Gå til innhold

Ville du dratt til Kreta nåmed barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Du vet at Rhodos er langt unna og at brannene var påsatt? Eller tenker du på en annen øy?

Anonymkode: 0f4e2...97d

Om de var påsatt eller ikke har jo ikke mye å si. Det kan like godt skje på Kreta. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Jeg ville i hvertfall sjekket forholdene nøye.

Anonymkode: 58478...2d8

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Om de var påsatt eller ikke har jo ikke mye å si. Det kan like godt skje på Kreta. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Jeg ville i hvertfall sjekket forholdene nøye.

Det kan faktisk skje hvor som helst. 

Anonymkode: bc247...3e4

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det kan faktisk skje hvor som helst. 

Anonymkode: bc247...3e4

Ja. Problemet er at tørken og varmen har gjort det veldig vanskelig å hindre at det sprer seg og i tillegg har området så store brannutfordringer at det er lite slukkeresurser i reserve.

Annonse

I følge de vi har snakket med her nede er det mindre sannsynlig at en brann vil spre seg på samme måte her på Kreta. Det er mye mindre skog og oppå de høye fjellene her er det lite brennbart materiale (skog).. 

Anonymkode: 516ec...3f3

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Enkleste flyplassen i verden. Hva er problemet?

Anonymkode: 0f4e2...97d

Vi sto i kø i over 6 timer for å få levert bagasjen. Flyene ble forsinket. Samme år ble den kåret til Europas dårligste. Og ja noen år siden, men jeg er ikke villig til å gi den noen ny sjanse. Jr ghsr flydd utallige ganger fra Stanford så jeg har prøvd litt forskjellig. 

Anonymkode: 962e5...f20

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi sto i kø i over 6 timer for å få levert bagasjen. Flyene ble forsinket. Samme år ble den kåret til Europas dårligste. Og ja noen år siden, men jeg er ikke villig til å gi den noen ny sjanse. Jr ghsr flydd utallige ganger fra Stanford så jeg har prøvd litt forskjellig. 

Vi er på Kreta nå, så har ikke prøvd å fly herfra, men da vi skulle sjekke om på Gardermoen fungerte ikke selvinnsjekk, så alle måtte sjekke inn i skranke. Antall ansatte var selvfølgelig ikke tilpasset det og flyet ble forsinket, ikke flere timer, men noe. Selvfølgelig betyr ikke det at Gardermoen alltid er sånn. Her på Kreta kom bagasjen samtidig med oss til bagasjebåndet og vi trengte ikke å vente i det hele tatt. 

Anonymkode: 79759...0b6

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Den var ganske fæl for noen år siden men nå er den oppgradert og mye mer effektiv. Spesielt de årene mens de holdt på å pusse opp/bygge ut var det kaotisk der. 

Anonymkode: 516ec...3f3

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Da var nok det en engangshendelse, som også skjer på Gardermoen. Vi fikk baggasjen i det vi kom inni baggasjehallen, og når vi skulle dra stod vi i vanlig kø som det er når alle skal sjekke inne. Raskt igjennom sikerhetskontrollen. Flyet gikk riktignok kl 0630, så vi var jo der tidlig.

Anonymkode: 5d936...40f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...