Gå til innhold

Altså, slike treningstights med scrunch på rompa...

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Å antyde at andre kvinner kler seg for å pynte seg for en annen bruker sin mann, det er dritbarnselig. Kort og godt. 

Anonymkode: a45bf...8f7

Nei, det var ironi for at vi kvinner ikke pynter oss for andres menn. Få det inn i hodet. 

Fortsetter under...

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Nei, det var ironi for at vi kvinner ikke pynter oss for andres menn. Få det inn i hodet. 

Det ble ikke oppfattet som ironi, så da er det fremdeles dritbarnselig. Få det inn i hodet. 

Det er også barnslig å bli så butthurt av at andre ikke syns du er pen i thigts 😂 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det ble ikke oppfattet som ironi, så da er det fremdeles dritbarnselig. Få det inn i hodet. 

Det er også barnslig å bli så butthurt av at andre ikke syns du er pen i thigts 😂 

Kanskje andre syns jeg er pen uten også? 😂

Voks opp. 

ReneRene skrev (49 minutter siden):

Jeg syns heller ikke haremsbukser er pent. Men jeg antar ikke alt mulig negativt om dem som bruker dem, latterligjør dem, eller beskylder dem for å være for unge eller gamle. Akkurat som jeg lar være om kjoler her inne. En gang sa jeg at en eneste kjole så for jævlig ut, og da ble brukere så arge her! Det tok helt av som i tråden her. Og jeg sa ikke ett negativt ord om de som bruker den. Men her er det okay å skrive negativt om de som bruker klærne. Kan du fortelle meg logikken i det? 

Eller så kan jo forsåvidt si hva det handler om. Kjoler er godtatt her inne, og helst skal de være uformelige. Det er jo ingen trussel mot noen, og ikke skriker de "se på meg" heller. Eller nettopp derfor. Og så teller det jo selvsagt hvem som skriver hva her 🙄 folk er ikke enige eller uenige. De må bare si mot den de ikke liker, eller helst anklage.

Dritbarnslig. Kort og godt 

Den eneste som oppfører seg dritbarnslig i tråden her er du. Tenk å bli så snurt fordi noen kritiserte et plagg du liker at du går helt i krigen 🤣

Anonymkode: 53a88...1c1

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Den eneste som oppfører seg dritbarnslig i tråden her er du. Tenk å bli så snurt fordi noen kritiserte et plagg du liker at du går helt i krigen 🤣

Både kommentaren din og emojien viser at du ikke skjønner en mm av hva jeg formidler.

Jeg har i utallige tråder reagert på hva ANDRE utsettes for. 

Men fordi du og visse andre her kun klarer å følge lengden på egen nese, så er det jo helt uforståelig for dere at andre faktisk bryr seg om annet enn seg selv.

Intet nytt det. 

ReneRene skrev (5 minutter siden):

Både kommentaren din og emojien viser at du ikke skjønner en mm av hva jeg formidler.

Men fordi du og visse andre her kun klarer å følge lengden på egen nese, så er det jo helt uforståelig for dere at andre faktisk bryr seg om annet enn seg selv.

Intet nytt det. 

🙈 🤣

Annonse

ReneRene skrev (1 time siden):

Kanskje andre syns jeg er pen uten også? 😂

Voks opp. 

Ja, det kan vel godt være? Du er helt sikker pen uansett, men det er rart å bli så fornærmet over andres syn.

Og så syns jeg at det er rart at du kritiserer andre for å fordumme debatten ved bruk av emojis? Ser du ikke bjelken i ditt eget øye? 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det kan vel godt være? Du er helt sikker pen uansett, men det er rart å bli så fornærmet over andres syn.

Og så syns jeg at det er rart at du kritiserer andre for å fordumme debatten ved bruk av emojis? Ser du ikke bjelken i ditt eget øye? 

Jeg er ikke fornærmet. Jeg har jo ingen grunn til det! 

Det jeg skriver og sier er akkurat hva jeg mener. Både her og utenfor forumet.

De to første emojiene var ren humor fordi en stalker her faktisk tror at hun kan innbille meg at hun vet hvordan jeg ser ut, hvem jeg er og hvor gammel jeg er. Derfor lo jeg. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (6 minutter siden):

De to første emojiene var ren humor fordi en stalker her faktisk tror at hun kan innbille meg at hun vet hvordan jeg ser ut, hvem jeg er og hvor gammel jeg er. Derfor lo jeg. 

Så du mener du kan bruke emojier fordi det er humor, mens andre ikke kan det? Er det du som sitter på faciten her?

Anonymkode: f0c94...770

ReneRene skrev (29 minutter siden):

Intet nytt det. 

Det er snakk om en tights her. Plagget altså. Ikke hvordan Kari ser ut i den. Man kan fint si at «ingen» kler slike klær når man ser bilde av plagget, men det er stygt å kommentere og le av Kari når hun går forbi kledd i den. Jeg har mange meninger om enkelte sko og enkelte jakker , men det er altså meninger om plagg. Ingen vits å dra mer inn i diskusjonen enn det. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Så du mener du kan bruke emojier fordi det er humor, mens andre ikke kan det? Er det du som sitter på faciten her?

Anonymkode: f0c94...770

Nei. Men det er det med å resonnere igjen da. Noen av dere ser ikke helt logiske sammenhenger. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Det er snakk om en tights her. Plagget altså. Ikke hvordan Kari ser ut i den. Man kan fint si at «ingen» kler slike klær når man ser bilde av plagget, men det er stygt å kommentere og le av Kari når hun går forbi kledd i den. Jeg har mange meninger om enkelte sko og enkelte jakker , men det er altså meninger om plagg. Ingen vits å dra mer inn i diskusjonen enn det. 

Hva snakker du om nå? Jeg har ikke kommentert hvordan noen ser ut eller hva jeg tenker om noen som kler seg på en viss måte. Ikke i det hele tatt. Så hva mener du? 

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Hva snakker du om nå? Jeg har ikke kommentert hvordan noen ser ut eller hva jeg tenker om noen som kler seg på en viss måte. Ikke i det hele tatt. Så hva mener du? 

Jeg mener at det må være mulig å si at et plagg er stygt uten at det blir drama.

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Jeg mener at det må være mulig å si at et plagg er stygt uten at det blir drama.

Helt forbanna enig. 

Det jeg derimot ikke syns er greit er å "anta" hvordan noen er og hvordan de tenker og hvordan de ser ut på negativ måte når de kler seg. Og det er min reaksjon på dem her du finner det interessant å kommentere, og ikke de som faktisk både latterligjør, kritiserer og håner andre på grunn av klesstil?? 

Det er nada logikk i det. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (43 minutter siden):

Du er så sinnsykt fornærmet, det er utrolig vittig 🤣

Helt forbanna enig. 

Det jeg derimot ikke syns er greit er å "anta" hvordan noen er og hvordan de tenker og hvordan de ser ut på negativ måte når de kler seg. Og det er min reaksjon på dem her du finner det interessant å kommentere, og ikke de som faktisk både latterligjør, kritiserer og håner andre på grunn av klesstil?? 

Men kjære deg. Det er omtrent INGEN her som klarer å følge din såkalte logikk. Hva tenker du om det?

Anonymkode: 55643...402

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Men kjære deg. Det er omtrent INGEN her som klarer å følge din såkalte logikk. Hva tenker du om det?

Anonymkode: 55643...402

Jeg kan ikke si hva jeg tenker. Dels fordi jeg har dannelse, og dels fordi det er veldig mye lavere terskel for hva akkurat jeg kan si her inne. Folk rapporterer det akkurat jeg skriver veldig iherdig og frenetisk her, fordi mange har gitt meg en viss betydningsfull posisjon her. Så jeg kan ikke og vil heller ikke gå ned på visse andres nivå. 

Jeg skjønner poenget til RR. Å gi andre karakteristikker pga klesplagget de har på seg, er i utgangspunktet ikke grei hvis man ser isolert på det. 

Samtidig gir alle klær et inntrykk for omverdenen. Og mennesker har meninger om andre, sånn er det overalt. 

Går man i ballkjole på gata, tenker folk sitt. Går man i haremsbukser, tenker folk sitt. Går man i korte shorts/skjørt, tenker folk sitt. Går man i baris på restaurant, tenker folk sitt. Går man i shorts på vinteren, tenker folk sitt. 

Det vil alltid være noen som tenker og mener noe om andres valg. Å tro at man får gjort noe med det, er nok en utopi. I hvert fall på internett. Å si ifra til folk som kommenterer andre irl, har mer for seg. 

Mamma har en stygg tendens til å kommentere andre mennesker, og da mest negativt. Jeg har tatt henne flere ganger når hun gjør det foran sønnen min. For jeg lærer ham å ikke snakke stygt om andre. I hvertfall ikke høyt. 

Anonymkode: da188...d1d

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Jeg kan ikke si hva jeg tenker. Dels fordi jeg har dannelse, og dels fordi det er veldig mye lavere terskel for hva akkurat jeg kan si her inne. Folk rapporterer det akkurat jeg skriver veldig iherdig og frenetisk her, fordi mange har gitt meg en viss betydningsfull posisjon her. Så jeg kan ikke og vil heller ikke gå ned på visse andres nivå. 

😂

Anonymkode: 78f58...931

ReneRene skrev (4 minutter siden):

Wow, bare wow....

Helt forbanna enig. 

Det er selvsagt en logikk der. At du ikke ser den betyr ikke at den ikke er der. 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det er selvsagt en logikk der. At du ikke ser den betyr ikke at den ikke er der. 

Og så lenge hverken du eller andre som vanlig ikke klarer å forklare hva dere skriver når jeg konfronterer, så er det ingen logikk heller. Det hjelper veldig lite å si at noen ikke ser, når ingen kan forklare hva de bør se vet du.

Så du må mer enn gjerne forklare logikken du ser der. 

mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (2 timer siden):

Men du har da harselert rimelig intenst med folk som går i helt konkrete plagg og sko…

Anonymkode: 8588a...5db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...