Gå til innhold

Hvor ofte kan en hund ha valpekull?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, det er noen som misbruker dette. Det er der ordet "valpefabrikk" kommer frem.

En tispe skal som forrige taler sier ikke ha mer enn 4 kull, og skal ha minst en løpetid mellom hver gang.

Anonymkode: 23c2e...193

Ikke de seriøse «valpefabrikkene». Jeg kjenner to av de som driver det jeg kaller valpefabrikk og de er seriøse. De har flere tisper de bruker til avl, men tispene må være over 2 år ved parring, max et kull i året og max 3 kull per tispe

Anonymkode: f3122...0ac

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Ikke de seriøse «valpefabrikkene». Jeg kjenner to av de som driver det jeg kaller valpefabrikk og de er seriøse. De har flere tisper de bruker til avl, men tispene må være over 2 år ved parring, max et kull i året og max 3 kull per tispe

Det er jo ikke valpefabrikk.

Anonymkode: 4b024...4c6

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Ingen valpefabrikk er seriøse. Er oppdretter seriøs og redelig med et godt dyrehold er det ikke valpefabrikk 

Anonymkode: be693...9e5

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette kalle kontrollert avl.

Valpefabrikk er hunder som lever i dritt og får nytt kull så fort det forrige er ute av binga. Så gjentas det til hunden dør eller er så ødelagt at den blir drept eller dumpa.

Anonymkode: 7701d...323

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...