Gå til innhold

Han lukter eggløsning og PMS på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min fortalte meg for en del måneder siden at han, som regel, lukter det på meg når jeg har eggløsning og PMS. Siden jeg har svært ustabile sykluser, alt fra 14 til 50 dager, måtte jeg jo teste dette ut, og jammen har han rett! Jeg synes det er utrolig fascinerende, rett og slett. Jeg vet jo at vi kvinner skiller ut hormoner, spesielt i forbindelse med eggløsning som skal virke tiltrekkende på menn, men jeg trodde det var noe de fanget opp mer ubevisst. Flere som har fått en slik beskjed?

Anonymkode: 10f89...58b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ææææh... Hva leste jeg nå?! Enkelte ting egner seg bare som tanker, ikke som skrevne ord.

Anonymkode: 11414...3db

Skrevet

Helt klart. Jeg har også merket det på interesse fra andre menn, den uka er det voldsomt.

Anonymkode: 744da...689

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ææææh... Hva leste jeg nå?! Enkelte ting egner seg bare som tanker, ikke som skrevne ord.

Synes du seriøst at det var ekkelt? Jeg synes det er utrolig praktisk, jeg 😅 Det er ikke snakk om lukt fra underlivet, altså, men generelt så utsonderer vi kvinner ulike dufter i løpet av en syklus. Jeg har som sagt lest om dette før, men jeg trodde de bare fanget det opp ubevisst. 

HI

Skrevet

Samboeren min kan også lukte det på meg. 

Anonymkode: d959a...60c

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Slapp av... 

Anonymkode: d959a...60c

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Seriøst? Hvis du ikke er 14 år må du faktisk skjerpe deg. 

Anonymkode: 6e851...192

Skrevet

Det var jo en sak nylig hvor en kvinne kunne lukte Parkinsons både på egen mann og fremmede. De testet henne med en gruppe med parkinsonspasienter og en kontrollgruppe. Veldig interessant. 

Så da er det logisk at enkelte har god nok luktesans til å lukte andre ting også.

Skrevet

Ja, mannen min kan lukte på pusten min at jeg har mensen.

Jeg ble skikkelig stressa for om det lukta ekkelt, men det lukter visst bare litt annerledes. 

Skrevet
the amazing spidermamma skrev (11 minutter siden):

Ja, mannen min kan lukte på pusten min at jeg har mensen.

Jeg ble skikkelig stressa for om det lukta ekkelt, men det lukter visst bare litt annerledes. 

Haha, ja, jeg lurte på det samme. Om det var ekkelt eller noe sånt, men han sier at det bare er en endring, uten at han helt konkret kan forklare hvordan. 

HI

Skrevet

Haha, det er fascinerende da. Ikke minst utrolig praktisk når man har PMS, bare lukte når en skal være litt ekstra hyggelig 😃

Anonymkode: e044d...359

Skrevet

Dette er biologi. Har lest dette et sted. At man skiller ut en lukt når man har eggløsning. Og har ingenting med at man har god luktesans 😅 

Anonymkode: bd703...fc0

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dette er biologi. Har lest dette et sted. At man skiller ut en lukt når man har eggløsning. Og har ingenting med at man har god luktesans 😅 

Et stoff som da mannen vil lukte er vel heller bedre forklaring på det. Har vist vært gjort forskning på dette også. 

Skrevet

Vi mennesker er jo dyr selv om vi har evnen til resonnerende tenking. Vi, som andre arter, har formeringsinstinkter

Anonymkode: 99e56...9ae

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Vi mennesker er jo dyr selv om vi har evnen til resonnerende tenking. Vi, som andre arter, har formeringsinstinkter

Har vi? Blant dyrene er det bare de sterkeste hannene som får formert seg. Blant mennesker kan jeg ikke si jeg kjenner igjen stort av dette. Heldigvis.

Anonymkode: 04193...a3f

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har vi? Blant dyrene er det bare de sterkeste hannene som får formert seg. Blant mennesker kan jeg ikke si jeg kjenner igjen stort av dette. Heldigvis.

Anonymkode: 04193...a3f

Det er der den resonnerende tenkingen slår til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...