Gå til innhold

En mamma er en mamma

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

kjenner jeg må oppklare litt her siden flere trur jeg er avhengig av min mor osv. jeg er sengeliggende hjemme, og har min samboer her. Ikke min mor. Jeg ser ikke min mor ofte og det er min samboer som støtter her hjemme. Det jeg skrev ang å krype inn i mors armer handler om at jeg er så syk og dårlig og man blir helst hjelpesløs. Handler ikke om at jeg er avhengig av min mor eller noe men når man har det så tøft og vondt så vet man ikke hva man skal gjør. De fleste her inne vet ikke hvor tøft det er å være sengeliggende 24/7, alene, hver eneste dag. Ikke gå ut av huset, ikke treffe andre mennesker men ligge i senga med smerter og en utmattelse som du føler du dør av snart. Da til slutt så roper man på mamman sin. For man har det så jævligt og vet ikke hvor en skal gjør av seg til slutt

Anonymkode: c3cfd...7e6

Dette understreker viktigheten av at du må komme i behandling! 

Anonymkode: 26dc5...218

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Behandling? Du vet at det ikke er noe behandling for ME?

Joda - det finne behandlingsopplegg for ME. Ingen pillekur riktignok, og det er slett ikke alle som profitterer på en gitt behandling. Men det finnes ulike tilbud

I denne tråden er det f.eks linket til et behandingsopplegg. Og de har gode resultater

Anonymkode: 0af63...4f4

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Behandling? Du vet at det ikke er noe behandling for ME?

Behandling, ja. Det finnes så absolutt behandlingsopplegg for ME. Du trenger vel en kombinasjonsbehandling, for psyken og ME. Disse to henger jo også rimelig tett sammen. 

Anonymkode: 26dc5...218

Er du utredet for diagnoser i autismespekteret? Svært mange damer underdiagnostiseres, og du har ikke skrevet mye her, men en del passer. Se på DPS som et sted å få hjelp. Du greier dette. Mamma kommer nok på besøk. 

Anonymkode: 31237...a75

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er du utredet for diagnoser i autismespekteret? Svært mange damer underdiagnostiseres, og du har ikke skrevet mye her, men en del passer. Se på DPS som et sted å få hjelp. Du greier dette. Mamma kommer nok på besøk. 

Anonymkode: 31237...a75

Kan du mer presist si hva "en del" er- som passer under autismespekteret her?? 

Annonse

Du trenger innleggelse Ts. Du er ikke frisk, og med både angst og depresjon oppe på ME, så ser det ut til at det har toppet seg for deg.

Du trenger ikke å være redd for innleggelse. I ditt tilfelle burde du vært mer bekymret om du ikke fikk det.

God bedring, og lykke til. 

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Du trenger innleggelse Ts. Du er ikke frisk, og med både angst og depresjon oppe på ME, så ser det ut til at det har toppet seg for deg.

Du trenger ikke å være redd for innleggelse. I ditt tilfelle burde du vært mer bekymret om du ikke fikk det.

God bedring, og lykke til. 

Tusen takk for det. Ja jeg trenger hjelp og har søkt om hjelp i 1 år men lite å få. Og med mye medisin justeringer og helse som har rast ned til bunnen så er det ikke så mye igjen snart av meg. 
å ligge slikt som dette unner jeg ingen. Har aldri slitt med depresjon før. Men er ikke rart når man får så lav livskvalitet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...