Gå til innhold

Flere som har blitt nedringt av telefonselgere denne sommeren?

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt ringt mange ganger i uken av telefonselgere og lignende. Tar ikke telefonen på ukjente anrop, så jeg googler etterpå. Har også fra før reservert meg, men dette er stort sett fra steder hvor jeg tidligere har hatt prøveabonnement etc. Nå har jeg begynt å blokkere numre, men de har jo mange ulike numre de kan ringe fra 😓

Er det bare jeg som er uheldig, eller er dette en greie denne sommeren? Overivrige ferievikarer??

Anonymkode: 646e8...c3f

Fortsetter under...

Om du ikke ta telefonen krysser de av for det etter navnet ditt, og neste vakt prøver igjen. Ofte bedre å ta telefonen og si du ikke er interessert og ikke vil ha flere telefoner fra dem. Da krysser de av for det.

Hvordan tør du å ikke ta telefonen, har du veldig små barn? Bare denne uka har jeg fått en telefon fra en trener på treningsleiren den ene tenåringen min er på, og fra en pappa jeg aldri har snakket med før ang den andre tenåringen min.

Anonymkode: 598c3...9e2

Jeg tør å ta telefonen, men jeg gidder ikke havne i en samtale med en selger. Derfor sjekker jeg alltid nummeret, og ringer evt opp igjen. 

Jeg har tenåringsbarn. Har aldri opplevd at folk som skal nå meg ikke får det til. Da ringer jeg som sagt opp igjen. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tør å ta telefonen, men jeg gidder ikke havne i en samtale med en selger. Derfor sjekker jeg alltid nummeret, og ringer evt opp igjen. 

Jeg har tenåringsbarn. Har aldri opplevd at folk som skal nå meg ikke får det til. Da ringer jeg som sagt opp igjen. 

Samtale? "Nei takk, er ikke interessert. Ha det bra" Samtalen sin det. 

Min sønn har jobbet som telefonselger i sommer. Det er en utakknemlig jobb og dårlig betalt. Nå har han prøvd det og det er ikke noe for han 

Det er ikke han som bestemmer hvem han skal ringe sier han. Noen setter opp samtaler for han. Hvis noen legger på så har en ett par minutter før neste samtale blir satt opp. 

Anonymkode: 6cb8b...6a6

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke reservere deg i Brønnøysundregisteret? Har ikke fått en eneste slik telefon på sikkert 10 år. 

Anonymkode: 1e78e...230

Sorry, ser nå at du skriver at du har reservert deg. Da ville jeg tatt telefonen, og gitt beskjed om at du har reservert deg. De er pliktige til å vaske listene sine etter BREG. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Sorry, ser nå at du skriver at du har reservert deg. Da ville jeg tatt telefonen, og gitt beskjed om at du har reservert deg. De er pliktige til å vaske listene sine etter BREG. 

Ja, men jeg tror de har et smutthull, siden jeg alt har hatt abonnement tidligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...