. Anonymkode: 02eb5...2ca Hvorfor i alle dager rote seg opp i en løgn når man kan avvise spørsmålet med å la være å fortelle hvem som sa det? Anonymkode: 3879e...b7d
Anonym bruker Skrevet 11. august 2023 #39 Skrevet 11. august 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg skjønner hva dere sier, tar det til meg. Som sagt 2 år siden snart, jeg har skjønt mer som tenåringsmor og min datter har blitt litt mer moden med ting og tang. Ingen unnskyldning, dette skjedde i en periode der det skjedde mye med henne, så jeg var litt på felgen kan du si, så tenkte ikke akkurat klart. Trodde det var lurt å være med "lag" med min datter og tenkte ikke konskvenser. Takk for svar alle sammen. Hi Anonymkode: 5dd2c...5eb Jeg synes du nå viser modenhet og fin evne til selvrefleksjon, så det er veldig positivt. Alle har sagt og gjort dumme ting innimellom, men kjipt nok for deg ble det leie konsekvenser av det. Du kan prøve deg på en siste prat med venninnen din der du legger deg paddeflat slik som nå og ber oppriktig om unnskyldning, og også legger til at du forstår det hvis hun ikke ønsker mer kontakt (og lar henne da være i fred). Anonymkode: 2ab71...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå