Gå til innhold

Douchbag….hvilken størrelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

30l er store...kjøpte nettopp en på den størrelsen til min 16-åring, men det er fordi den kommer til å bli brukt også til håndbagasje på fly og der er den akkurat innenfor målene (skal flytte hjemmefra for å ta vgs i annet land, så kommer til å bli endel reising de neste årene) Om det bare var "vanlig" skolesekk ville jeg helt klart valgt 25l.

Anonymkode: d13c9...85f

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gamle er de?

Anonymkode: daa7c...99c

En som starter i niende klasse på ungdomsskolen og en som starter i første på vgs. Jeg har selv 30 liter fordi jeg flyr mye. Den er perfekt som håndbagasje, men for stor for hverdagen. 

Anonymkode: e0e38...211

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

En som starter i niende klasse på ungdomsskolen og en som starter i første på vgs. Jeg har selv 30 liter fordi jeg flyr mye. Den er perfekt som håndbagasje, men for stor for hverdagen. 

Takk for tips. Min 13 åring som begynner 8 trinn ser ut som han skal på fjelltur med 30L, men han er bare 1.60. Må få bytta, men det er utsolgt foreløpig 

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Takk for tips. Min 13 åring som begynner 8 trinn ser ut som han skal på fjelltur med 30L, men han er bare 1.60. Må få bytta, men det er utsolgt foreløpig 

Min niendeklassing er kun et par cm høyere enn din, så da tenker jeg 25 liter er perfekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...