Gå til innhold

Trådløse Ørepropper som sitter????

Anbefalte innlegg

Blir gal. Har trådløse Ørepropper kjøpt på elkjøp til litt over 1000 kr. De sitter ikke godt, og jeg får veldig vondt i ørene etter 20 min. .

Hva anbefaler du, de må være behagelige og sitte i ørene. Vet det er individuelt, men vil heller prøve noe som fungerer for mange enn å prøve meg frem på egenhånd. 

Anonymkode: 5bfaa...c98

Fortsetter under...

Optatium skrev (1 time siden):

Sitter den støttedelen bak øret? Vet noen skal sitte inni øret, så enklest å spørre deg som har de 😊

Disse ser lovende ut! Takk for tips! ❤️

At proppene kommer i ulike str er perfekt. Ikke minst at det er slike propper😁 De jeg har nå er happy plugs,  de koster over 1000 kr og er steinharde svære plugger som ramler ut med mindre jeg står stille🤦‍♀️

Annonse

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

AirPods og Nanobuds er vi veldig fornøyd med

Link til Nanobuds FEEL NANOBUDS AIR TRUE WIRELESS BLÅ - Power.no

Anonymkode: e850b...465

Synes de ligner veldig på de jeg har i utforming. De ramler ut når jeg løper eller går fort. Sikkert mine ører som er problemet😵‍💫

https://www.power.no/tv-og-lyd/hodetelefoner/true-wireless-hodetelefoner/happy-plugs-air-1-plus-true-wireless-gull/p-1064463/

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Blir gal. Har trådløse Ørepropper kjøpt på elkjøp til litt over 1000 kr. De sitter ikke godt, og jeg får veldig vondt i ørene etter 20 min. .

Hva anbefaler du, de må være behagelige og sitte i ørene. Vet det er individuelt, men vil heller prøve noe som fungerer for mange enn å prøve meg frem på egenhånd. 

Er det ikke vanlig å få litt vondt i begynnelsen? Så blir man vant til de?

Anonymkode: d47dc...a78

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Synes de ligner veldig på de jeg har i utforming. De ramler ut når jeg løper eller går fort. Sikkert mine ører som er problemet😵‍💫

https://www.power.no/tv-og-lyd/hodetelefoner/true-wireless-hodetelefoner/happy-plugs-air-1-plus-true-wireless-gull/p-1064463/

Ja, der ser ut som samme type. For meg fungerer ikke de med gummipropper. De faller bare ut med en gang

Anonymkode: e850b...465

Her i huset har alle AirPods. Mine ører er formet slik at ingen propper vil bli på plass, men AirPods sitter. Bruker de hele tiden. I sofaen, på kontoret, mens jeg gjør husarbeid, trener, går tur etc. Brukt dem i 2 år og ikke opplevd at de faller ut enda 😊

God lyd har de også 

Anonymkode: 37194...e60

Sitter den støttedelen bak øret? Vet noen skal sitte inni øret, så enklest å spørre deg som har de 😊

Disse ser lovende ut! Takk for tips! ❤️

At proppene kommer i ulike str er perfekt. Ikke minst at det er slike propper😁 De jeg har nå er happy plugs,  de koster over 1000 kr og er steinharde svære plugger som ramler ut med mindre jeg står stille🤦‍♀️

Støttebøylen sitter bak øret ja, kan komme i konflikt med solbriller, men ikke hvis man bruker sånne raske briller😅 Disse er ganske rimelige, batteriet holder lenge, de sitter godt, har god lydisolering og veldig god lys. Superfornøyd!

Jeg har disse, sitter godt og har god støydemping (hører ikke omgivelsene når jeg aktiverer dem) Har hatt samme problem tidligere at ørepropper faller ut, disse holder seg på plass. 
https://www.power.no/tv-og-lyd/hodetelefoner/true-wireless-hodetelefoner/jabra-elite-7-active-true-wireless-oeretelefoner-svart/p-1200884/

Annonse

Optatium skrev (7 minutter siden):

Støttebøylen sitter bak øret ja, kan komme i konflikt med solbriller, men ikke hvis man bruker sånne raske briller😅 Disse er ganske rimelige, batteriet holder lenge, de sitter godt, har god lydisolering og veldig god lys. Superfornøyd!

Kult med lys 👍

Anonymkode: b9e7c...270

Er det ikke vanlig å få litt vondt i begynnelsen? Så blir man vant til de?

Hatt de i 1 år, så virker ikke sånn. Men bruker de kun ved trening, så en times tid hver dag. Kanskje for lite.

Jeg hater slik som må skrus inn som Jabra, Galaxy Pro osv. De faller ut og gjør vondt. (Men mann og sønn er nå happy som har vært sitt nye sett med dyre propper 😂)

Etter mye googling endte jeg på disse:

https://www.power.no/tv-og-lyd/hodetelefoner/true-wireless-hodetelefoner/jbl-wave-beam-true-wireless-oerepropper-svart/p-1777940/

Anonymkode: f38f8...f28

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har dere harde, eller de med sånne gummipropper?

Jeg bruker AirPods pro. Det gjør 13-åringen også. Mens eldste har vanlige, ikke pro. Alle er fornøyde, de sitter godt, under trening, avslapping, sovning og husarbeid….

Anonymkode: a01d9...54b

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/hodetelefoner-og-tilbehor/hodetelefoner/jbl-live-pro-2-helt-tradlose-in-ear-hodetelefoner-sort/481589?gclid=CjwKCAjwlJimBhAsEiwA1hrp5oqXIAQ3xQEe8GW3E_hl75YM_weTqlJkbaOYBRWr34fO7iZi_HBrRRoCLi4QAvD_BwE

Bruker disse. 

Jeg fikk noen til jul som skulle ha spesielt god lyd. De var fryktelige å ha i øret, men hadde god lyddemping. Jeg måtte gi de videre til et barn som synes de er supre. Det som fungerer godt for meg er AirPods. Har den eldste sorten. De sitter godt og er ikke vi de i mine ører. 

Anonymkode: 7a1fd...2a8

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk noen til jul som skulle ha spesielt god lyd. De var fryktelige å ha i øret, men hadde god lyddemping. Jeg måtte gi de videre til et barn som synes de er supre. Det som fungerer godt for meg er AirPods. Har den eldste sorten. De sitter godt og er ikke vi de i mine ører. 

*vonde

Anonym bruker skrev (På 30.7.2023 den 12.04):

Jeg hater slik som må skrus inn som Jabra, Galaxy Pro osv. De faller ut og gjør vondt. (Men mann og sønn er nå happy som har vært sitt nye sett med dyre propper 😂)

Etter mye googling endte jeg på disse:

https://www.power.no/tv-og-lyd/hodetelefoner/true-wireless-hodetelefoner/jbl-wave-beam-true-wireless-oerepropper-svart/p-1777940/

Anonymkode: f38f8...f28

Har samme. Fornøyd, 

Anonymkode: cb8a3...137

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...