Gå til innhold

Jeg tror faktisk jeg kan komme til å slite med høsten og vinteren vi har foran oss

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hvilken sammenheng har min eventuelle mangel på sol og varme med at jeg påpeker det vanvittige i å pendle til Spania annenhver måned når vi er midt i en klimakrise…? Hadde jeg ment det ikke var vanvittig om jeg hadde vært mer i sola i sommer?

Men takk som spør - nei, jeg har ikke fått for lite sol og varme. Jeg er veldig glad i både høsten og vinteren. Heldigvis, det må være trist å bo i Norge om man blir deprimert av mangel på sol og varme.

Anonymkode: 75ff7...5ce

Jeg reagerte på måten du ordlegger deg på. Kjip måte å svare folk på

HI

Anonymkode: 0ee20...5e2

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg reagerte på måten du ordlegger deg på. Kjip måte å svare folk på

HI

Anonymkode: 0ee20...5e2

Ok, for det var ikke det du skrev.

Enkelte mennesker som tar egoistiske og dårlige valg som går utover felleskapet har jeg null problem med å være krass mot. Det har sikkert ikke du heller, du bare sympatiserer ikke med «min» sak.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ok, for det var ikke det du skrev.

Enkelte mennesker som tar egoistiske og dårlige valg som går utover felleskapet har jeg null problem med å være krass mot. Det har sikkert ikke du heller, du bare sympatiserer ikke med «min» sak.

Vel, du svarte mere pinlig enn krasst 😆

Anonymkode: 47abc...ed8

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vel, du svarte mere pinlig enn krasst 😆

Da er du uenig med hi, da.

Personlig synes jeg slike bidrag som dine, alltid etterfulgt av en lam «giiiiid, nå ler jeg her, altså», emoji, er det sterkeste vitnemålet på at avsenderen er særdeles enkelt møblert.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da er du uenig med hi, da.

Personlig synes jeg slike bidrag som dine, alltid etterfulgt av en lam «giiiiid, nå ler jeg her, altså», emoji, er det sterkeste vitnemålet på at avsenderen er særdeles enkelt møblert.

Det der var et dårlig forsøk på hersketeknikk, prøv igjen.

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det der var et dårlig forsøk på hersketeknikk, prøv igjen.

Alt er ikke forsøk på hersketeknikk skjønner du. Jeg mener helt oppriktig at innlegg som dine (som selvsagt IKKE er ment som hersketeknikk 🤣) vitner om svak karakter og stusslig intellekt. Og det synes jeg du skal tåle å høre, du som starter med å kritisere på et veldig usaklig nivå.

Annonse

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Sommeren har vært helt strålende. Det har bare ikke vært konstant 25 grader og sol.

Anonymkode: 447f0...c95

Ehh…hvor? Østlandet har juli og august vært ræva hittil.

Anonymkode: 19276...807

Himmel og hav skrev (På 7.8.2023 den 15.40):

Jeg har ikke slitt ut noen bikini i år, nei. Og jeg kunne tenkt meg litt stabil som og varme, men siden jeg vet at høsten og vinteren kan bli litt bratt noen ganger, så legger jeg heller penger i noe å se fram til i høsten og vinteren. Jeg booker billetter lang tid i forveien så jeg har en konsert, en forestilling, et besøk å glede meg til. Noen fyrlykter, rett og slett. Ellers krysser jeg også fingrene for ei fin uke eller to nå i august og september. 

Veldig enig i at det er en god ide å ha noe å glede seg til. Her gledes det til bryllup , konsert, en film som kommer på kino etc😊.

Ehh…hvor? Østlandet har juli og august vært ræva hittil.

Jeg har vært på Østlandet hele sommeren. Jeg er brun som ei nøtt og har masse fine minner om alt jeg  har gjort. Du velger sjøl.

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har vært på Østlandet hele sommeren. Jeg er brun som ei nøtt og har masse fine minner om alt jeg  har gjort. Du velger sjøl.

Jeg bor på østlandet og det har enten blåst katter og bikkjer, eller regnet. Jeg har vært ei uke i syden og er ikke brun som ei nøtt, så din evne til å ta til deg pigmenter kan ikke være målestokk for været altså

Anonymkode: 8c9dc...69c

Jah, særlig 🙄😴

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...