Anonym bruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Er det ok vær og bør man ha tilgang til oppvarmet basseng? Ser vi har uten og er redd for at det blir for kaldt å bade. Anonymkode: f06b4...b80
Anonym bruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er det ok vær og bør man ha tilgang til oppvarmet basseng? Ser vi har uten og er redd for at det blir for kaldt å bade. Anonymkode: f06b4...b80 Det kan fort bli kalt da ja. Ville helt klart hatt oppvarmet basseng. GC i desember er usikre greier. Sol og sommer hadde jeg ikke satset på, i alle fall ikke badeferie. Anonymkode: 37db0...a7e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Oppvarmet basseng er et must hvis dere vil bade. Anonymkode: 873ff...ed7
Anonym bruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 Har dere noen hoteller å anbefalle? Anonymkode: f06b4...b80
smurfis Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 Jeg har bodd på GC og jeg badet året rundt, men jeg tåler kanskje kaldere vann enn de fleste:) Ift været i Desember så kan du oppleve alt fra deilig sommer til guffent vær med regn og blåst, men sånt vet man jo aldri på forhånd:) Jakke på kvelden må man ofte ha, men det kan være deilig og varmt på natten også, i hvert fall i forhold til hva vi er vant til her på sommeren. Jeg vil anbefale å bo i Mogan, det er en nydelig liten "fiskelandsby" med alt du trenger av deilige restauranter og butikker (parfyme og sko🤩) en fin liten strand, massevis av små og fine hotell i "sentrum", og nydelige trange gater med blomster overalt, men om du vil bo litt mer "fancy" så er det ett digert hotell der, rett før du kjører inn til byen som heter Cordial, det er litt fancy. Mogan er litt bohemsk med fastboende fra alle steder i verden, litt hippieaktig egentlig, minus (synlige) hasjrøykere😅. Bussen går relativt ofte både hit og dit, ca 20 min til Puerto Rico om du vil ha litt mer fart, norsk øl og kjøttboller, jeg foretrekker Mogan, heh Fuerteventura er litt varmere, men der blåser det noe helt sinnsykt
Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 Jeg har vært der i desember. Det er kaldere i luften morgen og kveld. Sola er glovarm på dagtid, og det går helt fint å bade, både i sjø og basseng. Været er mindre sikkert på den tiden, vi hadde blank sol i ei uke. Anonymkode: bf01d...9b0
Anonym bruker Skrevet 2. august 2023 #7 Skrevet 2. august 2023 Jeg har bodd påGran Canaria, og det året jeg var der var det ganske kaldt i desember. Ikke aktuelt med strand og bading. Men dette kan variere veldig mye, og har man flaks er det som en god norsk sommer. Puerto Rico er det varmeste området, men dessverre også det mest usjarmerende. Mogan som foreslått er veldig fint. Oppvarmet basseng er must i desember. Anonymkode: be51e...2c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå