Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for at du startet denne tråden. Dette satt igang en skikkelig prosess hos meg. Spesielt fordi jeg aldri har tenkt på at det er potensielt farlig for meg å skulle redde barnet mitt (sikkert dumt å ikke vite)Snakket med samboer om dette og vi er nå "mer forberedt " dersom vi skulle være så uheldige å komme i en slik situasjon . 

Anonymkode: c79e6...8cf

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Takk for at du startet denne tråden. Dette satt igang en skikkelig prosess hos meg. Spesielt fordi jeg aldri har tenkt på at det er potensielt farlig for meg å skulle redde barnet mitt (sikkert dumt å ikke vite)Snakket med samboer om dette og vi er nå "mer forberedt " dersom vi skulle være så uheldige å komme i en slik situasjon . 

Anonymkode: c79e6...8cf

❤️

Anonymkode: 70f32...2d6

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Her ser man hvor galt det kan gå

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/mQdRGO/melding-om-drukningsulykke-i-lyngdal

Anonymkode: 15089...f44

😭❤️

Høres hysterisk ut, men dette kunne vært meg. Føler panikken til den modige mannen som hoppet etter dette barnet og de grusomme minuttene han innså at dette kom til å gå galt. Åhhh, forferdelig 😔😔😔😔 Verste følelsen jeg noen gang har kjent på. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

😭❤️

Høres hysterisk ut, men dette kunne vært meg. Føler panikken til den modige mannen som hoppet etter dette barnet og de grusomme minuttene han innså at dette kom til å gå galt. Åhhh, forferdelig 😔😔😔😔 Verste følelsen jeg noen gang har kjent på. 

Tenkte på deg da jeg leste det! 

ReneRene skrev (1 time siden):

Tenkte på deg da jeg leste det! 

❤️ Håper alle blir mer obs på hvor lite som skal til før det går galt 😔

Dette var på en badeplass. Håper alle snakker med barna sine og øvrig familie om hvor viktig det er å bruke noen sekunder ekstra på å gripe med seg ett eller annet flyteelement. Om du så må nappe en badering ut av hendene på noen, så ha med NOE! 😔 Så forferdelig 😟

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

❤️ Håper alle blir mer obs på hvor lite som skal til før det går galt 😔

Dette var på en badeplass. Håper alle snakker med barna sine og øvrig familie om hvor viktig det er å bruke noen sekunder ekstra på å gripe med seg ett eller annet flyteelement. Om du så må nappe en badering ut av hendene på noen, så ha med NOE! 😔 Så forferdelig 😟

Ja, det var forferdelig. Jeg lurte på reaksjonen din da du leste det. 

Så ufattelig trist, men får inderlig håpe barnet overlever! Uff

Anonym bruker skrev (På 30.7.2023 den 13.12):

Ok, du får si det til dem som har utdannet mannen min til redningsdykker, jeg bare gjentar det han har lært.

Personlig ville jeg tatt risikoen ved å bli svimeslått hvis alternativet var å drukne.

Anonymkode: 21c79...2eb

De som utdannet ham mente vel ikke at dette var en standardløsning for kreti og pleti som skal hjelpe egne barn på stranda?
Jeg vil gjerne ta risikoen ved en hjertetransplantasjon framfor å dø av hjertefeil. Men da forutsetter vi at en kirurg gjør det, ikke en husmor med kjøkkenkniv. Da er det faktisk ikke en "løsning".

Anonymkode: 09f03...7fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...