Gå til innhold

Hvilke handlenett bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må visst gå til innkjøp av noen, nå som poser blir så dyrt.

Anonymkode: c5d07...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Coop extra sine røde nett, de kan man pakke sammen til en liten ball som tar liten plass i vesken. 

Skrevet

Jeg har litt ymse. Noen i nylon (?) fra Kiwi, Sunkost og Joker, noen mer stoffaktige fra Normal og noen jeg har sydd selv. 

Skrevet

Har både Kiwi, Rema og coop rundt i vesker og sekker jeg bruker til daglig. Og så har jeg mye finere bomullsnett med motiver - kjøpt på museer og tilsvarende - i penere vesker som jeg bruker når jeg ikke skal ha kilovis med gulrøtter og kål og melkekartonger.

Skrevet

Kjøper man disse fra Kiwi, rema etc i kassen? Har aldri lagt merke til dem - men jeg er ikke særlig observant heller..

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kjøper man disse fra Kiwi, rema etc i kassen? Har aldri lagt merke til dem - men jeg er ikke særlig observant heller..

Ligger i eller rett ved kassa. Og varer i evigheter og tåler MANGE kilo og er gode å bære.

Skrevet

Er mest glad i de fra Rema når det skal handles dagligvarer. Har diverse andre også, som brukes når det skal kjøpes inn mindre ting. 

Skrevet

Jeg handler dagligvarer i de store fra coop. Og så har jeg div fine bomullsnett i vesker. Favoritten er det som har teksten 

Redd jorden, det er den eneste planeten med sjokolade

Skrevet

Kiwi og coop sine. Ligger i bilen. Du får bytta de ut gratis når de er slitt -det tar noen år

Anonymkode: 354f9...2e5

Skrevet

Har både fra kiwi,coop og rema 1000 ettersom jeg aldri husker å ta de med 🙈 Men nok fort en vane å huske de nå når posene går opp til dobbel pris.

Anonymkode: 460c5...7b4

Skrevet

Noen fra Kiwi, noen fra Ikea, noen fra div klesbutikker og en fra en dansk matbutikk.

Har mange, flest liggende i bilen.

Anonymkode: f7e76...ebd

Skrevet

Kiwi.

Ligger i en kurv /stativ ved kassen. De er super gode

Anonymkode: 2fe14...a6d

Skrevet

Min favoritt er det store røde plastnettet fra coop. Tåler mye. Ligger ved kassen.

Anonymkode: cb8f8...4d9

Skrevet

Har nett i bomull av alle typer: hjerter, regnbue, blomster, marikemekko, ensfarget, hunder, pandaer og gudene vet hva mer. 

Anonymkode: 82078...d8e

Skrevet

Har mange fra kiwi, synes de er veldig gode, får mye oppi, solide, gode å bære. Har også en fra Lindex og en fra H&M som jeg har kjøpt istedenfor å takke ja til pose, mye bedre . Nå har jeg lagt handlenett i sykkelveske og jobbsekken, sånn at jeg alltid har nett med meg. 

Anonymkode: e0389...4ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...