Gå til innhold

Tror dere flyene går i morgen i uvær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det spiller ingen rolle hva vi tror. Forhold deg til informasjon fra ditt flyselskap, og reis som normalt dersom du ikke hører noe annet. God tur!

Anonymkode: 4f162...30e

Jotakk. Skal ikke på tur, skal hjem. Og det er allerede utsatt noen døgn pga noe uforutsett, så begynner å bli noe desperat 😅 vet at ingen har fasit, men så hender det jo det er noen med god erfaring som har flydd/ikke flydd i så dårlig vær som er meldt i morgen :) 

Anonymkode: fef54...5b3

Annonse

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jotakk. Skal ikke på tur, skal hjem. Og det er allerede utsatt noen døgn pga noe uforutsett, så begynner å bli noe desperat 😅 vet at ingen har fasit, men så hender det jo det er noen med god erfaring som har flydd/ikke flydd i så dårlig vær som er meldt i morgen :) 

Jeg har jobbet som pilot og har fløyet i mye verre vær enn det som er meldt på Gardermoen i morgen. Flyene både kommer og går i slikt vær. 😊

Anonymkode: 54d9f...304

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg har jobbet som pilot og har fløyet i mye verre vær enn det som er meldt på Gardermoen i morgen. Flyene både kommer og går i slikt vær. 😊

Anonymkode: 54d9f...304

Supert å høre :) 

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Fly er omdirigert både fra Stockholm og Gøteborg, og norske flyplasser har varslet forsinkelser. Lykke til, håper du kommer deg hjem!

Anonymkode: ff9e2...783

Ja jeg så det. Vi kommer fra varmere strøk så håper det går sånn noenlunde som normalt 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det vi har nå kan ikke kalles uvær. Litt småregn, det er alt.

Anonymkode: 9aa35...7f6

Kanskje fordi du bommer med en del timer på vurderingen din? 😅🤷‍♀️

Anonymkode: bfa6c...601

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...