Gå til innhold

Ut å spise i Bergen i dag… antrekk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Har aldri pyntet meg bare for å gå ut å spise 😂 Jeg går ut å spiser i det jeg tilfeldig har på meg. Idag hadde jeg valgt en sommerkjole siden det for engangsskyld er sol og varme.

Anonymkode: 17524...1f8

Sol og varme? Tja, litt solgløtt innimellom, men det er virkelig ikke spesielt varmt ute. Sommerkjole blir nok litt tynt, da må du i hvert fall ha jakke over. 

Anonymkode: a48cf...02c

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er det bare de som skal ut i Bergen du vil ha svar av🤣

Anonymkode: 6dfb1...91f

Er ikke noe poeng i at jeg som bor i Sarp skal si at hun må gå i regntøy. Aner ikke hvordan været i Bergen er. 

Anonymkode: 20a54...c6f

Hæ!? Kam du ikke bare ha på deg vanlige klær? Det er vel ikke noen kleskode for hva man må ha på seg? Jeg var ute og spiste i Drøbak i dag. Hadde på turbukse og knall rosa genser med en flekk på. Sønnen hadde på klubbklær etter fotballkamp. Det var innafor

Anonymkode: b79c1...7c0

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hæ!? Kam du ikke bare ha på deg vanlige klær? Det er vel ikke noen kleskode for hva man må ha på seg? Jeg var ute og spiste i Drøbak i dag. Hadde på turbukse og knall rosa genser med en flekk på. Sønnen hadde på klubbklær etter fotballkamp. Det var innafor

Kanskje noen liker å pynte seg litt 😉

Hi

Anonymkode: 006a1...7f8

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Kanskje noen liker å pynte seg litt 😉

Hi

Anonymkode: 006a1...7f8

Joda, greit nok det, jeg bare finner det litt merkelig at man ikke bare tar på det man føler for (hvilket kan være alt fra det jeg hadde på til ballkjole)

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Joda, greit nok det, jeg bare finner det litt merkelig at man ikke bare tar på det man føler for (hvilket kan være alt fra det jeg hadde på til ballkjole)

Det kommer vel litt an på hvor man skal spise også? Og når på døgnet. Om det er på kveldstid og på en "fin" restaurant så er det helt vanlig å pynte seg litt, altså. 

Anonymkode: a48cf...02c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...