Gå til innhold

Hva synes du om folk som bader med klær på i offentlige basseng?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Jeg bader ALLTID i bikinibukse og T-skjorte (ren) og det er fordi jeg to store arr på magen og jeg fikk så vanvittig mye blikk. Unger er en ting, men voksne mennesker!  Det synes jeg er fryktelig ubehagelig. 

Anonymkode: c3d52...318

Hvorfor ikke bare bruke badedrakt?😅

Anonymkode: b7821...19e

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jeg bader ALLTID i bikinibukse og T-skjorte (ren) og det er fordi jeg to store arr på magen og jeg fikk så vanvittig mye blikk. Unger er en ting, men voksne mennesker!  Det synes jeg er fryktelig ubehagelig. 

Det kan du jo løse ved å bruke badedrakt? 

Anonymkode: ac68e...3e3

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Uproblematisk eller noe som ikke burde vært tillatt? Tenker typisk t-skjorte og shorts.

Anonymkode: db032...045

Så lenge klærne er rene, man har dusjet OG man har tatt av seg der brukte undertøyet, ser jeg ikke problemet.

Eneste jeg tenker er at set er tungt og ubehagelig å bade i bomullstøy. Og set kan skape farlige situasjoner. Man bør bruke tøy som er beregnet på bading. 

Det er mye værre med alle ungguttene som drar shortsen rett utenpå boxeren enn dersom bader i en ren t-skjorte😆

Kamomille skrev (23 minutter siden):

Så lenge klærne er rene, man har dusjet OG man har tatt av seg der brukte undertøyet, ser jeg ikke problemet.

Eneste jeg tenker er at set er tungt og ubehagelig å bade i bomullstøy. Og set kan skape farlige situasjoner. Man bør bruke tøy som er beregnet på bading. 

Det er mye værre med alle ungguttene som drar shortsen rett utenpå boxeren enn dersom bader i en ren t-skjorte😆

Dette! 👆 

Anonymkode: 43352...a82

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Du bruker det som finnes. Tettsittende er ikke farlig forstår du.

Anonymkode: 21108...f42

Jeg klarer godt å gi faen i hvordan kroppen min ser ut og bader i bikini/badedrakt.

Men skjønner alikevel de som sliter med egen kropp og andres blikk på egen kropp, de bør få ha muligheten til å bade i ren t-skjorte/burkini.. uten at andre skal bry seg med det.

Løstsittende klær er heller ikke farlig.

mT3 skrev (16 minutter siden):

Jeg klarer godt å gi faen i hvordan kroppen min ser ut og bader i bikini/badedrakt.

Men skjønner alikevel de som sliter med egen kropp og andres blikk på egen kropp, de bør få ha muligheten til å bade i ren t-skjorte/burkini.. uten at andre skal bry seg med det.

Løstsittende klær er heller ikke farlig.

Burkini er badetøy. En t-skjorte i bomull er ikke badetøy. Det er dermed fullt mulig å skjule de fleste skavanker uten å drasse rundt med tungt og upraktisk bomullstøy. 

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Men hvorfor ikke en tankini heller?

Anonymkode: 39262...670

Vanlig klær avgir fibre som forurenser basseng. Fibrene er kanskje rene, men de har ikke noe der å gjøre fordet.

Vil du ikke vise kroppen kjøper du en stor UV-genser og en stor badeshort som begge er laget for vannsport.

Anonymkode: c9c4f...1f6

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Du bruker det som finnes. Tettsittende er ikke farlig forstår du.

Jo, for ungdom som føler seg født i feil kropp, så er det skadelig å tvinge dem til å kle av seg eller bruke tettsittende klær offentlig. Og svømming må dem ha på skolen, for å få grei karakter i gym.

Anonymkode: 1bbb3...3bb

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jo, for ungdom som føler seg født i feil kropp, så er det skadelig å tvinge dem til å kle av seg eller bruke tettsittende klær offentlig. Og svømming må dem ha på skolen, for å få grei karakter i gym.

Men man kan jo få badetøy som ikke er tettsittende, man trenger ikke å bruke en vanlig t-skjorte og shorts, den t-skjorta blir jo uansett sittendes tett inntil når den blir søkkvåt.

Anonymkode: 8a0a4...db3

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Burkini er badetøy. En t-skjorte i bomull er ikke badetøy. Det er dermed fullt mulig å skjule de fleste skavanker uten å drasse rundt med tungt og upraktisk bomullstøy. 

Men det plager vel ikke deg på noen måte at andre har på seg noe du anser som upraktisk?

Anonymkode: 6ffec...048

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Men det plager vel ikke deg på noen måte at andre har på seg noe du anser som upraktisk?

Anonymkode: 6ffec...048

Jo, hvis det viser for mye av kroppen så er det til sjenanse. Det er forstyrrende og ødeleggende for andre.

Anonymkode: 87142...9ff

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jo, hvis det viser for mye av kroppen så er det til sjenanse. Det er forstyrrende og ødeleggende for andre.

Viser for mye av kroppem? Det viser neppe mer enn vanlig badetøy.

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Viser for mye av kroppem? Det viser neppe mer enn vanlig badetøy.

Se bildet over. Det er verre med t-skjorte.

Anonym bruker skrev (På 29.7.2023 den 16.09):

Det kan du jo løse ved å bruke badedrakt? 

Anonymkode: ac68e...3e3

Fordi det ene arret strekker seg lengre opp og er ikke pent.

Anonym bruker skrev (På 28.7.2023 den 19.26):

Uproblematisk eller noe som ikke burde vært tillatt? Tenker typisk t-skjorte og shorts.

Anonymkode: db032...045

Aldri tatt stilling til, av den enkle grunn at jeg aldri har sett det. 

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Ingen er født i feil kropp.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Se bildet over. Det er verre med t-skjorte.

Ja, for du tenker at en person som vil skjule seg bader i en sånn t-skjorte.......det får da være grensder for dumskap du skal kommer med.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ingen er født i feil kropp.

Jo. Å påstå noe annet er like teit som når Putin stolt påstod at det ikke finnes homofile i Sochi. Og hverken du eller Putin kommer til å skjønne hvor teit det er å si noe så dumt.

Anonymkode: 4c833...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...