frk Nilsen Skrevet 11. august 2023 #26 Skrevet 11. august 2023 Nei, hadde vært kroken på døra med vrak nr 1 på tomta.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2023 #27 Skrevet 11. august 2023 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Det har eskalert noe voldsomt nå er hele uteområdet kun bil. Han har til og med parkert i Hagen bak min rygg. Det har sneket seg mer og mer. Vi har gatens fineste hus som ser ut som ett vrak sted nå. Det er utrolig sårt. Anonymkode: 21695...e20 Da synes jeg det er på høy tid å ta en samtale om de temaene jeg ramset opp i mitt forrige innlegg, og bli enige om noe dere begge kan leve med. Hvis dere f.eks. har x antall tusenlapper hver i mnd som dere fritt disponerer til hobby og personlig forbruk, må mannen din begrense holde seg innenfor sitt hobbybudsjett. Tomta kan jo heller ikke se ut som en bilkirkegård, så kanskje mannen også må leie seg noen kvadratmeter på ei industritomt, leie seg inn i et verksted hvor flere har mekking som hobby eller lignende? Eller dere må bli enige om et lite avgrenset område av tomta som han kan bruke Dette er jo ikke en holdbar situasjon, verken mtp relasjon og samarbeid, eller mtp eiendommen dere eier sammen. Hvis han er en snill og oppegående mann som ønsker deg og barna sine det beste, så er det helt sikkert mulig å finne en løsning som dere begge blir fornøyde med. Anonymkode: 3f2b7...7ce
Anonym bruker Skrevet 11. august 2023 #28 Skrevet 11. august 2023 Jeg hadde nok klikka på bil nr 3 😅 Anonymkode: dba5e...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå