Gå til innhold

Ville du dratt til Kreta nåmed barn?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Vi er på Kreta nå, så har ikke prøvd å fly herfra, men da vi skulle sjekke om på Gardermoen fungerte ikke selvinnsjekk, så alle måtte sjekke inn i skranke. Antall ansatte var selvfølgelig ikke tilpasset det og flyet ble forsinket, ikke flere timer, men noe. Selvfølgelig betyr ikke det at Gardermoen alltid er sånn. Her på Kreta kom bagasjen samtidig med oss til bagasjebåndet og vi trengte ikke å vente i det hele tatt. 

Anonymkode: 79759...0b6

Reiser dere ned Aegan fly eller hva det heter? Det gjorde vi og vi fikk heller ikke brukt selvinnsjekk. Flyet vårt fikk 1030, vi var tidlig ute siden de anbefaler det nå på sommeren, og det stod på tavla at vi skulle bruke innsjekk 5, kom dit, men da hadde de ikke åpnet den innsjekkingen enda. Og vi var mange som stod den køen som var der, men det var visst Widerø innsjekk. Så ut av kø, for så å vente til de åpnet. Tror det var skranker åpne, vi ble ikke noe forsinket ihvertfall.

Men syns det er idiotisk å be folk møte opp mer enn 2 timer før, også åpner ikke innsjekkingen.

Anonymkode: 5d936...40f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Du vet at Kreta er en øy og at det ikke brenner der? Brannen spres ikke over Middelhavet ?!

Anonymkode: bc247...3e4

For et ufyselig svar. 

Det er stor brannfare i hele Hellas da. 
Muligheten er definitivt tilstede for at det kan skje der også. 
HI, jeg ville nok ikke reist med små barn, barnevogn og bleieunger tror jeg. 
Vi har sett hvordan det blir ved evakuering nå på Rhodos. Men Kreta har vel ikke like mye vegetasjon som kan ta fyr da.
Uansett, skulle jeg reist med små barn ville jeg valgt fastland der man ikke er avhengig av bare fly eller båt for å komme unna. 

Anonymkode: f7cfe...14a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...