Gå til innhold

Svettelukt i sofa🤢

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh vet hvordan det er. Min bror sliter med det samme, overvektig og klærne lukter dessverre surt. Tror de ligger lenge i vaskemaskin før de henges opp. Hell på bakepulver, la putene luftes i noen dager så forsvinner lukten. Kjedelig.

Anonymkode: 53c4e...fe1

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Åh vet hvordan det er. Min bror sliter med det samme, overvektig og klærne lukter dessverre surt. Tror de ligger lenge i vaskemaskin før de henges opp. Hell på bakepulver, la putene luftes i noen dager så forsvinner lukten. Kjedelig.

Anonymkode: 53c4e...fe1

Tror ikke bakepulver-trikset har særlig effekt på skinn🤷🏻‍♀️

vaske med godt oppvridd bomullsklut med mildt såpevann og behandle skinnet  etterpå. Du får kjøpt spesialmodeller for skinnpleie f.eks. i skobutikk, men jeg bruker ofte bare olivenolje på en myk klut på mine møbler, sko og vesker i skinn, det fungerer fint det også. 
luft utendørs under tak et par døgn også om du har mulighet til det. 

Anonymkode: af4f9...876

Hell masse tørt bakepulver i sofaen og la det være på i ett døgn ca. Så mye at du dekker stoffet, ikke bare ett tynt lag. Bakepulver trekker til seg lukt og du kan støvsuge det opp. 
Jeg ville prøvde dette før jeg prøvde noe annet. Med noen våre ting kan du fort få lukta innover i puta siden det blir vått om ikke det tar lukta. Ikke setter det flekker eller blir sjoller heller. 

Anonymkode: a1e13...0bc

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...