Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #26 Del Skrevet 5. august 2023 ReneRene skrev (Akkurat nå): Hvem har snakket om kjærlighet til barna her?? Eller mangel på? Nei, de trenger ikke "bare å observere"- noe jeg trodde at jeg hadde vært veldig tydelig på. Det siste avsnittet ditt viser bare at du ikke forsto det med å mestre og bygge selvtillit. I tillegg går du til angrep. Merkelig avslutning. Ikke et eneste angrep i det innlegget Anonymkode: cb2f0...22e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441966-n%C3%A5r-er-det-vanlig-at-barn-l%C3%A6rer-%C3%A5-%C3%A5pne-d%C3%B8rer-skyve-krakk-bort-til-kj%C3%B8kkenbenk-osv/page/2/#findComment-149989573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #27 Del Skrevet 5. august 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Nevøen din åpnet dører i tre mnd alder? Anonymkode: 20bd1...bd8 Skulle selvfølgelig presisert at han ble født i mars i fjor 😂😂 3 mnd var hinsides tidlig 😂 Anonymkode: cdca6...e8b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441966-n%C3%A5r-er-det-vanlig-at-barn-l%C3%A6rer-%C3%A5-%C3%A5pne-d%C3%B8rer-skyve-krakk-bort-til-kj%C3%B8kkenbenk-osv/page/2/#findComment-149989708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #28 Del Skrevet 5. august 2023 Anonym bruker skrev (På 4.8.2023 den 22.58): Har ei løsningsorientert jente på 15 mnd som nå åpner soveromsdør og ytterdør. Hun kjører bort krakker og stoler for å få tak i ting hun vil ha, nå opp til vasken ol. Var ikke helt forberedt på at hun skulle gjøre dette enda, er ikke det tidlig? Det med dører er litt skummelt, for hun klarer jo ikke gå ned trappa utenfor så må jo vokte henne som bare det,har jo ikke konsevenstenkning enda.... Anonymkode: 50aac...7b7 Hun høres ut som en travel og løsningsorientert jente, akkurat slik det skal være. Helt innenfor normalen 😊 ikke ekstremt tidlig.. Og alle som ikke syns dette er unormalt tidlig er ikke misunnelig altså. Alle mine har vært motorisk tidlig ute, men sønnen skiller seg litt ut, han løp når han var akkurat 9 måneder. Han gikk to uker før han løp, og da løp han overalt. Han klatret opp på kjøkkenbenken ved å skubbe stoler bort i god tid før han ble et år. Eller han bare dro av seg sokkene og klatret opp kjøkkenskapene ved hjelp av friksjon. Lå stadig små sokker på kjøkkenet nedenfor benken. En gang satt han på kjøkkenbenken da jeg kom inn og så ned i en kasserolle med kokende vann for koking av flasker. Takk gud for at han ikke tok på!! Jeg fikk omtrent hjerteinfarkt. Da var han 10-11 måneder. Han var 8 måneder første gang han klatret opp hele trappen alene og når han var 8-9 måneder sto han på den øverste skuffen i baderomsservanten og skrudde på vannet mens jeg dusjet. Han brukte håndtakene som stige. De måtte vi skru av. Og før noen dra misunnelseskortet. Det er overhode ikke noe å være misunnelig for. Det var sjukt stress og sabla travelt og jeg ikke valgt det slik om jeg kunne velge. Da hadde jeg satt bremsene på. Det blir utrolig mye knall og fall og mye dårlig samvittighet med sånne travle krabater. Ikke noe å trakte etter! Anonymkode: fe1d5...227 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441966-n%C3%A5r-er-det-vanlig-at-barn-l%C3%A6rer-%C3%A5-%C3%A5pne-d%C3%B8rer-skyve-krakk-bort-til-kj%C3%B8kkenbenk-osv/page/2/#findComment-149989755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå