Gå til innhold

Når du spør om hjelp..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ReneRene skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig bør en si hva det gjelder når en spør om hjelp. Jeg syns heller ikke at det er greit at venner spør ofte- det blir fort å utnytte andre. 

Jeg føler litt at min venninne utnytter meg, men er usikker. De 2 siste gangene hun har spurt meg om jeg kommer innom, så føler jeg at der er en baktanke bak. I går fikk jeg melding om jeg kunne komme innom. Etter en kaffe spurte hun om jeg kunne hjelpe med å bære en kommode. Dette har skjedd flere ganger. 

Anonymkode: 594f3...d77

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg føler litt at min venninne utnytter meg, men er usikker. De 2 siste gangene hun har spurt meg om jeg kommer innom, så føler jeg at der er en baktanke bak. I går fikk jeg melding om jeg kunne komme innom. Etter en kaffe spurte hun om jeg kunne hjelpe med å bære en kommode. Dette har skjedd flere ganger. 

Da syns jeg at hun fremstår litt sleip ..Hun bør jo spørre først. 

Annonse

Når jeg spør om hjelp så forteller jeg selvsagt med en gang hva jeg trenger hjelp med. Det er stor forskjell å skulle hjelpe til med å flytte en hel dag eller hjelp til å finne en strikkevideo på YouTube

Anonymkode: 19a2c...8c5

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvor langt skulle dere bære kommoden?

Anonymkode: 41179...ae2

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun låter som en vampyr. Hvis hun aldri kan ta en kaffe med deg uten å ha en oppgave på lur, da er hun ikke en riktig venn.

Anonymkode: 3b4fe...6ea

Hun spørr ikke bestandig men kanskje 80% av gangene. Er ikke bestandig store ting hun trenger hjelp til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...