ReneRene Skrevet 8. august 2023 #101 Del Skrevet 8. august 2023 (endret) Sommerkroppen 2029 skrev (6 minutter siden): Ja det er klart at du trekker deg, for nå er du virkelig ute og sykler altså. Du vet ingenting om folks økonomiske forbruk, og vil heller ikke oppgi ditt. Så din oppfatning at du sparer så mye mer enn andre, og bruker så mye mindre penger, faller helt igjennom. Det har du ingen grunnlag for å mene. Hvis det er 1 kr hver gang du drar kortet, og du har 4, 5 000 kr i året, så sier det seg selv altså. Jeg bruker ca 3000 på mat i måneden og tilsammen bruker jeg muligens 2000 på klær osv i året. Så veldig lite forbruk her altså. Glemte maleutstyr. Det er ca 10 000 i året. Endret 8. august 2023 av ReneRene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2023 #102 Del Skrevet 8. august 2023 ReneRene skrev (9 minutter siden): Jeg sparer helt klinkende klart mer enn andre her. Er det noe som kommer tydelig fram i tråden så er det akkurat det. Jeg handler ikke så mye på mange arenaer. Dere handler for mange tusen mer enn meg, så hvem som sparer mest et jo et spørsmål her. Men siden det blir brukerdebatt her nå, så trekker jeg meg ut herfra. En diskusjon er greit, men når det blir kritikk av bruker så gidder jeg ikke det lenger. Mulig jeg handler for mer enn deg, antar jeg har større familie enn deg også. Men det spiller ingen rolle. Jeg handler ikke mer dopapir fordi om jeg får 2% rabatt. Du tar feil. Du dikter opp ting for at du skal få rett. Og når du blir tatt på det så blir du sur og anklager oss for brukerdebatt, mens du stort sett vrir en hver debatt her inne til å handle om nettopp deg og hva du har bestemt er rett. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #103 Del Skrevet 8. august 2023 ReneRene skrev (Akkurat nå): Hvis det er 1 kr hver gang du drar kortet, og du har 4, 5 000 kr i året, så sier det seg selv altså. Jeg bruker ca 3000 på mat i måneden og tilsammen bruker jeg muligens 2000 på klær osv i året. Så veldig lite forbruk her altså. Men det er ikke 1 kr hver gang du drar kortet, det er en prosentsats av handlesummen. Tror du at noen trekker kortet på matbutikken 15-20 ganger pr dag? Hvordan kan du fungere i samfunnet når du skjønner så lite av det? Anonymkode: 84fdb...1fd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkroppen 2029 Skrevet 8. august 2023 #104 Del Skrevet 8. august 2023 (endret) ReneRene skrev (3 minutter siden): Hvis det er 1 kr hver gang du drar kortet, og du har 4, 5 000 kr i året, så sier det seg selv altså. Jeg bruker ca 3000 på mat i måneden og tilsammen bruker jeg muligens 2000 på klær osv i året. Så veldig lite forbruk her altså. Glemte maleutstyr. Det er ca 10 000 i året. Og andre kan ikke ha samme budsjett som deg tenker du? Fascinerende altså..... Endret 8. august 2023 av Sommerkroppen 2029 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 8. august 2023 #105 Del Skrevet 8. august 2023 Lektor Doppler med tillegg skrev (Akkurat nå): Mulig jeg handler for mer enn deg, antar jeg har større familie enn deg også. Men det spiller ingen rolle. Jeg handler ikke mer dopapir fordi om jeg får 2% rabatt. Du tar feil. Du dikter opp ting for at du skal få rett. Og når du blir tatt på det så blir du sur og anklager oss for brukerdebatt, mens du stort sett vrir en hver debatt her inne til å handle om nettopp deg og hva du har bestemt er rett. Jeg er overhodet ikke sur. Jeg vet bare at jeg har lite tålmodighet her inne for tiden, og vil spare både meg selv og forsåvidt andre for det. Jeg syns det er helt okay å diskutere, men dumheter og kverulering gidder jeg ikke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #106 Del Skrevet 8. august 2023 Jøjemeg, dette tok jo helt av Jeg er mamma til fire barn (ungdommer/unge voksne) og handler mat for minst 15.000 kr i måneden. Jeg har både coop kort, trumf kort og Æ, og jeg går ofte etter tilbudene i butikkene. Uansett hvilken butikk jeg handler i sparer jeg noen kroner på fordelsprogrammene deres, til sammen sparer jeg mange tusen kroner i året. Jeg handler sjelden bare for å handle, og jeg handler aldri dyrt og mye for å få rabatt. Det er en flåsete kommentar. Eks i dag, datteren min trenger en ny dongeribukse og liker en modell fra Cubus. Cubus har 30% på all dongeri akkurat nå, ikke overprisede rester, men 30% på den prisen de alltid har, på bukser som er i sortimentet hele tiden. Når jeg kom til kassa hadde jeg en rabattkupong på 50 kr liggende i systemet så jeg fikk 30% på buksa, pluss 50 kr i rabatt fordi jeg er medlem. Selvfølgelig har butikkene fordelsprogram for å skaffe seg lojale kunder, men kundene er ikke dumme altså. Butikkene lager programmer som skal belønne deg for å bruke akkurat deres butikk fremfor en av konkurrentene, de er villig til å tape noen kroner for å tjene enda flere. Av og til selges noen produkter med tap, for å få deg som kunde. Rema sin Crazy days er et eksempel på det, de er villig til å tape penger på noen brusflasker mot at du kommer dit og handler alt det andre du trenger og gå lykkelig derfra og forhåpendligvis komme neste uke også selv om de da ikke lenger har tilbudet. Coop har gjor det samme med f.eks sjokolade, 4 store freiaplater for 100 kr ble solgt med tap, for at du skulle handle alt det andre du trengte der også. Anonymkode: fa0a7...a9f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Miss Marple* Skrevet 8. august 2023 #107 Del Skrevet 8. august 2023 ReneRene skrev (Akkurat nå): Jeg er overhodet ikke sur. Jeg vet bare at jeg har lite tålmodighet her inne for tiden, og vil spare både meg selv og forsåvidt andre for det. Jeg syns det er helt okay å diskutere, men dumheter og kverulering gidder jeg ikke. Men skjønner du at du har misforstått nærmest alt i denne tråden? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2023 #108 Del Skrevet 8. august 2023 ReneRene skrev (4 minutter siden): Hvis det er 1 kr hver gang du drar kortet, og du har 4, 5 000 kr i året, så sier det seg selv altså. Jeg bruker ca 3000 på mat i måneden og tilsammen bruker jeg muligens 2000 på klær osv i året. Så veldig lite forbruk her altså. Glemte maleutstyr. Det er ca 10 000 i året. Hva er det med begrepet prosent du ikke skjønner? Det er ikke snakk om en krone pr handel. Det er snakk om en krone, eller to, eller 50 øre pr hundre kroner du handler for. Hadde selskap her, handlet for (herrefred jeg fikk stallsjokk) 4500 kroner. Da fikk jeg to prosent utbytte på det. Eller 90 kroner. Gratis til meg. Koster meg ikke noe å få. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #109 Del Skrevet 8. august 2023 ReneRene skrev (2 minutter siden): Jeg er overhodet ikke sur. Jeg vet bare at jeg har lite tålmodighet her inne for tiden, og vil spare både meg selv og forsåvidt andre for det. Jeg syns det er helt okay å diskutere, men dumheter og kverulering gidder jeg ikke. Men er det virkelig dumheter og kverulering å påpeke at du tar feil, at dine antakelser om historien ikke stemte? Anonymkode: 1fccc...9ed Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 8. august 2023 #110 Del Skrevet 8. august 2023 Lektor Doppler med tillegg skrev (Akkurat nå): Hva er det med begrepet prosent du ikke skjønner? Det er ikke snakk om en krone pr handel. Det er snakk om en krone, eller to, eller 50 øre pr hundre kroner du handler for. Hadde selskap her, handlet for (herrefred jeg fikk stallsjokk) 4500 kroner. Da fikk jeg to prosent utbytte på det. Eller 90 kroner. Gratis til meg. Koster meg ikke noe å få. Jaja, det ble feil fra meg, men det endrer jo ikke argumentene mine. Ikke på noen måte. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. august 2023 #111 Del Skrevet 8. august 2023 ReneRene skrev (1 minutt siden): Jaja, det ble feil fra meg, men det endrer jo ikke argumentene mine. Ikke på noen måte. Jo, det endrer dem. Mye. Hadde du handlet det samme ville ikke du fått de 90 kronene. Ergo sparer jeg. Du taper. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. august 2023 #112 Del Skrevet 8. august 2023 ReneRene skrev (1 minutt siden): Jaja, det ble feil fra meg, men det endrer jo ikke argumentene mine. Ikke på noen måte. Argumentet ditt er at det ikke er noe vits med rabatt fordi du ikke handler mye. DET er teit det. Du kan helt gratis spare penger , men ser ikke poenget? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkroppen 2029 Skrevet 8. august 2023 #113 Del Skrevet 8. august 2023 ReneRene skrev (1 minutt siden): Jaja, det ble feil fra meg, men det endrer jo ikke argumentene mine. Ikke på noen måte. Nei du må jo bare fortsette å betale fullt for alt du kjøper, uten noen form for sparing. Poenget her, som mange har forsøkt å forklare deg, er at du faktisk sparer penger uansett hvor lite du bruker. Du blir ikke premiert for å handle i store kvanta, du får samme utbytte selv om du bruker 3000,- i måneden på mat. Men det er selvsagt valgfritt å benytte seg av det. Problemet er at du ikke har satt deg inn i dette, du antar. Noe jeg forstår at du gjør siden dette er så fremmed for deg. Men da bør du være forsiktig med å være så bastant i uttalelsene dine. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #114 Del Skrevet 8. august 2023 Skjønner hva du mener HI. Syns det var mer å hente på H&M og Kappahl før, da det var kuponger og ingen poeng. Jeg syns jeg får mest utbytte av coop appen og mannen bruker mest Æ appen. Anonymkode: 4566e...140 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #115 Del Skrevet 8. august 2023 Mine barn fikk trumf konto da de var gamle nok,, det er fordi de handler ting selv og kan begynne å spare selv Anonymkode: 49fc4...79c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #116 Del Skrevet 8. august 2023 ReneRene skrev (30 minutter siden): Jaja, det ble feil fra meg, men det endrer jo ikke argumentene mine. Ikke på noen måte. Du endrer nok ikke argumentene, nei, de er like feil uansett. Anonymkode: 84fdb...1fd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #117 Del Skrevet 8. august 2023 Sommerkroppen 2029 skrev (1 time siden): Bruker ikke du penger da, når du handler mat? 😄 Jo, man bruker penger, man sparer ikke. Og jeg snakker om disse flåsete medlemsskapene hos hm, kappahl osv der du får 25 kr for hver 1500 kr du bruker. Patetisk opplegg. Har aldri nevnt coop og trumf, før en annen nevnte dette. Dagligvarer er noe annet, og såklart har jeg både trumf og coop og Æ. Mat må man ha. Men man MÅ ikke handle på Cubus eller kappahl, og det er merkelig å lokke til seg lunder ved å gi de usle 25 kr etter å ha brukt en halv formue. Skal vi snakke om sparing så er det ikke de 25 kr fra kappahl du sparer deg rik på. Skal du "spare" tusenlapper hvert år så skal du handle mye klær. 25 kr per mnd er 300 kr i året. Men, da har du også brukt 18.000 på klær. Latterlig å prøve å late som om det er en god deal. Anonymkode: 3ba68...b0a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkroppen 2029 Skrevet 8. august 2023 #118 Del Skrevet 8. august 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jo, man bruker penger, man sparer ikke. Og jeg snakker om disse flåsete medlemsskapene hos hm, kappahl osv der du får 25 kr for hver 1500 kr du bruker. Patetisk opplegg. Har aldri nevnt coop og trumf, før en annen nevnte dette. Dagligvarer er noe annet, og såklart har jeg både trumf og coop og Æ. Mat må man ha. Men man MÅ ikke handle på Cubus eller kappahl, og det er merkelig å lokke til seg lunder ved å gi de usle 25 kr etter å ha brukt en halv formue. Skal vi snakke om sparing så er det ikke de 25 kr fra kappahl du sparer deg rik på. Skal du "spare" tusenlapper hvert år så skal du handle mye klær. 25 kr per mnd er 300 kr i året. Men, da har du også brukt 18.000 på klær. Latterlig å prøve å late som om det er en god deal. Anonymkode: 3ba68...b0a Nå svarer jo jeg også at jeg har medlemsskap hos Cubus, Coop og Trumf. Ikke alle andre steder. Det er kun de butikkene jeg handler i som jeg bruker disse fordelene. De butikkene jeg handler varer jeg trenger. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #119 Del Skrevet 8. august 2023 Sommerkroppen 2029 skrev (10 minutter siden): Nå svarer jo jeg også at jeg har medlemsskap hos Cubus, Coop og Trumf. Ikke alle andre steder. Det er kun de butikkene jeg handler i som jeg bruker disse fordelene. De butikkene jeg handler varer jeg trenger. Ja? Og jeg er medlem hos HM fordi jeg handler der. Og medlem hos kappahl fordi jeg handler der. Medlemsskapet er likevel latterlig, som var poenget mitt i HI. Og for å gjenta: jeg har ikke skrevet at coop, trumf eller Æ er latterlig. De ser jeg på som nyttige. Selv om Æ var bedre før, vel og merke. Jeg er altså ikke medlem hos lindex, cubus, intersport eller andre butikker jeg aldri handler hos. Men de butikkene man er kunde hos og som man er trofaste hos burde man få mer enn usle 25 kroner. Ellers kan jeg jo si at jeg sparer nok mer enn samtlige her inne som er medlem hos ALLE butikker og påstår at de sparer tusenvis av kroner i året. Hvorfor? For å spare tusenvis av kroner i året så må de bruke titusenvis, om ikke hundretusenvis mtp beløpet du må betale for å få 25 kr. Men jeg dropper alle dyre butikker der jeg kan få 200 kr om jeg kjøper en vare til 3000. Det er ikke sparing, det er dumhet for folk som er materialistiske. Jeg får en helt komplett garderobe for en skarve tusenlapp ved å være bevisst i bruktbutikker(har flere av de her, vet at ikke alle har muligheten). Trenger ikke handle 4 plagg på HM for 1500 kr for å få 25 kr hvis man kan kjøpe nærmere 50 plagg for 1000 kr og samtidig spare miljøet. Anonymkode: 3ba68...b0a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #120 Del Skrevet 8. august 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Ja? Og jeg er medlem hos HM fordi jeg handler der. Og medlem hos kappahl fordi jeg handler der. Medlemsskapet er likevel latterlig, som var poenget mitt i HI. Og for å gjenta: jeg har ikke skrevet at coop, trumf eller Æ er latterlig. De ser jeg på som nyttige. Selv om Æ var bedre før, vel og merke. Jeg er altså ikke medlem hos lindex, cubus, intersport eller andre butikker jeg aldri handler hos. Men de butikkene man er kunde hos og som man er trofaste hos burde man få mer enn usle 25 kroner. Ellers kan jeg jo si at jeg sparer nok mer enn samtlige her inne som er medlem hos ALLE butikker og påstår at de sparer tusenvis av kroner i året. Hvorfor? For å spare tusenvis av kroner i året så må de bruke titusenvis, om ikke hundretusenvis mtp beløpet du må betale for å få 25 kr. Men jeg dropper alle dyre butikker der jeg kan få 200 kr om jeg kjøper en vare til 3000. Det er ikke sparing, det er dumhet for folk som er materialistiske. Jeg får en helt komplett garderobe for en skarve tusenlapp ved å være bevisst i bruktbutikker(har flere av de her, vet at ikke alle har muligheten). Trenger ikke handle 4 plagg på HM for 1500 kr for å få 25 kr hvis man kan kjøpe nærmere 50 plagg for 1000 kr og samtidig spare miljøet. Anonymkode: 3ba68...b0a Hvor har du sett at du får 200 kr avslag om du handler for 3000? På Kitch’n og Til bords, som jeg bruker en del, får man 200 kr i rabatt når man handler over 400 kr - en sum jeg raskt kommer over når jeg trenger noe fra de butikkene. Jeg handler ikke på Cubus og HM fordi de har medlemsrabatt, men jeg bruker rabatten når jeg handler der. Du ser sikkert forskjellen? Og de som snakker om at de sparer flere tusen i året mener også Coop og Trumf, etter hva jeg skjønner. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være feil å være medlem et sted når det hverken koster penger eller tid. Anonymkode: 84fdb...1fd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerkroppen 2029 Skrevet 8. august 2023 #121 Del Skrevet 8. august 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ja? Og jeg er medlem hos HM fordi jeg handler der. Og medlem hos kappahl fordi jeg handler der. Medlemsskapet er likevel latterlig, som var poenget mitt i HI. Og for å gjenta: jeg har ikke skrevet at coop, trumf eller Æ er latterlig. De ser jeg på som nyttige. Selv om Æ var bedre før, vel og merke. Jeg er altså ikke medlem hos lindex, cubus, intersport eller andre butikker jeg aldri handler hos. Men de butikkene man er kunde hos og som man er trofaste hos burde man få mer enn usle 25 kroner. Ellers kan jeg jo si at jeg sparer nok mer enn samtlige her inne som er medlem hos ALLE butikker og påstår at de sparer tusenvis av kroner i året. Hvorfor? For å spare tusenvis av kroner i året så må de bruke titusenvis, om ikke hundretusenvis mtp beløpet du må betale for å få 25 kr. Men jeg dropper alle dyre butikker der jeg kan få 200 kr om jeg kjøper en vare til 3000. Det er ikke sparing, det er dumhet for folk som er materialistiske. Jeg får en helt komplett garderobe for en skarve tusenlapp ved å være bevisst i bruktbutikker(har flere av de her, vet at ikke alle har muligheten). Trenger ikke handle 4 plagg på HM for 1500 kr for å få 25 kr hvis man kan kjøpe nærmere 50 plagg for 1000 kr og samtidig spare miljøet. Anonymkode: 3ba68...b0a Men selv om du kun sparer 45,- så sparer du mer enn om du ikke er medlem. Og det er jo det som er poenget her Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #122 Del Skrevet 8. august 2023 Kjøpte meg nylig en ny regnparkas på sportsbutikken. Meldte meg inn i kundeklubben og betalte 1199. Ordinær pris var 1999. Klart man sparer når kjøper varer man faktisk trenger. Anonymkode: 0690e...74a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
the amazing spidermamma Skrevet 8. august 2023 #123 Del Skrevet 8. august 2023 Det viktigste med slike medlemskap (i tillegg til en viss kundelojalitet) er jo at butikkene samler informasjon om kundene, slik at de kan skreddersy kampanjer og sortiment. Da taper de gjerne litt penger på en medlemskampanje - de pengene får de igjen i markeds- og kundekunnskap. Så det er ikke sant at butikker aldri selger med tap, eller at de varene som det er kampanje på er gammelt rask som de sliter med å bli kvitt. Så får man som forbruker velge, da, om det er verdt å "gi litt av seg sjøl" for å spare de kronene som man får i rabatt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #124 Del Skrevet 8. august 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja? Og jeg er medlem hos HM fordi jeg handler der. Og medlem hos kappahl fordi jeg handler der. Medlemsskapet er likevel latterlig, som var poenget mitt i HI. Og for å gjenta: jeg har ikke skrevet at coop, trumf eller Æ er latterlig. De ser jeg på som nyttige. Selv om Æ var bedre før, vel og merke. Jeg er altså ikke medlem hos lindex, cubus, intersport eller andre butikker jeg aldri handler hos. Men de butikkene man er kunde hos og som man er trofaste hos burde man få mer enn usle 25 kroner. Ellers kan jeg jo si at jeg sparer nok mer enn samtlige her inne som er medlem hos ALLE butikker og påstår at de sparer tusenvis av kroner i året. Hvorfor? For å spare tusenvis av kroner i året så må de bruke titusenvis, om ikke hundretusenvis mtp beløpet du må betale for å få 25 kr. Men jeg dropper alle dyre butikker der jeg kan få 200 kr om jeg kjøper en vare til 3000. Det er ikke sparing, det er dumhet for folk som er materialistiske. Jeg får en helt komplett garderobe for en skarve tusenlapp ved å være bevisst i bruktbutikker(har flere av de her, vet at ikke alle har muligheten). Trenger ikke handle 4 plagg på HM for 1500 kr for å få 25 kr hvis man kan kjøpe nærmere 50 plagg for 1000 kr og samtidig spare miljøet. Anonymkode: 3ba68...b0a Kupongene på 25 og 30 kroner er ikke så interessante, men det er jo ikke noe i veien med å få dem i ny og ne. Ved siden at det får man jo jevnlig rabatt som medlem av flere kundeklubber, alt fra 20-40%. Jeg er medlem i de kundeklubbene jeg ser en fordel av å være medlem av. Alt annet melder jeg meg aldri inn i eller direkte ut av etter å ha fått innmeldingstilbudet. Anonymkode: 83e9a...7a0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149990973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2023 #125 Del Skrevet 8. august 2023 Anonym bruker skrev (På 7.8.2023 den 22.07): Er medlem i HM, hva er vitsen. Etter å ha brukt 1500 kr får du 30 kr bonus til å bruke i butikken. Er medlem i kappahl, samme opplegg der. Må bruke 1000 kr for å få en bonussjekk på 25 kr. Latterlig. Anonymkode: 3ba68...b0a Du får gratis frakt i nettbutikken. Eneste grunn til at jeg er medlem Anonymkode: b1a9a...507 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442024-hvorfor-v%C3%A6re-medlem-over-altbutikker/page/5/#findComment-149991060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå