Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #1 Skrevet 5. august 2023 Jeg kommer ikke på noe annet en smykker. Anonymkode: b13b1...b33
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #2 Skrevet 5. august 2023 Ulllpledd, Røros f.eks. De har barnepledd som kan følge barnet hele livet. Ståltermos med gravert navn på. Kan bli mange kakaoturer gjennom barnehage og skoletid. Stålbestikk (som tåler oppvaskmaskin) beregnet til barn. Mine brukte sitt til opp i skolealder. Barnesangbok. Eller eventyrbok. 17.mai sløyfe i tinn til barn fra gullsmeden. Barnetursekk, sitteunderlag i ull, pølsepinne og div turutstyr om du tror det kommer til å bli brukt. Barnesovepose. Anonymkode: bee05...aa0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #3 Skrevet 5. august 2023 Min sønn fikk barnehagesekk med drikkeflaske og matboks, medlemsskap i boligbyggelag, spikkekniv med navn, barnesølje, eventyrbøker (samlinger av folkeeventyrene), singsang kort, babysvømming/svømmekurs, arvesmykke etter farfar, kopp med navn, barneservise, bestikk, fotoalbum, sparebøsser og smykker. Anonymkode: 2db1f...6e6
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #4 Skrevet 5. august 2023 Mummibestikk. Det fikk mine barn bruk for som små toddlers. og sett med kopp, skål og fat med barnemotiv. Feks det med Kardemommeby fra Glasmagasinet eller Tilbords, husker ikke helt. Anonymkode: 0e62c...06e
*Miss Marple* Skrevet 5. august 2023 #5 Skrevet 5. august 2023 Jeg kjøper alltid Figgjo barneservise. Det har blitt brukt i åresvis av mine barn og nå er de pakket bort i påvente av barnebarn.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #6 Skrevet 5. august 2023 Har kjøpt smykke til alle 11 fadderbarna mine, og da de ble større, sa de hvor mye de satte pris på et slik minne Anonymkode: 8e19d...08e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #7 Skrevet 5. august 2023 Ripsbærbusk til hagen😀 Anonymkode: ac739...ec3
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #11 Skrevet 5. august 2023 Nå er ikke jeg så mye i dår da de færreste jeg kjenner ikke er religiøse, men de få gangene jeg har vært det, har jeg gitt klær rett og slett. Det trenger de fleste. Alle disse smykkene og duppedingsene de får og aldri bruker kjøper jeg ikke. Så kommer det også an på hvem du er for barnet da Anonymkode: bcdb8...692
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #12 Skrevet 5. august 2023 Jeg pleier å kjøpe Thorbjørn Egner bøker, Klatremus og de andre dyrene i Hakkebakkeskogen, Folk og røvere i Kardemomme By, og Karius og Baktus. Anonymkode: e703a...e38
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #13 Skrevet 5. august 2023 Det vi ble aller mest glade for var: - barnebestikk i stål - barnesølje til bunad - bergans barnesekk - store eventyrbøker ala Torbjørn Egner og Anne Cath Vestly Anonymkode: 52cd0...2bf
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #14 Skrevet 5. august 2023 Vi har kjøpt dnt-medlrmzkap til nevøer og nisser. Anonymkode: 37887...062
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #16 Skrevet 5. august 2023 Hos oss har barnebestikk i stål, smykker, bunadssøljer, barneservise og barnehagesekk slått best an. Har to jenter. Sølvsmykkeskrin, rammer, sølvbestikk og slike duppedingser not so much. Fikk Rørospledd til begge, men de er så tjukke og kløete at fant lissom ikke noe bruksområde til de, så de ligger fortsatt innpakket i et skap. Klær, tja, men det har jeg jo stort sett allerede gitt/fått som barselgave. Anonymkode: a0e64...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå