Anonym bruker Skrevet 9. august 2023 #76 Del Skrevet 9. august 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Her var det verten - den seksuelt avviste verten - som gjorde det hele pinlig for Hi og for His mann, da han responderte på Hi og mannens diplomatiske kommentar på hvorfor de ikke har møttes så mye på en stund: Fra hovedinnlegget: "...vi bare lo det litt bort og sa at det hadde vært så mye annet. Mannen hennes fortsetter med at "ja, enten så må ****( mannen min) jobbe eller så er det noe i veien." Verten ønsket helt tydelig å gjøre situasjonen vanskelig for Hi og hennes mann. Han insinuerer noe med måten han sier at His mann enten må jobbe... og vet å si at "enten er det noe i veien". Jeg antar at han trodde Hi og mannen blant alle de andre skulle komme i et mistenksomt lys, som om noe er galt i deres forhold. Han hadde nok aldri trodd at HI skulle tørre å svare slik hun gjorde. Denne situasjonen hadde vært HELT unngått hvis VERTEN hadde oppført seg som en god VERT, og ikke provosert dette frem ved å forsøke å stille Hi og hennes mann i et dårlig lys. Anonymkode: d02cb...6f4 Det er helt sant. Men hi kan bare svare for sin egen oppførsel og den var ikke bedre enn verten sin, under middagen. Anonymkode: 99886...88d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441955-husker-dere-meg-som-skrev-om-fyren-i-venneparet-v%C3%A5rt-som-%C3%B8nsket-seg-et-seksuelt-forhold-til-meg/page/4/#findComment-149991492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2023 #77 Del Skrevet 9. august 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er helt sant. Men hi kan bare svare for sin egen oppførsel og den var ikke bedre enn verten sin, under middagen. Anonymkode: 99886...88d Jo, HIs oppførsel var LANGT bedre enn vertens både før, under og etter middagen. Verten nektet å slippe temaet, og begynte å insinuere at det måtte være noe galt mellom dem eller i ekteskapet deres. De hadde allerede forsøkt flere diplomatiske svar, og likevel fortsatte verten med å plage dem inntil han kom med den arrogante insinuasjonen. Godt mulig denne mannen bare er stokk dum, men slike menn bruker ofte akkurat slike taktikker for å sette de som har avvist dem i en situasjon hvor den som avviste blir mistenkeliggjort og latterliggjort. Det er helt klassisk fremgangsmåte for mange av slike som denne verten. Men han undervurderte sitt publikum, og når de andre parene også begynte å reagere på hvordan han holdt på, så følte han nok for å gi et ekstra stikk mot HI og hennes mann. Å møte slike menn med å forsøke å glatte over, det er sjeldent lurt, for da vil også det bli brukt av slike som ham for å skape konflikt mellom Hi og mannen og mellom HI og mannen og andre. Heldigvis valgte Hi den taktikken hun gjorde, for det er eneste taktikken som kunne avsløre ham for den han er, med minst mulig drama og negative etterfølger. Vanskelig for kona? Selvfølgelig, men det er ingen måte å fortelle noen om slikt uten at det blir vanskelig. Nå har i det minste HI sørget for at kona har vitner på at mannen hennes ble avslørt, noe som gjør at det trolig er få som vil ta mannens side i dette, om kona går fra ham. Og ut fra det jeg forstår er det mange som vet at mannen oppfører seg uakseptabelt overfor andre, så de som var tilstede ved middagen vil nok ha størst omsorg for kona. Det at det skjedde med vitner rundt, det gjør også at Hi og mannen slipper at verten kan dikte opp store drama for å skylde på hun som avviste ham. Nå er mannen avslørt, han vet han er avslørt og at han må endre seg om han skal få respekt blant vennegjengen igjen - enten kona beholder ham eller ikke. Han høres ut som en kona ikke bør beholde... Men om hun vil gi ham en sjanse, da tror jeg han har en lang vei foran seg og store endringer han må være villig til å gjøre med seg selv. Gjør han ikke det mister han nok kona. Det er heller ikke HIs skyld, for det er tydelig at det forholdet har vært dårlig over lang tid. Anonymkode: d02cb...6f4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441955-husker-dere-meg-som-skrev-om-fyren-i-venneparet-v%C3%A5rt-som-%C3%B8nsket-seg-et-seksuelt-forhold-til-meg/page/4/#findComment-149991495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. august 2023 #78 Del Skrevet 9. august 2023 Du gjorde helt rett, HI!!! Anonymkode: 15d5d...d0b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441955-husker-dere-meg-som-skrev-om-fyren-i-venneparet-v%C3%A5rt-som-%C3%B8nsket-seg-et-seksuelt-forhold-til-meg/page/4/#findComment-149991496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #79 Del Skrevet 10. august 2023 Anonym bruker skrev (15 timer siden): HVorfor skulle hun være selvkritisk? Hun har ikke gjort noe galt. Det er venninnens mann som både burde angre og være selvkritisk. Anonymkode: b4804...9ab Hun har ikke gjort noe galt? Eh! Hun er sint på mannen, men tar det ut på kona til mannen. Det blir som å være sint på sin søster, men ikke tørre å ta det opp med søsteren, og derfor ta det ut på mannen til søsteren isteden. Anonymkode: 84e90...d36 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441955-husker-dere-meg-som-skrev-om-fyren-i-venneparet-v%C3%A5rt-som-%C3%B8nsket-seg-et-seksuelt-forhold-til-meg/page/4/#findComment-149991508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #80 Del Skrevet 10. august 2023 Anonym bruker skrev (På 4.8.2023 den 19.55): Hi er en dårlig venninne og gjest uansett hva mannen har gjort. Hun sa fra på nesten verst mulig måte ved å ydmyke konen. Hva hun har ansvar for eller ikke kan diskuteres, men å vise så manglende sosial ferdighet er ikke greit. Anonymkode: 99886...88d Men at venninnen og mannen holdt på som de gjorde det synes du er helt greit? De kunne stoppet seg selv mange ganger i utdritingen av hi og hennes mann ved å inneha ett snev av sosial kompetanse. Ingen normale vertinner/verter er så pågående på sine gjester på en slik måte de var i den gjeldende settingen, og konens ydmykelse må konen selv og mannen ta det fille ansvar for. Anonymkode: 5c202...5d2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441955-husker-dere-meg-som-skrev-om-fyren-i-venneparet-v%C3%A5rt-som-%C3%B8nsket-seg-et-seksuelt-forhold-til-meg/page/4/#findComment-149991510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #81 Del Skrevet 10. august 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men at venninnen og mannen holdt på som de gjorde det synes du er helt greit? De kunne stoppet seg selv mange ganger i utdritingen av hi og hennes mann ved å inneha ett snev av sosial kompetanse. Ingen normale vertinner/verter er så pågående på sine gjester på en slik måte de var i den gjeldende settingen, og konens ydmykelse må konen selv og mannen ta det fille ansvar for. Anonymkode: 5c202...5d2 Hi kan kun styre seg selv og hun valgte å gjøre selskapet pinlig for alle. Det var hennes valg, og det inntrykket hun ga da må hun leve med. Anonymkode: 99886...88d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441955-husker-dere-meg-som-skrev-om-fyren-i-venneparet-v%C3%A5rt-som-%C3%B8nsket-seg-et-seksuelt-forhold-til-meg/page/4/#findComment-149991511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. august 2023 #82 Del Skrevet 10. august 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hi kan kun styre seg selv og hun valgte å gjøre selskapet pinlig for alle. Det var hennes valg, og det inntrykket hun ga da må hun leve med. Anonymkode: 99886...88d HI her, jeg lever faktisk godt med dette valget. Har snakket med venninnen min et par ganger nå. Hun er glad for at dette kom fram. Og hun beklaget måten de hadde sittet og mast om dette på. Hun sa hun plutselig skjønte hvorfor mannen hennes var så irritert for at vi hadde holdt oss borte. Anonymkode: a6cf1...b69 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441955-husker-dere-meg-som-skrev-om-fyren-i-venneparet-v%C3%A5rt-som-%C3%B8nsket-seg-et-seksuelt-forhold-til-meg/page/4/#findComment-149991570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina Skrevet 11. august 2023 #83 Del Skrevet 11. august 2023 Anonym bruker skrev (På 10.8.2023 den 9.35): HI her, jeg lever faktisk godt med dette valget. Har snakket med venninnen min et par ganger nå. Hun er glad for at dette kom fram. Og hun beklaget måten de hadde sittet og mast om dette på. Hun sa hun plutselig skjønte hvorfor mannen hennes var så irritert for at vi hadde holdt oss borte. Anonymkode: a6cf1...b69 Stakkars dame, det er sikkert flere ting som har falt på plass for henne nå. Fy, for en ekkel mann! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441955-husker-dere-meg-som-skrev-om-fyren-i-venneparet-v%C3%A5rt-som-%C3%B8nsket-seg-et-seksuelt-forhold-til-meg/page/4/#findComment-149992221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. august 2023 #84 Del Skrevet 11. august 2023 Anonym bruker skrev (På 10.8.2023 den 6.16): Hi kan kun styre seg selv og hun valgte å gjøre selskapet pinlig for alle. Det var hennes valg, og det inntrykket hun ga da må hun leve med. Anonymkode: 99886...88d Men det er ikke hi som var problemet i denne situasjonen. Eneste som gjorde selskapet pinlig og ubehaglig var vertskapet! Anonymkode: 5c202...5d2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441955-husker-dere-meg-som-skrev-om-fyren-i-venneparet-v%C3%A5rt-som-%C3%B8nsket-seg-et-seksuelt-forhold-til-meg/page/4/#findComment-149992234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danida Skrevet 14. august 2023 #85 Del Skrevet 14. august 2023 Anonym bruker skrev (På 9.8.2023 den 12.06): Hun har hatt rikelig med mulighet til å ta opp dette med det paret det gjelder tidligere eller etter selskapet. Å halvveis hinte og være kryptisk i et selskap med andre oser av at hun egentlig syns dette er litt spennende og vil være litt dramatisk foran vennene. Hun har ingen plikt til å holde på hemmeligheten eller ta hensyn til mannens følelser eller omdømme, for han er en drittsekk men konen hans fortjener ikke å bli ydmyket foran alle. Anonymkode: 879d2...5e2 HUN drev ikke og hintet. Paret hintet og maste, og hun svarte at mannen selv vet grunnen. Det var DE som satte HI i en penibel situasjon der hun enten måtte lyve eller svare sant. Hun valgte det minst pinefulle, svarte sant uten å drite noen ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441955-husker-dere-meg-som-skrev-om-fyren-i-venneparet-v%C3%A5rt-som-%C3%B8nsket-seg-et-seksuelt-forhold-til-meg/page/4/#findComment-149993804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 15. august 2023 #86 Del Skrevet 15. august 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Admin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441955-husker-dere-meg-som-skrev-om-fyren-i-venneparet-v%C3%A5rt-som-%C3%B8nsket-seg-et-seksuelt-forhold-til-meg/page/4/#findComment-149994036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå