Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Skrevet 29. juli 2023 Hvor mye eller lite betyr karakterene på universitet/høyskole? Jeg er nettopp ferdig med en bachelor der jeg stort sett har fått A (av de enkle studiene), men jeg har et par B'er og særlig en C som jeg kunne tatt opp for å få bare A, men har det egentlig noen betydning? Jeg har fått jobb og tror jeg kommer inn på master neste år, men er det best å ta noen ekstrafag nå det første året eller er det bedre å bruke tid på å få A i alle fag? Anonymkode: 51aac...344
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #2 Skrevet 29. juli 2023 Kommer du inn så blås i det. Anonymkode: 849c6...d0d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #3 Skrevet 29. juli 2023 Hvis du bare tror du kommer inn, ville jeg tatt opp noen fag. På mange studier i år har det blitt vanskeligere å komme inn. Anonymkode: 3b631...a5e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #4 Skrevet 29. juli 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hvis du bare tror du kommer inn, ville jeg tatt opp noen fag. På mange studier i år har det blitt vanskeligere å komme inn. Anonymkode: 3b631...a5e Ut fra opptaket de siste årene kommer jeg inn med bra margin, men man kan jo ikke være helt sikker. Det krever ikke så mye å forbedre den ene C'en i hvertfall så kanskje tryggest å gjøre det. Anonymkode: 51aac...344
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #5 Skrevet 29. juli 2023 Jeg ville gjort det. Anonymkode: 3b631...a5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå