Gå til innhold

Kjent i asker? Vettre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal overnatte på hotell, og det står kun parkering mot betaling. Ikke hvor mye det koster. Noen som vet hva det koster å parkere utenfor thon vettre?

Evt går det buss fra togstasjonen?

Anonymkode: 3fb6c...c18

Fortsetter under...

Skrevet

Folk som er kjent i Asker pleier vel ikke akkurat å bo på hotell og så betale for det, så hvordan skal de vite hva et hotell tar betalt? Hvorvidt det går kollektivt kan du enkelt finne ut av på Ruter. Ellers hadde Google enkelt svar på spørsmålet ditt: 195 kroner i døgnet. 

Anonymkode: 5de48...37b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Folk som er kjent i Asker pleier vel ikke akkurat å bo på hotell og så betale for det, så hvordan skal de vite hva et hotell tar betalt? Hvorvidt det går kollektivt kan du enkelt finne ut av på Ruter. Ellers hadde Google enkelt svar på spørsmålet ditt: 195 kroner i døgnet. 

Hvorfor ikke? Jeg bor i Kongsberg og vet hvilke parkeringsmuligheter du har ved overnatting på grand.

Vet godt om det er gateparkering, parkeringshus, eller privat parkering for hotellets gjester. 

Og nei, det kan jeg ikke enkelt finne ut av. Jeg kan finne ut av det, men det var virkelig ikke enkelt. 

Takk for svar, selv om du kunne droppet spydighetene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ikke? Jeg bor i Kongsberg og vet hvilke parkeringsmuligheter du har ved overnatting på grand.

Vet godt om det er gateparkering, parkeringshus, eller privat parkering for hotellets gjester. 

Og nei, det kan jeg ikke enkelt finne ut av. Jeg kan finne ut av det, men det var virkelig ikke enkelt. 

Takk for svar, selv om du kunne droppet spydighetene.

Jeg aner ikke hvor mange hotell dere har på Kongsberg, så mulig det er et unntak på relativt små steder. 

På Ruter er det bare å skrive inn stedet du vil reise fra (Asker stasjon) og så skriver du inn stedet du skal til (Thon hotel Vettre). Aldri vært der, og det tok under ti sekunder å finne ut av. Så vet du det til senere. Du får selv velge å tolke det som spydig eller hjelpsomt. 

Skrevet

Det koster 195 kr å stå parkering ved hotellet i 24 timer.

Null stress å ta buss fra Asker togstasjon til Vettre. Bare ta bussen til Blakstad og bytt der ☺️

Anonymkode: 40e7a...54a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...