Gå til innhold

Erfaring med ensidig stivhet i hofte / korsrygg / midje, og magemuskler samtidig?

Anbefalte innlegg

Har du opplevd stivhet i hofte/ korsrygg og magemuskler samtidig? Føles spesielt ensidig, og jeg har hatt det i 2 dager nå. Stiv i hofte / korsrygg når jeg tøyer og lener meg til siden på aktuell side.

Har noen tips til en effektiv øvelse som kan ha effekt på hofte, korsrygg, og magemuskler samtidig? Det blir yogaøvelser straks.

Anonymkode: f6cf4...df1

Fortsetter under...

Vet du hvorfor du er stiv? Har det skjedd noe i forkant. Jeg opplever slik stivhet, hos meg er det halebenet som lager trøbbel. Det hjelper å tøye hofteleddsbøyeren på den siden som er øm/ stiv. Gjør jeg ingenting, stivner jeg fra kneet og helt opp i nakken.

Anonymkode: 8454e...d66

Kjenner du det på en eller begge sider, og på magen ( ensidig magemuskler)? 

Tror det dreier seg om for lite aktiv trening i hverdagen for min del. Jeg er aktiv i den grad at jeg holder på fra morgen til kveld, og går turer når det passer. Har en travel hverdag og gjør øvelser når jeg kjenner at jeg må. Ideelt sett skulle jeg fått trent styrke hver dag, men det blir ikke alltid prioritert eller tid til det.

Anonymkode: f6cf4...df1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...