Gå til innhold

Ville dere avlyst turen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Kan du ikke bare la være å uttale deg når du ikke har peiling? 

Kommer det noe i nærheten av alt det regnet som meldes, så vil det være meget sannsynlig med større og mindre skred, også over jernbanestrekninger. BaneNor har advart, ganske så tydelig, så å planlegge og gjennomføre reise fra Trondheim til Oslo akkurat nå, det ville jeg droppet. 

Her skal du til og med få en lenke til advarselen: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/RGBl5A/ekstremvaeret-hans-togstrekninger-kan-bli-stengt 

Anonymkode: 589d4...68b

Vil du vennligst lese siste setning i kommentaren min på nytt? Egentlig hele siste avsnitt 

Hvordan tolker du det da tro? 

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Vil du vennligst lese siste setning i kommentaren min på nytt? Egentlig hele siste avsnitt 

Hvordan tolker du det da tro? 

Må det være en ulykke der mange dør for at man skal ta farevarsel alvorlig? Årsaken til at det er få ulykker med tog og ras, er jo nettopp fordi man følger farevarslene, og avlyser togreiser når det er fare for ras!

Er det seriøst mulig å mangle så mye kunnskap! 

Anonymkode: 71b97...ada

Annonse

Anonym bruker skrev (På 6.8.2023 den 19.39):

Takk for mange svar! 

Togturen ble avlyst, ser jeg tenkte rett når jeg har fulgt nyhetene i løpet av dagen.  

Blir en litt kortere tur, med fly ned onsdag morgen.  

Anonymkode: 114da...efa

Når en ser hvordan dette utviklet seg, var det veldig riktig av deg å avlyse. Ikke så ofte en kan se tilbake og tenke, takk og lov at jeg valgte noe annet. 

God tur, håper flyet gikk som planlagt 🙏🏻

Anonymkode: a6505...d53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...