Gå til innhold

Tips til å ikke måtte tisse HELE tiden?

Anbefalte innlegg

Jeg føler jeg er i ferd med å få verdens minste blære!! Jeg må opp hver eneste natt på do og i løpet av dagen føler jeg at jeg går mer og mer på do. Jeg greide før å holde meg lenge om jeg kjente det men nå er det ikke lenge det går. Merker jeg begynner å grue meg til feks kino eller andre ting som tar tid for jeg må jo alltid tisse. Nå på ferien lar jeg nesten vær å drikke om vi feks skal på en båttur eller en sightseeing buss for jeg er så redd jeg må tisse. Og det å holde seg er jo umulig. Jeg er 50…og hvis dette fortsetter blir jeg bekymret 😕. Har prøvd å drikke masse vann for å venne kroppen til det men da bor jeg på do. Hva søren??

Anonymkode: 0c8f0...f0b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

For du tømt deg hver gang? Jeg har litt fremfall etter fødsel som gjør at jeg ikke klarer å tømme meg helt,og må da veldig kjapt på do igjen. Veldig plagsomt!

Anonymkode: 55f0c...9d2

Får du.. Ikke "for du".. 

Anonymkode: 55f0c...9d2

Bestill time hos legen 

Det finnes både grunner og behandling for overaktiv blære, og en sånn forverring er jo ikke normalt 

Av en eller annen grunn er det fremdeles tabu med sånne "kvinneproblemer", men det er ikke meningen kroppen vår skal begrense livene våre.

Få henvisning til urolog.

Anonymkode: 9fc85...a47

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg føler jeg er i ferd med å få verdens minste blære!! Jeg må opp hver eneste natt på do og i løpet av dagen føler jeg at jeg går mer og mer på do. Jeg greide før å holde meg lenge om jeg kjente det men nå er det ikke lenge det går. Merker jeg begynner å grue meg til feks kino eller andre ting som tar tid for jeg må jo alltid tisse. Nå på ferien lar jeg nesten vær å drikke om vi feks skal på en båttur eller en sightseeing buss for jeg er så redd jeg må tisse. Og det å holde seg er jo umulig. Jeg er 50…og hvis dette fortsetter blir jeg bekymret 😕. Har prøvd å drikke masse vann for å venne kroppen til det men da bor jeg på do. Hva søren??

Anonymkode: 0c8f0...f0b

Er vel dette som heter urge inkontinens? Det er en typisk kvinneplage og det finnes hjelp å få. Gå til legen😊

Anonymkode: 108f7...15c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...