Anonym bruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Beste matkasse og hvorfor? Anonymkode: 67839...8c0
Anonym bruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Ingen. Har tidligere brukt godtlevert og scrolla meg gjennom flere nå i sommer - små porsjoner med billige råvarer… hele greia er nå overpriset og lønner seg ikke 😕 vi har heller løst det med egen planlegging og supplerer med takeaway eller IKEA på de travleste dagene… Anonymkode: 97650...8a9
Anonym bruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Jeg synes matkasse er utrolig bortkastet og dyrt. Må jo like fullt gå på butikken for alt det andre. Hvis du handler dagligvarer hos noen som leverer (meny eller Oda f. eks.) har de masse middager i appen, og du kan legge alle ingredienser i handlevogna med et klikk. Eller ta bort de ingrediensene du allerede har, og kjøpe det du mangler til hver rett. Du får også pålegg, juice, melk, frukt, brød, vaskemidler+++ levert sammen med middagene, og slipper faktisk å bruke tid på handling😅 Anonymkode: 78980...e20
Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Overhodet ikke lønnsomt, og for små porsjoner. Jeg har to voksne menn med fysisk arbeid i hus, og ingen av de blir mette av porsjonene... Mye bedre å gjøre som anonym over sier, bruke middagsforslagene på nettsiden til butikken og handle alt i samme slengen. Anonymkode: 5098d...990
Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #5 Skrevet 2. august 2023 Vi liker Hellofresh og spanderer på oss ei kasse en gang i blant. For oss er porsjonene rikelige og gode og det er av og til deilig å slippe å tenke og planlegge så mye og å få retter og oppskrifter som er nye for oss. Det er overhode ikke lønnsomt økonomisk sett, men det blir mindre matsvinn. Om vi trenger to stilker med dill så ligger det det i pakka i stedet for at vi kjøper en hel pakke og kanskje ikke får brukt den. Anonymkode: 07edc...cc8
Elina Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 Vi har Adams, gode kortreiste råvarer, gode porsjoner. Har kasse for 4 men er 5, har hatt besøk og det har enda holdt. Mye forskjellig og har lært å plukke ut det som er godt. Vi sparer penger på kasse, fordi vi slipper å planlegge/ handle inn på og vi drar heller ikke så ofte på butikken lengre. Veldig fornøyd så jeg anbefaler Adams Matkasse og vi har hatt det fast hver uke siden begynnelsen av 2021 (men satt på pauser noen få ganger pga reise eller andre ting)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå