Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #1 Skrevet 2. august 2023 Jeg/vi har noen spesifikke ønsker for ferietur neste år, men jeg er utrolig dårlig på å planlegge og hater å sitte og lete osv. Jeg vet at mange synes det er koselig, men jeg blir helt stresset av det. Finnes det firmaer eller liknende som gjør slike ting for "vanlige folk" også, eller bare hvis man skal ha luksusferier? Anonymkode: d70b8...288
Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #2 Skrevet 2. august 2023 Det finnes fremdeles reisebyråer, og de snekrer sammen alt fra rimelige pakkeløsninger til eksklusive luksusferier. Anonymkode: 6fde5...ef7
Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #3 Skrevet 2. august 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det finnes fremdeles reisebyråer, og de snekrer sammen alt fra rimelige pakkeløsninger til eksklusive luksusferier. Anonymkode: 6fde5...ef7 Sånne som ikke er knyttet til bestemte firmaer som Ving, TUI osv.? Jeg tar gjerne i mot tips 😊 Vi hadde et slikt der jeg bor tidligere, men de ble dessverre lagt ned for noen år siden. HI Anonymkode: d70b8...288
Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Berg Hansen skreddersyr tur ihvertfall, men usikker på hvordan det er med samarbeid med forskjellige turoperatører o.l Anonymkode: 6fde5...ef7
Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Berg Hansen skreddersyr tur ihvertfall, men usikker på hvordan det er med samarbeid med forskjellige turoperatører o.l Anonymkode: 6fde5...ef7 Det må ikke være via turoperatører sånn sett, men vi har litt sammensatte ønsker/behov neste år, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal begynne å lete selv og ønsker derfor hjelp. En vanlig chartertur klarer vi å bestille, men det er ikke det jeg er ute etter nå. Tusen takk for tips! HI Anonymkode: d70b8...288
Sommerkroppen 2029 Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 Et vanlig reisebyrå snekrer jo sammen turer utenom charter også. Ville tatt kontakt med et og høre.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Berg Hansen skreddersyr tur ihvertfall, men usikker på hvordan det er med samarbeid med forskjellige turoperatører o.l Anonymkode: 6fde5...ef7 Berg Hansen er utrolig flinke Vi bruker dem på jobb, og jeg har flere ganger brukt de privat også. Veldig fornøyd og de er lett tilgjengelig, også på kveld/natt Anonymkode: 69ad8...ec4
Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #8 Skrevet 2. august 2023 Vi har brukt både Berg Hansen og Ticket for å sette sammen turer med fly, hotell og leiebil. I tillegg har vi brukt byråer som spesialiserer seg på enkelte land/destinasjoner. Hvis du sier hvor dere skal, så er det kanskje enklere å komme med forslag? Anonymkode: cec7b...d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå