Anonym bruker Skrevet 30. juli 2023 #26 Del Skrevet 30. juli 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Utsagn som dette får meg alltid skeptisk. Hvem er det som går rundt og kommenterer på håret til folk? Jeg har selv et tykt og fint hår, som vaskes med sjampo og balsam, men folk kommenterer jo ikke på det? Men det skjer deg altså? Ofte, til og med? Anonymkode: a483b...698 Jeg får også høre det innimellom. Ikke veldig ofte, men et par ganger i året kanskje og faktidk oftest av fremmede tror jeg. Anonymkode: 76123...fb7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441820-hvorfor-m%C3%A5vi-vaske-h%C3%A5ret-hva-er-galt-med-h%C3%A5ret-til-menneskene/page/2/#findComment-149987352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2023 #27 Del Skrevet 30. juli 2023 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Utsagn som dette får meg alltid skeptisk. Hvem er det som går rundt og kommenterer på håret til folk? Jeg har selv et tykt og fint hår, som vaskes med sjampo og balsam, men folk kommenterer jo ikke på det? Men det skjer deg altså? Ofte, til og med? Anonymkode: a483b...698 Jeg fortalte venner og familie at jeg ikke brukte sjampo. De kommenterte mange ganger at de var overrasket over at håret ble så fint uten Og venner jeg vet er ærlige fikk i oppdrag å forteller meg sannheten om lukt og hvordan det så ut. Når det er sagt får jeg faktiske ganske ofte kommenterer om håret mitt før og etter også. Har langt og spesielt tykt hår. -og ikke så mye annet på kroppen min som det er naturlig å gi kompliment for… Bruker ikke sminke og liker ikke å pynte meg Så det er kanskje derfor jeg ofte får komplimenter for håret av folk som vil være hyggelige 😊 Anonymkode: 405eb...ebb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441820-hvorfor-m%C3%A5vi-vaske-h%C3%A5ret-hva-er-galt-med-h%C3%A5ret-til-menneskene/page/2/#findComment-149987361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2023 #28 Del Skrevet 31. juli 2023 Anonym bruker skrev (På 30.7.2023 den 11.29): Utsagn som dette får meg alltid skeptisk. Hvem er det som går rundt og kommenterer på håret til folk? Jeg har selv et tykt og fint hår, som vaskes med sjampo og balsam, men folk kommenterer jo ikke på det? Men det skjer deg altså? Ofte, til og med? Anonymkode: a483b...698 Jeg har fått kommentarer på håret mitt av fremmede folk. Bruker normal sjampo og balsam, da, men har fått kommentarer på at det ser ut som om jeg bruker mye penger på det, at det ser flott ut osv. Har også langt og tykt hår. Anonymkode: 712a9...9f0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441820-hvorfor-m%C3%A5vi-vaske-h%C3%A5ret-hva-er-galt-med-h%C3%A5ret-til-menneskene/page/2/#findComment-149987912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå