Gå til innhold

Herregud jeg spyr av været

Anbefalte innlegg

Vet det er sutring. Vet ingen kan gjøre noe med det. Må likevel bare SKRIKE DET UT!!!

Føler hele sommerferien er bortkastet. Svettet på kontoret i ukene før ferie, og kommer sikkert til å svette på kontoret når jeg begynner på jobb igjen. Men nå - regn i ukesvis. 

Anonymkode: f88f3...430

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144441652-herregud-jeg-spyr-av-v%C3%A6ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Kom til nord-Norge :) Etter noen dager med regn kommer godværet igjen i morgen eller på søndag

Anonymkode: 14053...cc5

Ja, dette må være tidenes beste sommer, iallefall her i Troms. Var skikkelig deilig med et par dager overskya før godværet igjen kommer. Så utrolig fornøyd med at vi hadde bestemt oss for å bli på hytta i ferien! 

Anonymkode: 37823...761

Annonse

Jepp! Som bergenser har vi vel nå hatt 2(!) dager med sommervær siden skoleferien startet for en måned siden. Her må jeg innrømme at vi ga opp og bestilte sydentur da langtidsvarselet ikke akkurat lover bedring. Vi reiser om et par dager til solskinn og varme.

Anonymkode: 1c260...1ac

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jepp! Som bergenser har vi vel nå hatt 2(!) dager med sommervær siden skoleferien startet for en måned siden. Her må jeg innrømme at vi ga opp og bestilte sydentur da langtidsvarselet ikke akkurat lover bedring. Vi reiser om et par dager til solskinn og varme.

Er da sol og grei temperatur idag i Bergen,bor her selv. Vi reiser til Sverige i neste uke å satser på bedre vær der.

Anonymkode: 7b03e...c7e

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Er da sol og grei temperatur idag i Bergen,bor her selv. Vi reiser til Sverige i neste uke å satser på bedre vær der.

Anonymkode: 7b03e...c7e

Da vi gikk tur med hunden i sted pissregnet det i hvert fall. Men joda, i dag er det faktisk temperatur nok til å skippe jakken og har vært gløtt av solen. Når jeg tenker sommervær, så tenker jeg 18-20 grader + og solskinn. Altså at man kan gå i sommerklær, sitte ute, grille, bade osv, og det har det bare vært to dager av siden skoleferien startet.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har faktisk ikke ofret det en tanke. Nyter å ha fri, koser meg med ungene. Når det regner har jeg fått gjort ting inne, eller vert på tur. Nyter de få solglimtene vi får.

Anonymkode: c047e...5f7

Den evnen du har mangler visst jeg 😓

HI

Anonymkode: f88f3...430

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, når du takler det så infantilt dårlig så fortjener du det.

Anonymkode: 59a10...309

Hjelpe meg! Det må være lov å blåse ut når været er elendig hele sommerferien. Sutring på nett er vel den beste måten å ta ut frustrasjonen på.

Jeg synes din måte å svare på er langt mer infantil og kanskje litt slem.

Anonymkode: 7953e...b87

Jeg er helt enig. Savner hetebølge i Italia, ble varm helt inn i beinmargen. Det var helt nydelig, for meg selvfølgelig, som ikke jobbet i den varmen. 

Nå må jeg jo knekke kroppen ut av senga om morgen, og jeg som var så myk og fin for bare ei uke siden. Bah. Bare å bestille tur til neste år så det er noe å se frem til. 

Anonymkode: aa69e...d9f

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er helt enig. Savner hetebølge i Italia, ble varm helt inn i beinmargen. Det var helt nydelig, for meg selvfølgelig, som ikke jobbet i den varmen. 

Nå må jeg jo knekke kroppen ut av senga om morgen, og jeg som var så myk og fin for bare ei uke siden. Bah. Bare å bestille tur til neste år så det er noe å se frem til. 

Samme her! Burde ikke klage, har hatt fire uker i Spania 🙈 Men kommer hjem til møkkavær og da blir kroppen også møkkakropp! Frisk der og ufør her 😔

Anonymkode: 4ca49...c13

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Samme her! Burde ikke klage, har hatt fire uker i Spania 🙈 Men kommer hjem til møkkavær og da blir kroppen også møkkakropp! Frisk der og ufør her 😔

Anonymkode: 4ca49...c13

Var som å skru på en bryter med verk i det vi landet. Stiv kuling og regn 🤮 

Satse på Lotto, slik at jeg kan si opp jobben og kjøpe meg en bolig i varmere strøk. Det er mitt mål i livet 😂

Jeg begynner ferien nå. De varme dagene vi perfekte å jobbe. Det var jo fortsatt varmt og deilig å dra å bade eller bare sitte uten noen uker etter jobb da det var varmt og solfylt.  Nå har jeg hele dagen til rådighet. Da er det jo flott å være aktiv.

Anonymkode: 3711e...011

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Har faktisk ikke ofret det en tanke. Nyter å ha fri, koser meg med ungene. Når det regner har jeg fått gjort ting inne, eller vert på tur. Nyter de få solglimtene vi får.

Anonymkode: c047e...5f7

Dette😊❤️

Viktigste er fri og tid sammen. Kunne vært snø for min del, bare jeg har fri med barna 😊

Anonymkode: 39bd1...529

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...