Gå til innhold

Dere som jobber med eldre. Hvordan er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å bytte beite. Er vernepleier. Vernepleier.

Anonymkode: 95328...09b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordeler og ulemper med alle omsorgsyrker, og å få fra psykisk utviklinghemmede til eldre tror jeg bare blir en variasjon på dagene egentlig.

Mye avhenger jo av hvor hjelpetrengende mennesker du jobber med i dag da.

De fleste kommuner i dag har i dag et ønske om at de eldre skal bo hjemme så lenge som mulig, så når de kommer på sykehjem er de virkelig ikke i stand til å klare seg selv lenger. Dvs at det er veldig mange pasienter som må ha hjelp til absolutt alt stell, det er mye bruk av heis, bleier osv.

Men det er jo en koselig gruppe mennesker å jobbe med også, mange herlige eldre mennesker.

Anonymkode: ddb40...5c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er fordeler og ulemper med alle omsorgsyrker, og å få fra psykisk utviklinghemmede til eldre tror jeg bare blir en variasjon på dagene egentlig.

Mye avhenger jo av hvor hjelpetrengende mennesker du jobber med i dag da.

De fleste kommuner i dag har i dag et ønske om at de eldre skal bo hjemme så lenge som mulig, så når de kommer på sykehjem er de virkelig ikke i stand til å klare seg selv lenger. Dvs at det er veldig mange pasienter som må ha hjelp til absolutt alt stell, det er mye bruk av heis, bleier osv.

Men det er jo en koselig gruppe mennesker å jobbe med også, mange herlige eldre mennesker.

Anonymkode: ddb40...5c2

Er ikke sikkert hun jobber med psykisk utviklingshemmede?

Anonymkode: 0edc3...fe3

Skrevet

Jeg hatet å jobbe på sykehjem, elsket hjemmesykepleien for det var så variert.

Anonymkode: 81459...308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...