Gå til innhold

Hvordan i all verden går det an at enkelte tråder herinne blir så uendelig lange?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

De spores av stadig vekk! Var det sånn før her? 

Utrolig irriterende 😞 

Anonymkode: d971c...957

Ja, det har vært sånn i hvertfall de siste 18 årene. Det er ikke irriterende. Ofte er det de lengste trådene som er morsomst.

Anonymkode: d401c...83f

Helt vanlig 

Det blir som en samtale, og kan bli ganske morsomt.

Trådene som ikke sporer av og bare handler om en ting kan bli ganske kjedelig...

Anonymkode: 27895...44f

Kverulering, dumhet, "jeg vet bedre enn alle andre", "alle skal svare slik jeg vil", "jeg gjør alt riktig " . Dette er holdninger som kommer frem i de meningsløse og lange trådene. 

Anonymkode: f83c1...6d4

Det er veldig få tråder her inne som blir veldig lange. Skal det klages på at ENKELTE tråder blir lange også? 

Noen ganger lurer jeg på om brukere her vet at de ikke MÅ delta i tråder? 

Blir det for mye avsporinger, så har jeg et forslag : si til alle dem som prøver på alle måter å få oppmerksomheten til en bruker i tråden. Gå inn på dem og se hvor mange kommentarer som står ubesvart fordi de avsporer. Jeg ser ikke at så mange påpeker det ovenfor de som til stadighet gjør dette, så der kan du eventuelt starte, hvis der er avsporinger du er lei av. Det er lite vits i å angripe den som blir stalket og som svarer på noen av kommentarene. Bruk hodet. 

ReneRene skrev (3 minutter siden):

Det er veldig få tråder her inne som blir veldig lange. Skal det klages på at ENKELTE tråder blir lange også? 

Blir det for mye avsporinger, så har jeg et forslag : si til alle dem som prøver på alle måter å få oppmerksomheten til en bruker i tråden. Gå inn på dem og se hvor mange kommentarer som står ubesvart fordi de avsporer. Jeg ser ikke at så mange påpeker det ovenfor de som til stadighet gjør dette, så der kan du eventuelt starte, hvis der er avsporinger du er lei av. Det er lite vits i å angripe den som blir stalket og som svarer på noen av kommentarene. Bruk hodet. 

Da var Norgesmesterskapet i glasshuskasting i gang..

Anonymkode: 6715b...53d

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Akkurat. Nå begynner DU. Og dette er hva som til stadighet skjer. Takk for at du understreket poenget mitt, for det er nemlig sånn at noen av dere ikke kan tåle at jeg skriver noe, før dere hiver dere over tastaturet og tanker ned hva dere mener om meg og skal kverulere. Du får også sjekke godt i trådene du er med på å stalke enkelte brukere. Se hvor mange av dere som skriver og skriver uten å få respons. At jeg svare fem av ti, betyr ikke at det er JEG som sporer av i det hele tatt. 

Men jeg svarer kun på dette her. Det får være grenser for når ironien ikke blir særlig morsom lengre. 

ReneRene skrev (6 minutter siden):

Akkurat. Nå begynner DU. Og dette er hva som til stadighet skjer. Takk for at du understreket poenget mitt, for det er nemlig sånn at noen av dere ikke kan tåle at jeg skriver noe, før dere hiver dere over tastaturet og tanker ned hva dere mener om meg og skal kverulere. Du får også sjekke godt i trådene du er med på å stalke enkelte brukere. Se hvor mange av dere som skriver og skriver uten å få respons. At jeg svare fem av ti, betyr ikke at det er JEG som sporer av i det hele tatt. 

Men jeg svarer kun på dette her. Det får være grenser for når ironien ikke blir særlig morsom lengre. 

Du må jo bare holde deg borte fra tråden, du ser virkelig ikke din egen rolle her. Virkelig. 

Anonymkode: f83c1...6d4

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Skal jeg kverulere på at det heter steinkasting i glasshus? 🤣

Anonymkode: 9eea8...4fd

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Skal jeg kverulere på at det heter steinkasting i glasshus? 🤣

Anonymkode: 9eea8...4fd

Kveruler i vei , men det var meget bevisst skrevet slik😊

Lange tråder kan være underholdende, men de trådene som har blitt lange den siste tiden domineres av at enkelte brukere tar over tråden og maser over flere sider. Det er ikke underholdende og er med på at jeg knapt gidder å titte innom forumet, og langt mindre engasjere meg i diskusjoner. 

Anonymkode: 00ab4...524

ReneRene skrev (45 minutter siden):

Du synes ikke du bidrar i aller høyeste grad til det? Du må gjerne få fram synspunktene dine, men du blander deg opp i alle andres. og du gir deg aldri. Var det bedre at ingen svarte deg heller? 

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Lange tråder kan være underholdende, men de trådene som har blitt lange den siste tiden domineres av at enkelte brukere tar over tråden og maser over flere sider. Det er ikke underholdende og er med på at jeg knapt gidder å titte innom forumet, og langt mindre engasjere meg i diskusjoner. 

Da er det jo bare å hoppe over de trådene når det skjer.

Men det skjer jo stadig vekk. Jeg har også måtte hoppe over mange tråder som jeg ser utvikler seg til noe helt annet. 

Men det skjer jo stadig vekk. Jeg har også måtte hoppe over mange tråder som jeg ser utvikler seg til noe helt annet. 

Det er jo mange tråder jeg hopper over. Noen interesserer meg ikke i utgangspunktet, andre kan rnde opp med å diskutere noe annet enn utgangspunktet. Hvis andre har glede av trådene er det helt greit. Jeg kan lese noe annet.

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Ja, og det gjør jeg, men når enkelte brukere er her nærmest 24/7 så gjelder det de fleste tråder. Så da holder jeg meg heller borte. 

ReneRene skrev (1 time siden):

Vet du at du ikke MÅ delta i alle tråder?

Anonymkode: 64742...3ec

Fordi det er enkelte kverulanter som aldri gir seg og som er med i omtrent alle tråder. men som fremstiller seg selv som reneste Mor Teresa.

Anonymkode: 64742...3ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...