Anonym bruker Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Vurderer å kjøpe det til 14-åringen. Anonymkode: 94f63...417
Anonym bruker Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 Vurderer å kjøpe til meg selv, er så vanskelig å stå opp om vinteren, kanskje det letter på humøret også på vinterstid, jeg sliter skikkelig i perioder når det er mørkt nesten døgnet rundt . Anonymkode: b47bf...860
Anonym bruker Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Jeg har. Bruker den ikke da jeg sover for lett og våkner for tidlig av den. Prøvd mange innstillinger. Anonymkode: 3dd93...d78
Anonym bruker Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Jeg har det, og elsker det!! Det er ikke for alle, men det har hjulpet meg veldig. Ikke så mye på sommeren, men spessielt om vinteren. Den begynner å lyse gradvis mer og mer 30min før første alarmen. Anonymkode: 55781...784
Anonym bruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Jeg bruker det i mørketida og synes det hjelper meg veldig til å våkne. Anonymkode: cc8ed...7fb
Anonym bruker Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 Ga den til mannen til jul for mange år siden, kjøpt på claes ohlson. Den funker kjempebra! Jeg hadde gitt det til en ungdom som syns det er vanskelig å stå opp. 😊 Den funker! Anonymkode: 73274...d34
Anonym bruker Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 Synes det hjelper. Perfekt er det ikke, men uten tvil noe lettere å stå opp når lysstyrken i rommet har økt mens jeg sov. Brukes kun om vinteren. Med en 14-åring ville jeg nok begynt i andre enden, altså sørget for at barnet legger seg til å sove i rett tid, uten distraksjoner som f.eks. skjerm. Ville også sjekket ut bruk melatonin for å sikre at ungdommen sovner i rett tid. MEN hvis ungdommen allerede sover greit og egentlig nok, og forsikret meg om at det ikke er andre årsaker til at ungdommen sliter med å stå opp, så ville en slik lampe vært noe jeg kunne prøvd. Anonymkode: 5b8c2...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå