Anonym bruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Jeg har vært på en date med en fyr. Da tok vi noen glass ute. Nå har han invitert meg hjem til seg selv. Betyr det sex? Er jeg luremus om jeg går til han, men ikke vil ha sex? Bør jeg si noe om det før? Anonymkode: e06f0...03e
Anonym bruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært på en date med en fyr. Da tok vi noen glass ute. Nå har han invitert meg hjem til seg selv. Betyr det sex? Er jeg luremus om jeg går til han, men ikke vil ha sex? Bør jeg si noe om det før? Anonymkode: e06f0...03e Hva har han invitert deg på, da? Et parti sjakk, en middag, en spasertur søndag formiddag? Anonymkode: a76be...b90
Anonym bruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg har vært på en date med en fyr. Da tok vi noen glass ute. Nå har han invitert meg hjem til seg selv. Betyr det sex? Er jeg luremus om jeg går til han, men ikke vil ha sex? Bør jeg si noe om det før? Anonymkode: e06f0...03e Det kan bety sex eller ønske om sex, selvsagt, men du er ikke luremus. Du er aldri luremus, det er alltid lov å si nei til eller trekke seg fra sex - også selv om man har sagt at man vil. Du trenger ikke si noe om det på forhånd. Anonymkode: 627c5...a5c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 Ta det som det kommer, gjør det du har lyst til. Det er selvfølgelig ikke slik at date hjemme hos noen = sex. Anonymkode: 3f5cc...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå