Anonym bruker Skrevet 28. juli 2023 #101 Skrevet 28. juli 2023 ReneRene skrev (1 time siden): Og så lenge hverken du eller andre som vanlig ikke klarer å forklare hva dere skriver når jeg konfronterer, så er det ingen logikk heller. Det hjelper veldig lite å si at noen ikke ser, når ingen kan forklare hva de bør se vet du. Så du må mer enn gjerne forklare logikken du ser der. Sånn som du gjerne gjør? Hvorfor skal andre forklare sin logikk, når du mener at din egen logikk er helt innlysende og ikke trengs forklaring? Anonymkode: 55643...402
Sommerkroppen 2029 Skrevet 29. juli 2023 #102 Skrevet 29. juli 2023 ReneRene skrev (22 timer siden): Jeg sier at noen av kommentarene helt klart tyder på det. Ikke alle! Men flere gjør det. Vel det kommer jo an på hvordan man velger å tolke kommentarene. Jeg tolker det ikke som misunnelse, men som ærlige meninger. Hvorfor skal folk lyve om sånt på et anonymt forum?
ReneRene Skrevet 29. juli 2023 #103 Skrevet 29. juli 2023 Sommerkroppen 2029 skrev (3 minutter siden): Vel det kommer jo an på hvordan man velger å tolke kommentarene. Jeg tolker det ikke som misunnelse, men som ærlige meninger. Hvorfor skal folk lyve om sånt på et anonymt forum? Er lei denne tråden 🙃men utsagn som at man er desperat ( etter hva?) At man vil kun ha oppmerksomhet? At de pynter seg og "selvfølgelig har kort topp til" At flere mente jeg ville gjøre ei usikker fordi jeg sa at de sikkert pynter seg for mannen hennes Blant andre.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #104 Skrevet 29. juli 2023 ReneRene skrev (4 minutter siden): Er lei denne tråden 🙃men utsagn som at man er desperat ( etter hva?) At man vil kun ha oppmerksomhet? At de pynter seg og "selvfølgelig har kort topp til" At flere mente jeg ville gjøre ei usikker fordi jeg sa at de sikkert pynter seg for mannen hennes Blant andre. Men du ville jo gjøre henne usikker. Stå nå for Guds skyld for dine egne kommentarer. Anonymkode: a45bf...8f7
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #105 Skrevet 29. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Stå nå for Guds skyld for dine egne kommentarer. Anonymkode: a45bf...8f7 Det kommer ikke til å skje om det så snør i helvete. Anonymkode: 53a88...1c1
ReneRene Skrevet 29. juli 2023 #106 Skrevet 29. juli 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men du ville jo gjøre henne usikker. Stå nå for Guds skyld for dine egne kommentarer. Anonymkode: a45bf...8f7 Denne påstanden underbygger jo bare det jeg skriver om usikkerhet, dårlig selvtillit og misunnelse. Jeg har forklart hvor ironien lå, og at du likevel tviholder på dette bare underbygger mine argumenter.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #107 Skrevet 29. juli 2023 ReneRene skrev (29 minutter siden): Denne påstanden underbygger jo bare det jeg skriver om usikkerhet, dårlig selvtillit og misunnelse. Jeg har forklart hvor ironien lå, og at du likevel tviholder på dette bare underbygger mine argumenter. 😂🤣🤣 Dette er både skremmende og fascinerende å være vitne til! Anonymkode: 55643...402
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #108 Skrevet 29. juli 2023 ReneRene skrev (37 minutter siden): Denne påstanden underbygger jo bare det jeg skriver om usikkerhet, dårlig selvtillit og misunnelse. Jeg har forklart hvor ironien lå, og at du likevel tviholder på dette bare underbygger mine argumenter. Når ingen tar ironien, så har du mislykkes med det. Det har ingenting med usikkerhet og misunnelse å gjøre (og misunnelig på hva? Å gå med en thigts man syns er stygg?). Anonymkode: a45bf...8f7
Sommerkroppen 2029 Skrevet 29. juli 2023 #109 Skrevet 29. juli 2023 ReneRene skrev (3 timer siden): Er lei denne tråden 🙃men utsagn som at man er desperat ( etter hva?) At man vil kun ha oppmerksomhet? At de pynter seg og "selvfølgelig har kort topp til" At flere mente jeg ville gjøre ei usikker fordi jeg sa at de sikkert pynter seg for mannen hennes Blant andre. Jeg har aldri sagt det, jeg har bare sagt at jeg synes de er stygge. Og det må jo være lov?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #110 Skrevet 29. juli 2023 ReneRene skrev (På 28.7.2023 den 11.37): De pynter seg sikkert for mannen din 🙃 Merkelig kommentar….. Men ja, er vel derfor man går rundt i slike thights. For at både menn og kvinner skal se på rumpa deres. Anonymkode: 9a1c2...fe1
ReneRene Skrevet 29. juli 2023 #111 Skrevet 29. juli 2023 Sommerkroppen 2029 skrev (13 minutter siden): Jeg har aldri sagt det, jeg har bare sagt at jeg synes de er stygge. Og det må jo være lov? Ja, det er helt lovlig 🙃 jeg reagerer på dem som skrev kommentarer jeg nevnte, og at en ting i en tråd er greit, men ikke i en annen. Også at man er uenige på grunn av prinsipp og at det derfor ikke er ærlige og oppriktige meninger.
ReneRene Skrevet 29. juli 2023 #112 Skrevet 29. juli 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Merkelig kommentar….. Men ja, er vel derfor man går rundt i slike thights. For at både menn og kvinner skal se på rumpa deres. Anonymkode: 9a1c2...fe1 Nei. Du har heller ikke skjønt ironien. Jeg skrev det fordi det er ganske opplagt at kvinner ikke går rundt i antrekk for å pynte seg for andre sine menn. Hvorfor var dette så vanskelig å forstå? Right?
ReneRene Skrevet 29. juli 2023 #113 Skrevet 29. juli 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Når ingen tar ironien, så har du mislykkes med det. Det har ingenting med usikkerhet og misunnelse å gjøre (og misunnelig på hva? Å gå med en thigts man syns er stygg?). Anonymkode: a45bf...8f7 Ja, selvfølgelig 🙄 det er jo min skyld. Selv om jeg forklarer noe som burde være opplagt. TROR du vi kvinner går rundt for å pynte seg for din mann? Seriøst?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #114 Skrevet 29. juli 2023 ReneRene skrev (15 minutter siden): Ja, det er helt lovlig 🙃 jeg reagerer på dem som skrev kommentarer jeg nevnte, og at en ting i en tråd er greit, men ikke i en annen. Også at man er uenige på grunn av prinsipp og at det derfor ikke er ærlige og oppriktige meninger. Men nå må du vel snart skjønne at det er forskjellige folk som svarer i forskjellige tråder! Anonymkode: a45bf...8f7
ReneRene Skrevet 29. juli 2023 #115 Skrevet 29. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men nå må du vel snart skjønne at det er forskjellige folk som svarer i forskjellige tråder! Anonymkode: a45bf...8f7 Vet du? Det er en ting. Men alt som blir stående uimotsagt er en helt annen! Og du må gjerne tro at av de forholdvis få brukere her som er interessert i et tema ikke går inn på de som omhandler akkurat det. I tillegg skrev jeg i denne tråden nettopp fordi noen her HAR uttalt seg i andre tråder også. Hvor de angriper for at folk må få gå kledd som de vil. At ingen egentlig legger merke til andre, og de som gjør det er de som er fail. Også at de overhodet ikke bryr seg om hva andre sier og mener. Mens de er de største "kritikerne" selv.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #116 Skrevet 29. juli 2023 ReneRene skrev (Akkurat nå): Vet du? Det er en ting. Men alt som blir stående uimotsagt er en helt annen! Og du må gjerne tro at av de forholdvis få brukere her som er interessert i et tema ikke går inn på de som omhandler akkurat det. I tillegg skrev jeg i denne tråden nettopp fordi noen her HAR uttalt seg i andre tråder også. Hvor de angriper for at folk må få gå kledd som de vil. At ingen egentlig legger merke til andre, og de som gjør det er de som er fail. Også at de overhodet ikke bryr seg om hva andre sier og mener. Mens de er de største "kritikerne" selv. Tull og vas😅 Anonymkode: a45bf...8f7
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #117 Skrevet 29. juli 2023 ReneRene skrev (22 minutter siden): Nei. Du har heller ikke skjønt ironien. Jeg skrev det fordi det er ganske opplagt at kvinner ikke går rundt i antrekk for å pynte seg for andre sine menn. Hvorfor var dette så vanskelig å forstå? Right? Det er kanskje opplagt i din verden ja. Men nå får du ta deg sammen, selvsagt finnes det kvinner (og menn), som kler seg for å pynte seg for andre mennesker😂 Anonymkode: 55643...402
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #118 Skrevet 29. juli 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Tull og vas😅 Anonymkode: a45bf...8f7 Alt som kommer ut av henne er tull og vas 😂 Anonymkode: 78f58...931
ReneRene Skrevet 29. juli 2023 #119 Skrevet 29. juli 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er kanskje opplagt i din verden ja. Men nå får du ta deg sammen, selvsagt finnes det kvinner (og menn), som kler seg for å pynte seg for andre mennesker😂 Anonymkode: 55643...402 Ja? Kjæresten kanskje? Ute etter en romanse kanskje? Fuck dem liksom, eller? Din og andres menn har jeg ihvertfall aldri i tankene. Og noen ganger så føler vi oss bra når vi se bra ut. Fuck oss også. Vi er noen grusomme mennesker 🙃
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #120 Skrevet 29. juli 2023 ReneRene skrev (2 minutter siden): Ja? Kjæresten kanskje? Ute etter en romanse kanskje? Fuck dem liksom, eller? Din og andres menn har jeg ihvertfall aldri i tankene. Og noen ganger så føler vi oss bra når vi se bra ut. Fuck oss også. Vi er noen grusomme mennesker 🙃 😂 Anonymkode: 78f58...931
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #121 Skrevet 29. juli 2023 ReneRene skrev (32 minutter siden): Nei. Du har heller ikke skjønt ironien. Jeg skrev det fordi det er ganske opplagt at kvinner ikke går rundt i antrekk for å pynte seg for andre sine menn. Hvorfor var dette så vanskelig å forstå? Right? Hvis ingen skjønner ironien din, så ligger problemet i måte å skrive på. Anonymkode: 53a88...1c1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #122 Skrevet 29. juli 2023 ReneRene skrev (30 minutter siden): Ja, selvfølgelig 🙄 det er jo min skyld. Selv om jeg forklarer noe som burde være opplagt. TROR du vi kvinner går rundt for å pynte seg for din mann? Seriøst? Selvfølgelig er det din skyld at du skriver fullstendig uforståelig, hvem andre sin skyld skulle det være mener du? Anonymkode: 53a88...1c1
ReneRene Skrevet 29. juli 2023 #123 Skrevet 29. juli 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvis ingen skjønner ironien din, så ligger problemet i måte å skrive på. Anonymkode: 53a88...1c1 Sikkert. Og da hjelper det ikke å forklare heller? Da er ikke problemet mitt lenger. Sorry to say.
ReneRene Skrevet 29. juli 2023 #124 Skrevet 29. juli 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig er det din skyld at du skriver fullstendig uforståelig, hvem andre sin skyld skulle det være mener du? Anonymkode: 53a88...1c1 De som ikke forstår?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2023 #125 Skrevet 29. juli 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvis ingen skjønner ironien din, så ligger problemet i måte å skrive på. Anonymkode: 53a88...1c1 *i din måte å skrive på* Anonymkode: 53a88...1c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå