Gå til innhold

Dårlig erfaring med Nivea solkrem?

Anbefalte innlegg

Vi er i sydligere strøk nå. Mannen kjøpte solkrem før vi dro. Nivea kids spray i faktor 50. Jeg leste at den ikke hadde kommet så godt ut i tester, så jeg brukte en annen på barna, men tenkte at vi voksne kunne bruke den. Jeg smurte meg før vi gikk til bassenget. Badet så i 45 minutter. Etter badet satt jeg i skyggen i 30 minutter og smurte meg igjen. Hadde på solhatt og skjorte over bikini. Badet så i 45 minutter til, før vi gikk inn for å spise lunsj. Etter lunsj satt jeg ute i skyggen i 40 minutter. Tok på mer solkrem, selvfølgelig. Da jeg kom inn og skulle dusje så jeg at skuldrene og ryggen var ildrøde og jeg er tydelig solbrent. Jeg hadde brukt mye solkrem. Flere som har dårlig erfaring med Nivea? 

Anonymkode: 25aee...e3c

Fortsetter under...

Cosmica sine solkremer er de beste jeg har funnet. De er ekstremt vannfaste, vi blir aldri solbrente, selv med mye bading og smøring kun to ganger om dagen. Er de eneste jeg har prøvd og aldri blitt solbrent med. (Lys hud som aldri blir brun, kun brent). Bruker 30 på meg selv i Norge og 50 på barna og 50 på alle i «syden».

Anonymkode: d2707...395

Annonse

Nivea funker til en viss grad, men vi som er ukesvis ved sjøen i Spania trenger noe mer vannfast. Derfor bruker vi alltid merket P20. Blir ikke solbrent, selv etter seks-syv timer i sterk sol. Men smører minst hver time. 

Anonymkode: 496ef...cc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...