Gå til innhold

Sosial sommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Det finnes ikke dårlig vær. Dårlig vær er en mental innstilling du selv kan endre.

Anonymkode: 68fe8...310

Det har du rett i! Men elsker strandliv og bading det har det blitt lite av. 

Anonymkode: fe293...909

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Den uken var det heldigvis mye av det! Glad for det. Håpte allikevel å få litt hjemme og. 

Du vet at det har vært dårlig vær her i Norge for mange som ikke har satt sine bein utenfor grensa i hele sommer? Du HAR vært i sola og klager likevel? 

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Du vet at det har vært dårlig vær her i Norge for mange som ikke har satt sine bein utenfor grensa i hele sommer? Du HAR vært i sola og klager likevel? 

Ja, ikke bra her. Klager ikke. Håpte bare at det ble noe hjemme i tillegg. Glad for den uken i sol og sommer 🌞

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Må sommaren vere sosial for å vere fin? 

Anonymkode: 6ec8c...fc6

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Må sommaren vere sosial for å vere fin? 

Anonymkode: 6ec8c...fc6

Det er vel forskjellige ønsker på. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Du må huske på at det er alltid mye verre for HI enn for alle andre. Regnet er bare til for å plage akkurat henne, og andre lider ikke av det. Det er bare henne det går ut over og det er kun henne det er synd på. 

Anonymkode: aca43...a81

Jeg har vært ei uke i syden med knallvær. De to ukene det var finvær her var jeg sjuk og sengeliggende. Jeg kan fint klage på dårlig vær selv om jeg har vært en uke i syden?? Regn og stiv kuling er ikke en mental tilstand man kan endre 

Anonymkode: a2e36...249

Annonse

Veldig fin sommer. Heldigvis ikke så sosial, jeg liker å kose meg med de nære og ikke mange andre ofte. 
Jeg er ikke glad i å ha mange planer eller å legge planer, for jeg liker å kunne gjøre ting etter humøret og været. Jeg er heller den som kan slenge over en kjele kaffe om noen stikker innom uanmeldt enn den som planlegger besøk. 

Anonymkode: 86d17...550

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Prøver å snu det til at i fjor var det verre. Bare en eneste strand dag og absolutt ingen tur. Er det galt å ville ønske mer fint vær selvom jeg fikk en uke med sommer? 

Det er ikke galt å ønske seg fint vær, det gjør de fleste, men det er noe galt i å lage nok en martyrtråd. Det er virkelig aldri noe som er godt nok for deg. 

Anonymkode: 5cec7...f0d

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke galt å ønske seg fint vær, det gjør de fleste, men det er noe galt i å lage nok en martyrtråd. Det er virkelig aldri noe som er godt nok for deg. 

Nå har ikke jeg laget noen tråder eller vært her på lang tid. Hvordan blir dette en martyryråd? Du sier de fleste ønsket fint vær. 

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Været var eneste jeg så frem til i sommer. 

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Prøver å snu det til at i fjor var det verre. Bare en eneste strand dag og absolutt ingen tur. Er det galt å ville ønske mer fint vær selvom jeg fikk en uke med sommer? 

Nei, det er ikke noe galt i å ønske seg mer fint vær, men man trenger ikke dyrke det hegative, ingenting blir bedre av det.

Anonymkode: 98358...d63

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Været var eneste jeg så frem til i sommer. 

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jeg spør. Bedre her uten meg? 

Gi deg!!!

Anonymkode: 2eedc...d8e

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg spør. Bedre her uten meg? 

Det er bedre uten den konstante negative sytingen, ja. Det er opp til deg hva du vil gi av deg her inne og ellers i livet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...