Anonym bruker Skrevet 3. august 2023 #1 Skrevet 3. august 2023 Spes de godt trente Anonymkode: 1743d...e01
Anonym bruker Skrevet 3. august 2023 #2 Skrevet 3. august 2023 Ofte lav fettprosent. Anonymkode: b0d54...a34
Anonym bruker Skrevet 3. august 2023 #3 Skrevet 3. august 2023 Jeg har det. Normal vekt. Ikke spesielt tynn. Trener ikke. Anonymkode: b78ed...ba2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2023 #4 Skrevet 3. august 2023 Mange har det på grunn av gener. Det er altså arvelig på lik linje med andre fysiske trekk. De som driver med høy aktivitet med mye fitness/styrke har mer synlige årer siden de blir presset utover på grunn av mye trykk. I tillegg må musklene dreneres for blod og varme slippes ut. Mye mer muskelmasse krever mer sirkulasjon. I tillegg har de jo gjerne mindre fett som kamuflerer. Anonymkode: e4f58...ac1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Mange har det på grunn av gener. Det er altså arvelig på lik linje med andre fysiske trekk. De som driver med høy aktivitet med mye fitness/styrke har mer synlige årer siden de blir presset utover på grunn av mye trykk. I tillegg må musklene dreneres for blod og varme slippes ut. Mye mer muskelmasse krever mer sirkulasjon. I tillegg har de jo gjerne mindre fett som kamuflerer. Anonymkode: e4f58...ac1 👆🏻 Min mann og sønn har det, spesielt sønnen som driver med kroppsbygging. Han har også naturlig lav fettprosent, trenger ikke jobbe for å rippe kroppen, den er sånn hele tiden. Anonymkode: 4b94d...c19
Anonym bruker Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 Gener, muskulatur og fettprosent. Anonymkode: 73b17...ddf
Anonym bruker Skrevet 4. august 2023 #7 Skrevet 4. august 2023 Jeg har det. Har alltid hatt det, så jeg tenker at det er bare sånn jeg er skapt. Anonymkode: 729de...d18
Anonym bruker Skrevet 4. august 2023 #8 Skrevet 4. august 2023 Jeg har synlige årer over hele meg. Vet ikke hvorfor Anonymkode: 1cdc1...6cc
Anonym bruker Skrevet 4. august 2023 #9 Skrevet 4. august 2023 Jeg har det, og det er ekstra synlig på de dagene fibrosmertene er verst. Når armene "brenner" så er årene tykke, svulmende og mørk grønne. Ser creepy ut egentlig. Jeg er middels tjukk, så de vises gjennom et bra fettlag. Anonymkode: 62ebb...c6a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2023 #10 Skrevet 5. august 2023 Jeg fikk mine etter graviditeten. Aner ikke sammenhengen der, med fra å ha moderate blodårer har jeg nå bulende og svulmende. Spessielt hvis jeg er varm Anonymkode: 801fc...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå