Gå til innhold

God middag for en :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har fremdeles ferie, men jeg er tilbake på jobb.

Mannen her funnet på et i morgen skal har ta med ungene og hunden til svigermor.
Det vil si, fra jeg kommer hjem fra jobb rundt kl 16 til de kommer hjem rundt kl 21 har jeg huset helt for meg selv.
Gleder meg til faktisk kunne sitte ned å spise og nyte en middag uten at noen maser på meg, og sitter og lurer på hva for noe godt jeg skal finne på :)

Noen forslag?
NB: Spiser ikke sushi

Anonymkode: a0123...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fersk tagliatelle med kjøttsaus

Anonymkode: ecbc2...727

Skrevet

Jeg spiste nettopp kyllingsalat og focaccia. Ferdig foccaccia fra frysedisken på rema (blir veldig bra etter 5 min i ovnen), ferdige stekte og krydrede kyllingbiter og en blandet salat

Om du vil ha noe mer varmt og hjemmelaget er jeg veldig glad i alfredo, enkel og god italiensk mat

Mange fine oppskrifter på "chicken alfredo" på tiktok.

Anonymkode: 24356...d70

Skrevet

Da kjøper jeg halloumi, masse deilig til en salat, gjerne vannmelon nå på sommeren (er så godt med balsamico!), og kanskje litt godt brød til🤩

Skrevet

Reker, loff, sitron, aioli.

Anonymkode: 4a7dd...c81

Skrevet

Takk for mange gode forslag :)
Nei, det må ikke være hjemmelaget, kan godt være ferdigkjøpt bare jeg kan ta det med meg hjem og spise det her :)

Skrevet

Om det er en sjelden gang du er hjemme alene i flere timer så hadde jeg definitivt ikke brukt tida på matlaging. Da hadde det blitt take away, gitt 🙂

Anonymkode: 45518...655

Skrevet

Taket away eller thaisuppen fra rema hvis du vil spare tid. 

Grønnsaker og evt Kyllingfilet kokt i Kokosmelk + grønn curry paste. Ris i tillegg.

Anonymkode: e49b5...ee9

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Om det er en sjelden gang du er hjemme alene i flere timer så hadde jeg definitivt ikke brukt tida på matlaging. Da hadde det blitt take away, gitt 🙂

Anonymkode: 45518...655

Om jeg lager noe, eller kjøper noe har ingenting å si.
Hvilken type take away ville du ha valgt?

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Om jeg lager noe, eller kjøper noe har ingenting å si.
Hvilken type take away ville du ha valgt?

HI

Da hadde jeg kjøpt meg en skikkelig god burger og pommes frites, evt søtpotet fries.

Anonymkode: ecbc2...727

Skrevet

Take away. 

Anonymkode: 4c765...d67

Skrevet

Dersom noen lurer på hva jeg landet på så ble jeg overmannet av latskapen når jeg logget av hjemmekontoret.
Kom på at jeg hadde et passe stykke hjemmelaget lasagne i frysen og noe salat i kjøleskapet som burde bli spist snart

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Dersom noen lurer på hva jeg landet på så ble jeg overmannet av latskapen når jeg logget av hjemmekontoret.
Kom på at jeg hadde et passe stykke hjemmelaget lasagne i frysen og noe salat i kjøleskapet som burde bli spist snart

HI

Bra du benyttet anledningen til å slappe av! 

Anonymkode: 3f322...8c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...