Anonym bruker Skrevet 23. juli 2023 #26 Del Skrevet 23. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvilken telefon er det man ikke får lagt ut link fra? Anonymkode: f4380...41f Det er ikke vits å spørre henne... HI er visst av den oppfatning at hun ikke trenger å dokumentere noe av det hun påstår. Det er bare tull at hun ikke får til å lime inn lenker her. Men kildene hennes finnes sikkert ikke, og da blir det jo straks litt verre😂 Anonymkode: bf6af...139 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #27 Del Skrevet 24. juli 2023 (endret) Anonym bruker skrev (8 timer siden): Skal man få en god debatt om netthets og problemet det skaper så tror jeg man bør eksemplifisere det med andre områder. Det er et stort problem at unge mennesker, og da spesielt kvinner og innvandrere, ikke kan delta i et offentlig ordskifte uten å bli hetset. Vi mister viktige meninger og perspektiver og fremtidige dyktige politikere. Det er selvfølgelig ikke riktig å hetse noen, men en del influensere trekker hets-kortet med en gang de får saklig kritikk. Påvirker man unge svært negativt med å fronte "du er ikke god nok"- holdning for å selge kosmetisk operasjoner så må man tåle kritikk. Slike holdninger og negativ manipulasjon av unge menesker kan ikke stå uimotsagt. Manipulere man egne bilder for å promotere en kropp man ikke har og som i tillegg er farlig for helsen, vil man få kommentarer på kropp osv. Vil du ha en god og saklig debatt om netthets er det mange gode eksempler å ta av av gode debatanter og forbilder som hetses. De aller fleste influensere er ikke blant disse. Anonymkode: 8d45b...1e4 Jeg er helt enig i ditt første avsnitt. Det er absolutt viktig å si noe om det at kvinner blir møtt med mindre til lite og ingen respekt, og at det er stor risiko for å bli møtt med hets. Det er heller ikke bare menn som hetser, og det tenker jeg er ganske interessant. Med nagativt fortegn. Når det gjelder influensere, så er jeg derimot ikke enig. Eksemplene jeg kom med handler ikke om unge mennesker. Janka Polliani er i 40- årene, og mange av brukerne på Kvinneguiden er voksne til godt voksne kvinner som ikke driver med særlig saklig kritikk. Det er latterligjøring og spekulasjoner og veldig mange følelseksstyrte synsinger med grunnlag i at de ikke liker personene. Jeg regner med at du muligens vet det, men ellers kan du ta en kikk på de trådene og også se hvor ofte de blir ryddet, samt hvordan de som prøver å si noe om hetsen blir møtt. Det er ikke tråder om bransjen, det er tråder om enkeltpersoner. Hadde det vært bransjen i seg selv de kritiserte så hadde det vært helt okay. Spesielt når det påvirker yngre. Sånn som det er nå, så er flere av brukerne der inne mye mye verre forbilder for unge enn de dem "kritiserer". Jeg vet heller ikke hvorfor jeg ikke kan starte akkurat der, for det er vel slike ting som er mest interessant for brukere på forum, da mange frekventerer ulike forum og er kjent med dette. Det går ikke an å si at vi ikke skal mobbe de vi betrakter som mer seriøse debattanter og profiler, og at andre kan vi forulempe på grunn av (lavere?) status, uenighet i smak, hvordan kroppen ser ut, hvordan de står , går og snakker. Det er tråder på mangfoldige tusen sider hvor de positive ytringene kanskje ikke går over 1% en gang, og dermed er det alene klassisk netthets og veldig langt fra saklig. Grunnen også, til at jeg skrev dette er at flere ikke skjønner hva mobbing er. Det har blitt tatt opp tidligere her. Voksne mennesker må vite forskjell på mobbing og kritikk, for vet ikke voksne forskjellen så vil det jo selvsagt bli svært vanskelig å gjøre noe med. Endret 24. juli 2023 av ReneRene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #28 Del Skrevet 24. juli 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Å kommentere kropp på noen som forsøker å tjene penger på kroppens utseende er helt greit. Hvor grensen går for hva som skal regnes som "hets" kan også diskuteres. Anonymkode: 0e3e8...953 Kan du forklare hva som er greit å kommentere av kropp så lenge de tjener penger på den? Du kan kun komme med to eksempler- noe som bør være svært enkelt. Jeg ser fram til svar på dette. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #29 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (13 minutter siden): Kan du forklare hva som er greit å kommentere av kropp så lenge de tjener penger på den? Du kan kun komme med to eksempler- noe som bør være svært enkelt. Jeg ser fram til svar på dette. ...og eksemplene må skrives med blå tusj i formskrift og med 4,6 cm marg. Si meg, hva tilsier at du tror du lam diktere noe som helst? Anonymkode: 1474b...7fd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #30 Del Skrevet 24. juli 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): ...og eksemplene må skrives med blå tusj i formskrift og med 4,6 cm marg. Si meg, hva tilsier at du tror du lam diktere noe som helst? Anonymkode: 1474b...7fd Jeg forventer kun at brukere står for det de skriver og ikke kaster ut påstander uten minste begrunnelse. Når noen skriver at det er greit å kommentere og si noe om kroppen til andre kvinner, så blir jeg selvfølgelig interessert i hva som er greit å si. Du kan jo kanskje forklare det du? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #31 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (7 minutter siden): Jeg forventer kun at brukere står for det de skriver og ikke kaster ut påstander uten minste begrunnelse. Når noen skriver at det er greit å kommentere og si noe om kroppen til andre kvinner, så blir jeg selvfølgelig interessert i hva som er greit å si. Du kan jo kanskje forklare det du? Vi andre forventer link til påstanden din. Hvis du ikke kommer med link blir diskusjonen så ufattelig meningsløs. Det burde du vite etter alle innleggene du har lagd uten link. Alle telefoner jeg har hatt, har jeg klart å legge ut link fra. Derfor tror jeg ikke på at det ikke går fra den telefonen du bruker. Anonymkode: f4380...41f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #32 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (42 minutter siden): Kan du forklare hva som er greit å kommentere av kropp så lenge de tjener penger på den? Du kan kun komme med to eksempler- noe som bør være svært enkelt. Jeg ser fram til svar på dette. Det skal jeg gjøre når du legger ved link til artikkelen eller hva det nå er du tar utgangspunkt i. Anonymkode: 0e3e8...953 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984660 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #33 Del Skrevet 24. juli 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Vi andre forventer link til påstanden din. Hvis du ikke kommer med link blir diskusjonen så ufattelig meningsløs. Det burde du vite etter alle innleggene du har lagd uten link. Alle telefoner jeg har hatt, har jeg klart å legge ut link fra. Derfor tror jeg ikke på at det ikke går fra den telefonen du bruker. Anonymkode: f4380...41f Du må ikke delta i tråden vet du. Dette handlet dessuten om å begrunne ytringene og meningene sine- hvilket jeg alltid gjør. Det er et minstekrav til voksne mennesker som diskuterer. Jeg antar at når noen forsvarer det å kommentere andre kvinners kropp- helt uavhengig av om de "bruker den i jobb", så er det en ytring som ikke kan begrunnes fordi det viser en veldig uakseptabel holdning til hva man kan si om andre. Sånn sett er det jo fint at man ikke vil begrunne, for da er man enig i at slike ytringer overhodet ikke er greit. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #34 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (43 minutter siden): Jeg forventer kun at brukere står for det de skriver og ikke kaster ut påstander uten minste begrunnelse. Når noen skriver at det er greit å kommentere og si noe om kroppen til andre kvinner, så blir jeg selvfølgelig interessert i hva som er greit å si. Du kan jo kanskje forklare det du? Hvorfor forventer du av andre det du ikke greier gjøre selv? Anonymkode: 1939e...ab1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #35 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (6 minutter siden): Du må ikke delta i tråden vet du. Dette handlet dessuten om å begrunne ytringene og meningene sine- hvilket jeg alltid gjør. Det er et minstekrav til voksne mennesker som diskuterer. Jeg antar at når noen forsvarer det å kommentere andre kvinners kropp- helt uavhengig av om de "bruker den i jobb", så er det en ytring som ikke kan begrunnes fordi det viser en veldig uakseptabel holdning til hva man kan si om andre. Sånn sett er det jo fint at man ikke vil begrunne, for da er man enig i at slike ytringer overhodet ikke er greit. Hæ? Selvfølgelig må jeg ikke det, men det er ufattelig spesielt å ikke ville dokumentere påstanden noen andre har kommet med. At du begrunner ytringer og meninger legitimiterer ikke at du ikke legger ut link. Diskusjonen blir ikke god når du nekter noe så elementert som å legge ut en link. Jeg har en følelse av at du liker å tro at du har rett, og det tror du jo når det ikke kommer noen motargumenter. Fordi du ikke legger ut link. Anonymkode: f4380...41f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #36 Del Skrevet 24. juli 2023 (endret) Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor forventer du av andre det du ikke greier gjøre selv? Anonymkode: 1939e...ab1 Jeg begrunner meningene mine. Jeg ser overhodet ikke poenget med å ytre seg med en påstand uten forklaring. En mening teller ingenting uten begrunnelse. Hvis du tenker på dokumentasjon og lenker så er det noe annet. Når jeg ikke får lagt ut dette, så har jeg forklart veldig godt med både navn, sak og tidspunkt. Det er dermed ikke spesielt vanskelig å google opp, selv om jeg gjerne skulle lenket til akkurat denne saken siden nok ikke alle har fulgt med. Endret 24. juli 2023 av ReneRene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #37 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (2 minutter siden): Jeg begrunner meningene mine. Jeg ser overhodet ikke poenget med å ytre seg som om en påstand uten forklaring. En mening teller ingenting uten begrunnelse. Hvis du tenker på dokumentasjon og lenker så er det noe annet. Når jeg ikke får lagt ut dette, så har jeg forklart veldig godt med både navn, sak og tidspunkt. Det er dermed ikke spesielt vanskelig å google opp, selv om jeg gjerne skulle lenket til akkurat denne saken siden nok ikke alle har fulgt med. Hvis det ikke virker med klikk og lim kan du skrive av adressen manuelt. Anonymkode: 0e3e8...953 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #38 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (52 minutter siden): Jeg forventer kun at brukere står for det de skriver og ikke kaster ut påstander uten minste begrunnelse. Når noen skriver at det er greit å kommentere og si noe om kroppen til andre kvinner, så blir jeg selvfølgelig interessert i hva som er greit å si. Du kan jo kanskje forklare det du? Alt er greit å kommentere Anonymkode: 177fe...b24 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #39 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (7 minutter siden): Jeg begrunner meningene mine. Jeg ser overhodet ikke poenget med å ytre seg med en påstand uten forklaring. En mening teller ingenting uten begrunnelse. Hvis du tenker på dokumentasjon og lenker så er det noe annet. Når jeg ikke får lagt ut dette, så har jeg forklart veldig godt med både navn, sak og tidspunkt. Det er dermed ikke spesielt vanskelig å google opp, selv om jeg gjerne skulle lenket til akkurat denne saken siden nok ikke alle har fulgt med. Det må være blant det dummeste jeg har lest. Din begrunnelse bak utsagnet er like bra dokumentasjon som en link? Prøver du å være morsom? Anonymkode: 1939e...ab1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #40 Del Skrevet 24. juli 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvis det ikke virker med klikk og lim kan du skrive av adressen manuelt. Anonymkode: 0e3e8...953 Hvis du kun googler opp Janka Polliani, hets- så kommer det opp ganske mye 🙂 spesielt om Kvinneguiden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #41 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (7 minutter siden): Hvis du kun googler opp Janka Polliani, hets- så kommer det opp ganske mye 🙂 spesielt om Kvinneguiden. Det er din jobb, ikke vår. Anonymkode: 1474b...7fd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #42 Del Skrevet 24. juli 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er din jobb, ikke vår. Anonymkode: 1474b...7fd Det er nok min jobb å ta opp mobbing her ja 🙂 har gjort det noen ganger nå, men interessen er heller laber såfremt ikke en og annen her opplever det. Da kan det jo skape et visst engasjement blant noen her. Vanligvis unngår flere av dere å diskutere det, og vil heller krangle og angripe. Det er jo også interessant. Spørsmålet om hvorfor flere av dere forsvarer det mange oppfatter som hets og unngår å begrunne hvorfor det er greit å kommentere andres kropper sier jo ganske mye om holdninger. Janka Polliani er modell. Hun ble kalt feit og ble beskyldt for å redigere bilder- noe hun er mot. Dette var noe av det hun ble møtt med, og hun har hatt Anorexia. Derfor er slike kommentarer skadelige. At dere ikke vil diskutere det og ta avstand fra det er mildt sagt oppsiktsvekkende. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #43 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (2 minutter siden): . At dere ikke vil diskutere det og ta avstand fra det er mildt sagt oppsiktsvekkende. At vi skal diskutere en påstand du kommer med som er uten dokumentasjon er like dumt som at jeg sier blåbær gjør at blinde kan se og blir sjokkert over at folk ikke støtter dette når jeg ikke kan dokumentere det og ikke tar mine ord sannhet. Det som ER sjokkerende her er at du kan bruke så mange timer på å diskutere noe men likevel velge å nekte å legge ved link. Og skylde på at telefonen din ikke virker til det høres ut som noe ungene sier når de blir tatt i løgn og noe som bare gjør deg og dine påstander enda mer usannsynlige. Anonymkode: 1939e...ab1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 24. juli 2023 Forfatter #44 Del Skrevet 24. juli 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Til en viss grad må de det, ja. Hvis de velger å selge eget liv som produkt må de tåle kritikk av det, på samme måte som andre som selger et produkt må tåle at produktet kritiseres. Anonymkode: 0e3e8...953 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Å kommentere kropp på noen som forsøker å tjene penger på kroppens utseende er helt greit. Hvor grensen går for hva som skal regnes som "hets" kan også diskuteres. Anonymkode: 0e3e8...953 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Alt er greit å kommentere Anonymkode: 177fe...b24 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): At vi skal diskutere en påstand du kommer med som er uten dokumentasjon er like dumt som at jeg sier blåbær gjør at blinde kan se og blir sjokkert over at folk ikke støtter dette når jeg ikke kan dokumentere det og ikke tar mine ord sannhet. Det som ER sjokkerende her er at du kan bruke så mange timer på å diskutere noe men likevel velge å nekte å legge ved link. Og skylde på at telefonen din ikke virker til det høres ut som noe ungene sier når de blir tatt i løgn og noe som bare gjør deg og dine påstander enda mer usannsynlige. Anonymkode: 1939e...ab1 De tre kommentarene over burde flere ha sagt noe om og tatt sterk avstand fra. Det er ikke noe jeg skrev, men prøv å flytte fokus fra meg og følg med på hva andre skriver her. Å ignorere sånne ytringer sier noe om hva flere tenker er akseptabelt her. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984689 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #45 Del Skrevet 24. juli 2023 Vet du ikke hvordan du kopierer en lenke fra telefonen, eller mener du at telefonen din ikke støtter klipp og lim? Hva slags telefon har du? Anonymkode: 86f88...fb5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #46 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (13 minutter siden): Det er nok min jobb å ta opp mobbing her ja 🙂 har gjort det noen ganger nå, men interessen er heller laber såfremt ikke en og annen her opplever det. Da kan det jo skape et visst engasjement blant noen her. Vanligvis unngår flere av dere å diskutere det, og vil heller krangle og angripe. Det er jo også interessant. Spørsmålet om hvorfor flere av dere forsvarer det mange oppfatter som hets og unngår å begrunne hvorfor det er greit å kommentere andres kropper sier jo ganske mye om holdninger. Janka Polliani er modell. Hun ble kalt feit og ble beskyldt for å redigere bilder- noe hun er mot. Dette var noe av det hun ble møtt med, og hun har hatt Anorexia. Derfor er slike kommentarer skadelige. At dere ikke vil diskutere det og ta avstand fra det er mildt sagt oppsiktsvekkende. Hvis hun har hatt anoreksi er kanskje ikke en jobb der hun selger kroppen sin som produkt det smarteste valget? Å kritisere kroppen til en modell er ikke verre enn å kritisere en bilmodel, en ptofesjonell forballspiller eller et kunstverk. Anonymkode: 0e3e8...953 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. juli 2023 #47 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (6 minutter siden): De tre kommentarene over burde flere ha sagt noe om og tatt sterk avstand fra. Det er ikke noe jeg skrev, men prøv å flytte fokus fra meg og følg med på hva andre skriver her. Å ignorere sånne ytringer sier noe om hva flere tenker er akseptabelt her. Det er stor forskjell på det å kritisere merkevaren Anna Rasmussen når hun reklamerer for noe og spiller på kropp og det å kommentere Annas kropp som privatperson. Når hun selger noe og bruker kropp som virkemiddel er det all grunn til å kommentere , men hvis hun er på stranden i bikini og du måter henne der som private Anna er det selvsagt aldri greit å kommentere kropp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #48 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (20 minutter siden): Det er nok min jobb å ta opp mobbing her ja 🙂 har gjort det noen ganger nå, men interessen er heller laber såfremt ikke en og annen her opplever det. Da kan det jo skape et visst engasjement blant noen her. Vanligvis unngår flere av dere å diskutere det, og vil heller krangle og angripe. Det er jo også interessant. Spørsmålet om hvorfor flere av dere forsvarer det mange oppfatter som hets og unngår å begrunne hvorfor det er greit å kommentere andres kropper sier jo ganske mye om holdninger. Janka Polliani er modell. Hun ble kalt feit og ble beskyldt for å redigere bilder- noe hun er mot. Dette var noe av det hun ble møtt med, og hun har hatt Anorexia. Derfor er slike kommentarer skadelige. At dere ikke vil diskutere det og ta avstand fra det er mildt sagt oppsiktsvekkende. For et svadasvar og helt uten kontekst til oppfordringen til å legge ut link: Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Hvis det ikke virker med klikk og lim kan du skrive av adressen manuelt. Anonymkode: 0e3e8...953 ReneRene skrev (41 minutter siden): Hvis du kun googler opp Janka Polliani, hets- så kommer det opp ganske mye 🙂 spesielt om Kvinneguiden. Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Det er din jobb, ikke vår. Anonymkode: 1474b...7fd Og så kommer det jeg siterte først... ReneRene skrev (24 minutter siden): Det er nok min jobb å ta opp mobbing her ja 🙂 har gjort det noen ganger nå, men interessen er heller laber såfremt ikke en og annen her opplever det. Da kan det jo skape et visst engasjement blant noen her. Vanligvis unngår flere av dere å diskutere det, og vil heller krangle og angripe. Det er jo også interessant. Spørsmålet om hvorfor flere av dere forsvarer det mange oppfatter som hets og unngår å begrunne hvorfor det er greit å kommentere andres kropper sier jo ganske mye om holdninger. Janka Polliani er modell. Hun ble kalt feit og ble beskyldt for å redigere bilder- noe hun er mot. Dette var noe av det hun ble møtt med, og hun har hatt Anorexia. Derfor er slike kommentarer skadelige. At dere ikke vil diskutere det og ta avstand fra det er mildt sagt oppsiktsvekkende. Anonymkode: f4380...41f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #49 Del Skrevet 24. juli 2023 ReneRene skrev (13 minutter siden): De tre kommentarene over burde flere ha sagt noe om og tatt sterk avstand fra. Det er ikke noe jeg skrev, men prøv å flytte fokus fra meg og følg med på hva andre skriver her. Å ignorere sånne ytringer sier noe om hva flere tenker er akseptabelt her. Men hva med den gangen du kritiserte faren til en fotballspiller? Er det greit? Anonymkode: 5b164...915 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2023 #50 Del Skrevet 24. juli 2023 Jeg bryr meg verken om deg eller om amnesty international. Synes heller ikke synd på Janka Polliani som tjener masse penger på en tullete, ubrukelig jobb. Så hvorfor er dette relevant for meg? Anonymkode: 394fd...c36 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441699-amnesty-internasjonal-norge-sier-at-netthets-er-et-stort-problem-i-norge/page/2/#findComment-149984698 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå